Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב לא הכי חדש ואני מחפש טיפים קטנים לשיפור מראה הרכב...

דברים פשוטים שאפשר לעשות... בתוך הרכב ומחוץ לרכב

 

יש לי דייטסו סריון 2006

האם ניתן לצבוע את הטסות ?

פורסם

אפשר, בניגוד לגאנטים כל מה שצריך זה ספריי צבע שמתאים לפלסטיק.

תעלה תמונה של הרכב, יהיה יותר קל להמליץ לך.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

רכב משנתון כזה יראה יותר יפה, אם רמת התחזוקה שלו תראה רעננה ולא בלויה.

זאת אומרת להעלים שריטות, אם צריך תיקון פח. פוליש, ווקס. לנקות את כל המדבקות המיותרות מהשמשה.

אפשר ומומלץ גם לטפל ב"סלון". ניקוי ורענון מושבים ושטיחים.

זה יתן הרגשה הרבה יותר טובה מטאסות צבועות.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 13 שעות, cohen motor 377 כתב:

אמרת טסות לא?

בכל מקרה הx2 הוא צבע טוב.

תשייף את הטסות ותצבע עם הספריי.

בהצלחה.

מה ההבדל בין טסה לג'נטים ? להשתמש עם X2 ? אין צורך לפרק או משהו כזה נכון ?

לפני 7 שעות, מיץ פטל כתב:

רכב משנתון כזה יראה יותר יפה, אם רמת התחזוקה שלו תראה רעננה ולא בלויה.

זאת אומרת להעלים שריטות, אם צריך תיקון פח. פוליש, ווקס. לנקות את כל המדבקות המיותרות מהשמשה.

אפשר ומומלץ גם לטפל ב"סלון". ניקוי ורענון מושבים ושטיחים.

זה יתן הרגשה הרבה יותר טובה מטאסות צבועות.

איך אני מעלים שריטות ?  מה פוליש וווקס עושים ?  לגיי טאסות  לדעתי הדברים הקטנים האלו הם אלו שעושים את השינוי .

פורסם

פוליש משמש להעלים שריטות ופגמים בצבע, הוא בעצם מוריד שכבה דקה מהצבע.

העניין ברכבים ישנים שייתכן שמצב הצבע כבר לא הכי טוב והלכה דקה ולא בטוח שכדאי.

וקס וציפויים אחרים כמו אוטם צבע מטרתם לספק שכבת הגנה ולהבריק את הצבע.

לגבי צביעת הטסות, 2x אמור להתאים וכן, כדאי לפרק את הטסות לפני הצביעה אחרת צריך לכסות את הרכב/צמיגים וכו׳.

  • אהבתי 2

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם
לפני 2 דקות, Adani כתב:

פוליש משמש להעלים שריטות ופגמים בצבע, הוא בעצם מוריד שכבה דקה מהצבע.

העניין ברכבים ישנים שייתכן שמצב הצבע כבר לא הכי טוב והלכה דקה ולא בטוח שכדאי.

וקס וציפויים אחרים כמו אוטם צבע מטרתם לספק שכבת הגנה ולהבריק את הצבע.

לגבי צביעת הטסות, 2x אמור להתאים וכן, כדאי לפרק את הטסות לפני הצביעה אחרת צריך לכסות את הרכב/צמיגים וכו׳.

ואיך לשייף את הטסות ואם איזה מספר?

פורסם

תשייף בקטנה עם משהו עדין כמו 320 או 500, זה אמור להספיק.

  • אהבתי 2

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם
לפני 10 שעות, shay76s כתב:

מה ההבדל בין טסה לג'נטים

ג'אנט

image.png.22ca358c589495293210943f87443db2.png

 

טסות

image.png.af969205d5cdaf3ad0c3e6b018d37856.png

 

ג'אנט  זה שכל הגלגל כולו עשוי ממגנזיום או סגסוגת או חומר מתכתי כל שהוא, ויש לו בעצמו צורה ומשחק בצלעות של הגלגל.

טסות זה עיגול פלסטיק מעוטר ועשוי כמין ג'אנט כדמוי הצלעות, אבל בתכלס הוא רק מכסה פלסיק שיושב על גלגל כזה 👇.

image.png.37780b226e333d751dfe360f69b15af5.png

  • אהבתי 1
פורסם

לפני שאתה משייף וצובע... תבדוק אפשרות לרכישת טאסות חדשות.

אם אתה לא מיומן בשיוף וצביעה, רוב הסיכויים שככה יראו הטאסות.

יתכן וכל מה שנדרש זה ניקוי עם חומר מסיר אבק בלמים. אם הן שרוטות - בדוק רכישה - זו הזדמנות לדוכמא אולי יפה יותר ממה שיש לך.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, מיץ פטל כתב:

לפני שאתה משייף וצובע... תבדוק אפשרות לרכישת טאסות חדשות.

אם אתה לא מיומן בשיוף וצביעה, רוב הסיכויים שככה יראו הטאסות.

יתכן וכל מה שנדרש זה ניקוי עם חומר מסיר אבק בלמים. אם הן שרוטות - בדוק רכישה - זו הזדמנות לדוכמא אולי יפה יותר ממה שיש לך.

נראה אולי טסות חדשות אם המצא מחיר מיוחד... איזה סוג וגודל מתאים לרכב שלי? דייטסו סריון 2006 ואפשר טיפ איך לשייף בצורה מקצועית ? (כל דבר לומדים בחיים מתחילים מכלום ומשתפרים)

עריכה אחרונה על ידי shay76s
פורסם (נערך)

תצלם את מידת הצמיג שלך.  בנוסף זה מצויין ברישיון.

המידה היא באינטש. וזה כנראה מספר בין 14 ל 16. רוב הסיכויים 14.

 

במקום האנרגיה לשיוף וצביעה של ג'אנט, הייתי בכל זאת עובד נקודתית על ניקוי שריטות עם פוליש. אם הצבע דהוי אז עושה פוליש לכל הרכב. אח"כ וקס.

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
×
×
  • תוכן חדש...