Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגרשים של סוחרי מתכות

סע באיזור תעשיה ותחפש מגרש עם ערימות פסולת מתכת, מזהים אותם ממרחק,

לא יודע מה זה הדרום שלך, אבל אני מכיר כאלה מגרשים בבאר שבע ובאשדוד, יש לכאורה בכל עיר עם איזור תעשיה מפותח.

פורסם

סקרנות, למה לשקול את הרכב?

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

כדי לדעת כמה הוא שוקל.

אולי הוא מזווד עם ציוד קבוע  או משהו כזה?

אולי זה רכב ספורט קטן ופשוט ורוצים לגלח ממנו עוד 30-40 קילו?

לא חסרות סיבות

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לא חושב שיש לזה מחירון קבוע

אם אתה רוצה שקילה בלי להנפיק תעודה יש סיכוי שיתנו לך בחינם, מקסימום 50 ש"ח

אם אתה צריך תעודה כנראה יעלה עוד כמה שקלים, מכיר מישהו שעשו לו עם תעודה ב-80 ש"ח, לא יודע אם זה נקרא יקר או זול.

לפני שעה, M H כתב:

סקרנות, למה לשקול את הרכב?

רכב שעובר שינוי מרכב (הוספת / הסרת כסאות או ארגז או כל פריט אחר בעל משקל משמעותי שדורש רישום ברשיון הרכב) - צריך להביא תעודת שקילה עם המשקל המעודכן של הרכב לאחר השינוי כדי לעדכן במכון הרישוי

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

בכל איזור תעשייה שמעמיס משאיות  בתשלובת לבע"ח/עפר/חצץ וכו חייב להיות שקילה לפני שהם יוצאים לכביש 

אתה מגיע לאיזור כזה ושואל נהג איפה השקילה  יש ממול המשקל מסך שמראה את הנתונים

בתור ילדים איפה שגרנו היה כזה היינו עולים עם האופניים על זה בשביל הכיף

אממה שזה לא מדוייק על הק"ג זה לא משקל רגיש הוא מדוייק בטווח של עשרות ק"ג 

עריכה אחרונה על ידי ידני
פורסם
לפני 5 שעות, IsraCar כתב:

למכוני סטסטים אין מנגנון שקילה במסלול הבחינה?

ציר קדמי / ציר אחורי.  חיבור חשבוני פשוט ?

מנגנון השקילה במכוני הרישוי שוקל בנפרד כל סרן ואינו מדוייק לצרכי רישום.

מאזני גשר, הם היחידים המאושרים ע״י משרד התחבורה לצורך זה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מזכיר לי שלפני אי אלו שנים התחילו לבנות בישוב שלי מתחם דיור מוגן. השלב הראשון היה לחפור החוצה 180000(!) טון של אדמה/עפר/אבנים (לקח בערך שנתיים)

ביקשו ממני להתקין להם מחשבים במשרד והגיע גם ההתקן שאיתו שוקלים את המשאיות עם החומר. המשאית מגיעה לאתר ריקה שוקלים אותה, ואח"כ שוקלים אותה מלאה.

ההפרש הוא משקל החומר שיצא מהאתר ועל פיו מחייבים את הקבלן שרכש את החומר.

 

התקן השקילה הגיע לא מכוייל. בקשו ממני לעזור.

 

ביקשתי מאחד העבודה שהיה עם ניסאן מיקרה לעלות על המשקל. הוצאתי את המשקל העצמי של הרכב מנתוני היצרן, הוספתי משקל של חצי משקל דלק שהיה ברכב, עוד 5 קילו למה שהיה בפנים, והצלחנו לכייל את ההתקן.

 

זה לא היה מדויק מדעית אבל בסדרי הגודל שהם שקלו 10 קילו לפה או לשם לא שינו להם כלום.

 

 

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

המפלצת הזו בולטת מרחוק. הדיור יהיה מוגן העין נצרמת מהמראה 🙄😉

  • מצחיק 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...