Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שברולט סוניק 2013

הייתי בטיפול  שנתי והמוסכניק אמר שיש הרבה ויברציות שעוברות מהמנוע אל השאסי, אמר שאפשר להרגיש בנגיעה באיזור המכסה מנוע, אבל גם אמר שזה לא משהו בטיחותי ואם הרעידות לא מפריעות לי אין מה להחליף את התושבות וכמובן התייחס לזה שהרכב לא בעל שווי גבוה.

אני מעוניין בתחזוקת מנע ולא בטיפול שבר, מה המשמעות הבטיחותית והמכנית של התושבות?

פורסם

בעיקר ויברציות או הרגשה יותר של פעולת המנוע בתא הנוסעים.

החלפה של 3 תושבות  (2 מנוע ו1 גיר) ברכב הזה כ1000 שקל לתחליפי תוצרת ספרד. החלפתי אצלי לפני שנתיים מחזיקות יפות.

זה לשיקולך אם אתה יכול לחיות עם זה כנראה כרגע שהתושבת במצב סביר ואפשר למשוך איתה..

אם התושבת תהיה המצב סופני אתה תרגיש מאוד את הרעידות.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, TZR84 כתב:

בעיקר ויברציות או הרגשה יותר של פעולת המנוע בתא הנוסעים.

החלפה של 3 תושבות  (2 מנוע ו1 גיר) ברכב הזה כ1000 שקל לתחליפי תוצרת ספרד. החלפתי אצלי לפני שנתיים מחזיקות יפות.

זה לשיקולך אם אתה יכול לחיות עם זה כנראה כרגע שהתושבת במצב סביר ואפשר למשוך איתה..

אם התושבת תהיה המצב סופני אתה תרגיש מאוד את הרעידות.

המחיר זה רק על החלקים או כולל עבודה?

פורסם
לפני 4 שעות, GKME כתב:

אני מעוניין בתחזוקת מנע ולא בטיפול שבר

אז תחליף!

 

כאשר המנוע לא יושב ישר ביחס לגלגלים הקדמיים (הסרן המניע) אז חיבור הציריות ("פעמונים") מתבלה בקצב גבוה יותר.

כאשר תא המנוע וכל הרכב מווברצים, דברים מתחילים להשתחרר ומגעים חשמליים מתחילים להתרופף.

זהו, הפחדתי אותך מספיק?

  • אהבתי 3
פורסם

מחפש את החלקים באינטרנט אבל יש כמה מנועים ולא כולם הגיעו לארץ.

מישהו יודע מה המק"טים של התושבות המקוריות למנוע 1600?

פורסם

מצאתי את המק"טים של שתיים מתוך שלוש התושבות. אפשר לראות פה, מסומן ב-1, משום מה יש לכל בורג מק"ט חוץ מלתושבת הזאת. זה אותו הדבר גם באתרים אחרים.

פורסם

בתושבות מנוע אני תמיד בדעה של להחליף למקוריות בלבד, כל התחליפיות מתקלקלות מהר.

  • רעיון טוב! 1

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

פורסם

מקפיץ

 

מישהו שהחליף למקורי יכול לבדוק את המק"טים בחשבונית? במוסכים לא רוצים לתת מק"טים

פורסם

מחיפוש פה:https://www.chevrolet.co.il/שירות-שברולט/מחירון-חלפים/

 

95493722 - תושבת גיר אחורית, סוניק 2012

95190896 - תושבת גיר, סוניק 2012

95169684 - לא קיים

95133816 - תושבת מנוע לסוניק טורבו 1.4, שנת 2014

 

אתה יכול להיריד משם את כל המחירון, ולחפש את המילה תושבת - אולי תמצא מק"טים נוספים עם תיאור/התאמה טובים יותר. ואז משם תחפש אותם בדיאגרמות ותוודא.

פורסם

זה העניין שחיפשתי לפי הקישור מאתר שברולט, אבל זה מתנגש עם התוצאות מאתרים כמו https://partsouq.com/ , בגלל זה אני חושב שחלק מהמק"טים הם אותו חלק בשינוי מספר, ספיציפית 684 ו-896.

×
×
  • תוכן חדש...