Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש אצלי (סיטרואן פיקאסו 2016) קורות אורך בגג שהצורה שלהם לא סטנדרטית וקשה להשיג גגון (מוטות רוחב) מתאים לאוטו הזה, במלאי בחנויות לא מצאתי, ואני לא רוצה להזמין בלי לראות בעיניים שזה מתאים, ובכל מקרה מדובר בדגם יקר מאד, סביב 1,000 ש"ח

בניתי לעצמי משהו מברזל שנכנס בלחץ בין הקורות אורך, וננעץ בתוך חורים שיש בצד הפנימי של הקורות, מדובר בחורים בעומק 7 מ"מ שמיועדים כנראה לקבע את התושבות של הגגון המקורי

בינתיים עושה רושם מאד חזק, כשאני מנסה לנענע את זה בעוצמה - האוטו כולו כמעט מתהפך והמוטות לא זזים מילימטר

הפחד שלי הוא מאפשרות שבמהלך נסיעה מהירה עם מטען + סיבובים, האם יש סיכוי שייווצר לחץ פנימי שירחיב את המרווח בין הקורות ב-7 מ"מ ויעיף את הגגון, או שהקורות מספיק חזקות בשביל לעמוד בעומס הזה בלי לזוז

דעתכם?

(אין חשש לגבי חוזק והתאמה של המוצר שבניתי, אני מקצועי בתחום ויכול לקחת אחריות על העבודה שלי)

×
×
  • תוכן חדש...