Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, לב טוב כתב:

ה"אנטנות" האלו בצד האמבולנס לא אמורות למנוע את שבירת המראות? 

 

 

היה מדובר במראות גדולות שמתחילות בגובה הגג - קצת דומות למראות של אוטובוס, אבל במסגרות ש מחוברות גם בבסיסן. בהתאם לכך מדובר בחיכוכים משאיות, שגם להן הבליטות שלהן. 

לגבי מוטות הרוחב, דומני שהיו, אבל מעולם לא טרחתי לבדוק כמה הרכב בולט מעבר להן, בוודאי המראות. והנהגים היו די משוגעים.

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 42 דקות, sperial כתב:

והנהגים היו די משוגעים.

 

זה היה בתקופה שהסוואנות עוד היו עם רשיון B או כשהן כבר נהיו כבדות מספיק כדי לדרוש C1? ממישהו שלמד נהיגה על משאית הייתי מצפה לכושר התמצאות יותר טוב במרחב והבנה טובה יותר של גבולות הרכב.

 

פורסם

אני מדבר על סביבות 1990, כלומר רישיון 02 שהתאים עד 4 טון. לא יודע איזה תנאים נוספים נדרשו לנהיגת אמבולנס במד״א.

 

התקו האירופי לרישיונות נהיגה נוהג בישראל מ-2007.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, לב טוב כתב:

ה"אנטנות" האלו בצד האמבולנס לא אמורות למנוע את שבירת המראות?

 

זה למייטב ידיעתי בשביל לסמן לנהג את המיקום של פינות הפגוש והגלגל הקידמי ולהקל על תמרון במקומות צרים שאמבולנס לא פעם נדרשים לעבור בהם. 

 

חלק מהדיגום של מד"א, אף פעם לא ראיתי כזה דבר בסוואנות רגילות אז כנראה לא מדבור בעניין של תקינה. 

 

 

פורסם
בתאריך 27.5.2025 בשעה 08:11, yohai71 כתב:

נראה עייף אבל פעיל לגמרי וגם נוסע כל יום (מוכר לי): 

 

20250527_074324.thumb.jpg.cbc6c62a50f29613aafbad6ea0fc74d0.jpg

 

זוכרים אותו? ידעתי שהבעלים עובד איתו אבל לא ידעתי עד כמה: 

20250715_073158.thumb.jpg.43880adb7d2feb17a7e7c13d7ee2f617.jpg

  • אהבתי 5
פורסם
לפני 5 דקות, amosbmw כתב:

וכל נזק נבדק בחומרה. אסור להם לאלץ נהגים אחרים לפנות צומת.

כל הכבוד! 

מציע לאיחוד הצלה ללמוד מהם.

  • רעיון טוב! 1

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם (נערך)

תחשוב שמנכ״ל מד״א התחיל את הקריירה כנהג אמבולנס.

 

הכרתי שני רופאים שנהרגו בתאונות אמבולנס (אם כי צבאי).

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מבאס 1
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

צילמתי אותה לפני 4 וחצי שנים באותו מקום.. היום שוב.

 

PXL_20250715_111153473.jpg

  • אהבתי 6

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

אז זה כנראה רכב שלא ציפיתי למצוא היום בזמן ההליכה...

 

2011 מאזדה 6 (דור 2, דגם אמריקאי)

20250715_160143.thumb.png.7459b997582018515f304b486845ba83.png20250715_160235.thumb.png.d7ff9f7852637f21582aadb62fd10c21.png20250715_160337.thumb.png.935e37014192489de84a8e086cd77411.png20250715_160349.thumb.png.47d8adeb1c897da0ae5cf2105f78439f.png

ספוילר

והנה גם הדגם האירופאי של הרכב הזה (משנת 2008, לשם השוואה)

20250715_161206.thumb.png.c813043d38160a70157082a9b99cdb50.png20250715_161212.thumb.png.3fbba3371f70b87e273c3f15842bebb0.png20250715_161123.thumb.png.49e38ff5176845b70094b552b4ceae1f.png

עריכה אחרונה על ידי נתנאל - Net
  • אהבתי 7
  • לא הבנתי... 1
  • מעניין 1

הערה לעצמי:

תמיד להעלות רק מכוניות נדירות, אספנות, רכבי ספורט וחד פעמיים לשרשור תצפיות הרכבים המעניינים.

פורסם
לפני 11 שעות, itsik170 כתב:

https://www.facebook.com/share/r/14GGJMum6gY/

 

סרטון שרץ ברשת של פרארי שמאיצות במנהרה.

מזהים שזה מהארץ, לפי המובילאיי על הפרארי.

מדובר על החבר׳ה מדליית ועוספיא…

ענאן מחזיק בכמה רכבי פרארי מגניבים gts812, 488 ספיידר, פורשה ספיידר rs, במוו m4csl…

הם קבוצה מגובשת עם המון כלים מגניבים, אחלה חבר׳ה.

https://www.instagram.com/reel/DEpRlDDI34N/?igsh=Z3VkOWU5dmdvdGZu

 

IMG_1211.jpeg

IMG_1208.jpeg

  • אהבתי 5
פורסם
לפני 14 דקות, shlomiko כתב:

IMG_20250715_005214_460.jpg

IMG_20250715_005152_350.jpg

IMG_20250715_005144_370.jpg

פונטיאק סולסטיס? הידועה גם כסאטורן סקיי ואופל רודסטר (או קופה? לא זוכר איך קוראים לווקסהול/אופל)? לא רואים כאלה הרבה בימינו ולא מעט אפילו הגדילו וקראו לה "המיאטה האמריקאית". יש אחת ביד 2, דורש עליה כמעט 160 אלף שח...

חולם על קרייזלרים יוקרתיות בנסיעה ברכבות😪

פורסם (נערך)
לפני כשעה, GTI33 כתב:

מדובר על החבר׳ה מדליית ועוספיא…

ענאן מחזיק בכמה רכבי פרארי מגניבים gts812, 488 ספיידר, פורשה ספיידר rs, במוו m4csl…

הם קבוצה מגובשת עם המון כלים מגניבים, אחלה חבר׳ה.

https://www.instagram.com/reel/DEpRlDDI34N/?igsh=Z3VkOWU5dmdvdGZu

 

IMG_1211.jpeg

IMG_1208.jpeg

 

חושב על כל אלה שייבאו רכבי על מ-2018.

אם הרכב שלהם הוא יחיד בארץ, אז הם יכולים לטעון שיש להם את הדגם היחיד בעולם עם מובילאיי.

 

עוד כמה שנים יהיו בארץ רכבי אספנות "מובילאיי אדישן"

עריכה אחרונה על ידי itsik170
  • מצחיק 4
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...