Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם,

אני כותב שורות אלה לאחר שניסיתי מס' דברים ואני מרגיש שהתופעה עדיין קיימת ואסביר.

אז מדובר בהונדה סיוויק סדאן 2010 עם 130 אלף קילומטר. 

ובתחושה שלי בעליות בכביש 1 לכיוון ירושלים, אם אני לא מוריד חזק את הרגל על הגז אז הקמש יורד, 

ובאותה כמות גז לא קורה כלום ומעבר לזה גם הטורים לא עולים.

הרכב מטופל על ידי, החלפת שמן כל 10 אלף קילומטר 5W30 של CASTROL, החלפתי פלאגים לחדשים של DENSO על פי דרישות יצרן.

ביצעתי ניקוי פיח על ידי מכשיר ייעודי. ניקוי בית מצערת כנ''ל. 
פילטר אוויר חדש של MHALE. ובאופן כללי הרכב באמת שמור ומטופל באהבה! 
אין מנורת מנוע דולקת, מתדלק באופן כללי בתחנות של סונול בלבד (במס' תחנות שונות)

חשבתי על ניקוי מזרקים במקום מקצועי שיעשה עבודה נכונה. כך שאם מישהו מכיר אשמח שיאמר לי
ומעבר לכך אשמח למקצועיות של החברים כאן בפתרון.

תודה מראש, 

אורי

 

פורסם
לפני 6 שעות, Shab00 כתב:

לא נשמע בעיה פשוט האוטו עוד לא החליט לעלות הילוך בכמות מצערת שלחצת.

נסה להוריד הילוך ידנית ותראה שמשתפר

 

אני אגיד לך מה, מרגיש לי שדווקא בעליות הוא לא מספיק חזק ל1.8 כאילו הוא אמור לתת יותר

אני גם לא מתעלם מהעובדה שהייתי כמה שנים עם רכבי טורבו מהעבודה

פורסם

מנסה שוב, אולי יש רעיון למישהו?

מרגיש שבעליות אם אני לא לגמרי סוחט את הגז אני פשוט מאט. זה קרה לי גם היום בעליות לירושלים,

אותה כמות גז ב95 קמ״ש והמהירות פשוט יורדת לה. 

הטורים באותו מקום.

 

פורסם

המנוע הזה אוהב להיות בין 4000 סל"ד ל 7000. הגיר האוטומטי  מסרס אותו. אז תעבור לידני. בגיר האוטמטי הזה יש 5 הילוכים והם ארוכים מידי. את השלישי אפשר למשוך עד 150.

פורסם
לפני 3 שעות, חולגי כתב:

התחושה, היא רק תחושה ?

הרכב סחב פעם יותר טוב באותם תנאים ?

השוות עם רכב זהה אחר ?

מאוד רוצה לנהוג ברכב כזה אצל מישהו אחר ולא מצאתי.

לגבי התחושה אני לא כ״כ יודע לענות על זה מכיוון שמהתחלה שהוא איתי ככה הרגשתי.

לפני 3 שעות, ron.c כתב:

המנוע הזה אוהב להיות בין 4000 סל"ד ל 7000. הגיר האוטומטי  מסרס אותו. אז תעבור לידני. בגיר האוטמטי הזה יש 5 הילוכים והם ארוכים מידי. את השלישי אפשר למשוך עד 150.

כן האוטו אכן אוהב טורים מאוד גבוהיים..

נשמע שהיה לך את הרכב בעבר וגם סבלת מזה? 

פורסם

בדקת את החיישן ויטק (VTEC)?

בחיפוש שלי לפתרון אותה בעיה, ראיתי שתקלה בחיישן הזה יכול לגרום לרכב לביצועים חלשים בסל"ד גבוה

×
×
  • תוכן חדש...