Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, cohen motor 377 כתב:

הסמוראי והמגלשה ב

לא יוגע לא מכיר את בעל הרכב

עברתי ברחוב

פורסם
לפני 5 שעות, cohen motor 377 כתב:

ה יותר נראה כמו החרמה של רכב עם משגרים

זה רכב שצהל לקח מלבנון, והוא נגנב עם המטול מהחניון הייעודי, ונתפס מאוחר יותר.

הצילומים הם של דוברות המשטרה והופיעו בהרבה אתרים.

https://www.maariv.co.il/news/military/article-1143555

פורסם

לא רלוונטי לכאן להעלות צילומים מאתרי חדשות. צילומים שצילמתם בעצמכם בבקשה.

 

את השברולט הזו אני מכיר לפחות 15 שנה, מסתובבת באיזור.

 

פעם הראשונה אני רואה סטינגר.

PXL_20241029_092805237 (1).jpg

PXL_20241029_092834279.jpg

PXL_20241029_090157000 (1).jpg

  • אהבתי 9

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 3 דקות, amosbmw כתב:

לא רלוונטי לכאן להעלות צילומים מאתרי חדשות. צילומים שצילמתם בעצמכם בבקשה.

 

את השברולט הזו אני מכיר לפחות 15 שנה, מסתובבת באיזור.

 

פעם הראשונה אני רואה סטינגר.

PXL_20241029_092805237 (1).jpg

PXL_20241029_092834279.jpg

PXL_20241029_090157000 (1).jpg

הבעלים של הסטיגר גר בבית וגן בירושלים, חרדי. הוא צבע אותה לא מזמן; הצבע הקודם היה אפור מט. מישהו יכול לזהות באיזו גרסה מדובר? האם ה245 כ"ס או הV6 365?

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

פורסם
לפני 1 דקה, race driver כתב:

העתיקו את הגריל מקיה פורטה ?.....

לא יודע אם העתיקו, זה בסך הכל דומה כמו כל הדגמים של קיה עם סבכת "פני נמר".

רק פעם אחת ראיתי קיה בלי הפני נמר אלא עם גריל רבוע לגמרי, זה היה קיה ג'ויס דגם ישן.

לי, וכמו להרבה הסטינגר מזכיר מהרבה פנים את מזראטי גיבלי ועוד דגמי מזראטי.

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

פורסם
לפני כשעה, peck כתב:

לפי רכבי ישראל יש אחד כזה מ2019 (זה) ועוד שלושה מ2018

יש חדש יותר.

`17723312-AC5A-4958-ACA8-1E481B7BE962.jpeg.8b3fa2fa02afac7d31efba97c9d94540.jpeg

 

סדרת ייצור אחרונה (דגם פרידה) , שייך לאחד לבכירי טלקר. 

 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

מעניין. לפי דעתי האפליקציה הולכת לפי דגם ספציפי ולפיו נותנת נתונים למה יש מה אין. בדקתי גם את הדגם הנ''ל, הוא דומה כמעט אחד לאחד חוץ מזה שיש לו 4×4.

גם על מה שצילמת רשום שיש אחד מהדגם הזה...

Screenshot_2024-10-29-17-40-41-33_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

Screenshot_2024-10-29-17-40-37-95_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

עריכה אחרונה על ידי peck
פורסם (נערך)

לא הרבה ממנה נמכרו ועוד פחות שרדו. התשובה של הסוזוקי לשוק המשפחתיות לפני עידן הבלאנו. סוויפט עם בגאז, מנוע 1.6 עם 90 כ"ס. היתה זריזה ביחס למתחרות בתחילת שנות התשעים.

עפתי על הצבע!

IMG_9428.jpeg

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
  • אהבתי 3
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

זו לדעתי גרסת היורו-סוויפט שיוצרה בהונגריה כבר בסוף שנות התשעים ותחילת האלפיים, הרבה אחרי שהבאלנו הוצגה. עד היום רואים מלא כאלה ברחובות בודפשט.

 

קשה לומר באופן חד-משמעי אם עצם קיומן של אופציות לואו-קוסט כאלה בשוק המקומי היה תופעה חיובית או שלילית, אבל לפחות אז ידענו שהמכוניות הנ"ל הגיעו מיצרן אמיתי עם חלקים ברי השגה וטכנולוגיה מוכרת, ולא מאיזה תת-מותג סיני שנפתח לפני שבועיים ויעלם בעוד חודש.

 

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם
לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

לא הרבה ממנה נמכרו ועוד פחות שרדו. התשובה של הסוזוקי לשוק המשפחתיות לפני עידן הבלאנו. סוויפט עם בגאז, מנוע 1.6 עם 90 כ"ס. היתה זריזה ביחס למתחרות בתחילת שנות התשעים.

עפתי על הצבע!

IMG_9428.jpeg

מנוע 1.300 85 כ"ס.. שנת 2002

 

לפני 4 דקות, Derish כתב:

זו לדעתי גרסת היורו-סוויפט שיוצרה בהונגריה כבר בסוף שנות התשעים ותחילת האלפיים, הרבה אחרי שהבאלנו הוצגה.

נכון, זה ייצור בהונגריה, 2002..

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...