Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים

בעיה שמשגעת אותי ברכב שרכשתי, מערכת מולטימדיה שבהגבהת הסאונד לעוצמה מסויימת פשוט מתנתקת, מבצעת כגון ריסטרט מהיר. מאמין שזה מנגנון הגנה עקב עומס מכיוון הרמקולים או המערכת עצמה.

שמתי לב שקורה עם באסים בשירים מסויימים מאוד.

מנסה לשחק עם זה אך לא מצליח להגיע לנחלה.

חשוב לציין, המערכת עובדת מול הרמקולים המקוריים של הרכב.

 

IMG_20230621_213538.jpg

IMG_20230621_213628.jpg

IMG_20230621_213602.jpg

עריכה אחרונה על ידי AdamLe
פורסם

שתי אופציות.

1. מפל מתח גבוה מידי (התנגדות הקו כפול הזרם בעצמה גבוהה שווה למפל המתח) קל לבדוק עם רב מודד

קבל יכול גם לעזור במקרה הזה.

2. מכשיר פח סיני

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 3 שעות, סולל הדרך כתב:

מכשיר פח סיני

האמת נראה איכותי מידי בשביל מכשיר סיני 

הייתי אומר אולי לבצע בדיקה לפתוח את המערכת להוציא את הקונקטור של הרמקולים ולבדוק האם גם אז יש ניתוקים למערכת בעוצמה ההיא 

פורסם
לפני 20 שעות, DRcarLEd כתב:

של איזה חברה המכשיר

 

כמה הגברת את נפח amp?

לא יודע לומר. הותקנה ע"י הבעלים הקודם של הרכב אצל מתקין מערכות בכפר סבא.

בנוגע להגברת ה-AMP, אשמח אם תסביר את שאלתך (אני די בור במערכות סאונד).

פורסם

כנס להגדרות הגדרות יצרן סיסמא 8888

תרד קצת למטה ותחפש שורה שכתוב נפח Amp

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
לפני 17 שעות, DRcarLEd כתב:

כנס להגדרות הגדרות יצרן סיסמא 8888

תרד קצת למטה ותחפש שורה שכתוב נפח Amp

עומד על 0db.

שנאה שלי זה התרגום הקלוקל לעברית

מה זה פפטיד? למה הכוונה?

IMG_20230626_180313.jpg

פורסם
לפני 6 שעות, AdamLe כתב:

עומד על 0db.

שנאה שלי זה התרגום הקלוקל לעברית

מה זה פפטיד? למה הכוונה?

IMG_20230626_180313.jpg

זה מיקום נהג אם אני זוכר נכון

 

אמרתי לך לבדוק נפח amp שאולי זה על 4/6/8/10 שזה מגביר עוצמת הרמקולים ומחמם את המסך ועושה את הבעיה שיש לך

 

צריך לבדוק רמקול רמקול אם הוא מקצר

 

תשים באזור פעם רמקול ימין קידמי בלבד

פעם שמאלי קידמי בלבד

פעם שני הקיידמים

וכן האלה ותיראה מתי זה קורה שאתה על ווליום גבוה

  • אהבתי 1

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
לפני 15 שעות, DRcarLEd כתב:

זה מיקום נהג אם אני זוכר נכון

 

אמרתי לך לבדוק נפח amp שאולי זה על 4/6/8/10 שזה מגביר עוצמת הרמקולים ומחמם את המסך ועושה את הבעיה שיש לך

 

צריך לבדוק רמקול רמקול אם הוא מקצר

 

תשים באזור פעם רמקול ימין קידמי בלבד

פעם שמאלי קידמי בלבד

פעם שני הקיידמים

וכן האלה ותיראה מתי זה קורה שאתה על ווליום גבוה

 

עצה של מקצוען. נבדק רמקול רמקול היה תקין, רמקולים קדמיים בלבד כזוג היה תקין.

רמקולים אחוריים כצמד כשלו שהרמתי לסאונד גבוה.

אני מבין שהרמקולים המקוריים אינם איכותיים, אז ניסיתי לשחק אם העברת העוצמה קדימה יותר ולהוריד עומס מהאחוריים, פחות למרכז את הסאונד. עובד, אבל קורס בסאונד ממש גבוה (לדוגמה אם מבחינת מדד הווליום המערכת הייתה מנתקת בעוצמה 12, עכשיו מתנתקת בעוצמה 18).

×
×
  • תוכן חדש...