Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אין צורך להחליף רכב ישנם חומרי בידוד איכותיים במיוחד עבור זה ,תפנה לבעל מקצוע בנושא.

בהרבה מקרים הרטט והזמזומים מגיעים גם מלוחית הרישוי 

זה הדבר הראשון שהייתי בודק.

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 14.12.2023 בשעה 14:44, Tom_22 כתב:

האם יתכן וישנם פלסטיקים או פאנלים שרועדים וגורמים לתחושה הזאת או שזה בוודאות מגיע מהאלמנט?

 

בתאריך 14.12.2023 בשעה 15:00, davidka כתב:

הרטט בוודאות מופיע מהאלמנט. רטט פראי כאילו הוא בדיסטורשן קבוע (בווליום בינוני ואילך, לא בנמוך)

אהממ... 

 

וכפי שהמלך צייין, אפשר לטפל ברעשים האלו. 

  • מצחיק 1
פורסם

תשמע, איפה לא עברתי ואיפה לא נגעתי על מנת לנסות להשתיק את הרטט מאיפה שהוא לא יהיה וכלום לא עזר...

לפי התנועה הפרועה של המימברנה הייתי משוכנע שזה מהסאב.

בכל מקרה אני אגש לגריז פה בראשל"צ ואתייעץ איתם על בידוד אקוסטי. ככל הנראה אין דבר שהם לא נתקלו בו עד היום :)

תודה רבה בכל מקרה ידידי

 

 

דוד קלדרון

ממונה ביקורת גבולות

רשות האוכלוסין וההגירה

www.piba.gov.il

פורסם

מהתרשמות בפורום, באס מערכות בבאר יעקב יהיו עדיפים (ועל אחת כמה וכמה אם גריז מערכות קשקשו על ענין הדיגיטל מהודעת המקור ואולי עודדו אותך להחליף ציוד שלא לצורך).

 

להבהיר אבל כי אין לי נסיון אישי עם מי מהם ובטח לא קשר אישי.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...