Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נוסע לי בכיף עם האופניים על הפסים של הרכבת הקלה בירושלים

מימין פקק ענק,משמאל פקק ענק

זה צופר

ההוא מקלל

זה מוציא מקל.

יום רגיל בירושלים.

אבל בזמן האחרון אני שם לב שהרבה רכבים נוסעים איתי על הפסים.

לא, לא מדובר ברכבים שמותר להם {אמבולנס,בילוש,עיריה,ביטחון,ביטחון של הרכבת}

רכבים של משפחות שהחליטו שלא בא להם לעמוד בפקק ונוסעים להם על פסי הרכבת וחותכים את הפקק.

 

מה הדו"ח?

האם לדעתם משתמשים במצלמות של הפסי רכבת לשלוח דו"ח לבעל הרכב או שמחכים\מצפים שיהיה איזה שוטר בקצה המנהרה שיתן דו"ח?

 

מצורפת תמונה אקראית שצילמתי אם תרצו כל כך אשמח לשבת עם קפה הפוך ולצלם לכם רכבים שונים שנוסעים. 

 

image.thumb.jpeg.bb5f98f3c414b7707afa36eb65437ace.jpeg

ברור שגם מגיעה רכבת ומתחילה לצפור ויאללה בלאגן.

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

וזה יכול להיות נתיב לעשירים

כמה זה?

250 שקל?

יומית שלי זה 1000.

קח את ה250 המזופתים

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

שאלה מעניינת. אני מניח שההתיחסות היא כמו לנת"צ (שמסומן בתמרור 501 עם סמל של רכבת קלה)  והסעיף הוא שימוש,בנתיב המיועד לסוג רכב מסויים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ואוו.

זאת אומרת 500 שקל?

טוב מאוד!

עכשיו השאלה אם הבקרה של הרכבת משתמשת במצלמות הפזורות על הפסים ושולחת למשטרת התנועה להפיק דו"ח

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם (נערך)

על פניו, אין אפשרות להשתמש במצלמה הנ"ל להוכחת עבירה.

לפי תקנה 166 לתקנות התעבורה, ניתן להשתמש במצלמה רק אם קיבלה אישור מראש של בעלי תפקיד באגף התנועה (ראש אגף או ראש מחלקה).

(תמונה ממצלמה ללא אישור מתאים יכולה לשמש כתמיכה בעדויות אחרות. לא כעדות יחידה)

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם
לפני 6 שעות, sperial כתב:

שאלה מעניינת. אני מניח שההתיחסות היא כמו לנת"צ (שמסומן בתמרור 501 עם סמל של רכבת קלה)  והסעיף הוא שימוש,בנתיב המיועד לסוג רכב מסויים.

אכן. ולכן גם לנכה כס”ג אסורה הנסיעה בו.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 10 שעות, guya72 כתב:

על פניו, אין אפשרות להשתמש במצלמה הנ"ל להוכחת עבירה.

לפי תקנה 166 לתקנות התעבורה, ניתן להשתמש במצלמה רק אם קיבלה אישור מראש של בעלי תפקיד באגף התנועה (ראש אגף או ראש מחלקה).

(תמונה ממצלמה ללא אישור מתאים יכולה לשמש כתמיכה בעדויות אחרות. לא כעדות יחידה)

תודה על התשובה. עכשיו אני מבין למה עשירי ירושלים נוסעים על הפסים. 

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

רנו מגאן זה הרכב הסטנדרטי של עשירי ירושלים? 

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

ברור. קנה רכב זול ישאר לך כסף לדוחות.

מי שמורם מהעם יכול להחנות מול שוק מחנה יהודה ולהסתובב כטווס. יקבל 500 שקל, הוא עשיר. לא חייב פרארי.

מאוד מזכיר לי עורך דין מאוד עשיר, שכל הזמן מחנה את הרכב שלו בום על הכניסה לבית המשפט השלום בירושלים. כל פעם מקבל 250 שקל.

למה?

כי הוא עושה 500 שקל בחצי שעה, למה יחפש חניה?

 

  • אהבתי 2

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

×
×
  • תוכן חדש...