Jump to content

ApplePie

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ApplePie

  1. בדקת את החיישן ויטק (VTEC)? בחיפוש שלי לפתרון אותה בעיה, ראיתי שתקלה בחיישן הזה יכול לגרום לרכב לביצועים חלשים בסל"ד גבוה
×
×
  • תוכן חדש...