Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגדיר צורך ותגיד מה זה קטרגל.

אולמות של כדורסל?

מגרש אספלט בבית ספר?

 

אני יודע דבר אחד - שקטרגל אולמות - כמעט בלתי אפשרי למצוא לו נעליים בארץ לילדים אבל יש לו נעליים מתאימות וייעודיות.

לפני שנתיים חיפשתי בארץ לא מצאתי כלום, לא נייק ולא דקטלון ולא אדידס.

כל הנעלים הן לסוג של דשא שטוח. למישה הן גם לא מתאימות לאספלט, שהוא לרוב גם קשיח וגם חלקלק עם שכבה מסויימת של אבנים שמשתחררות ממנו.

 

פורסם
בתאריך 6.6.2023 בשעה 23:11, KipodYam כתב:

תגדיר צורך ותגיד מה זה קטרגל.

אולמות של כדורסל?

מגרש אספלט בבית ספר?

 

אני יודע דבר אחד - שקטרגל אולמות - כמעט בלתי אפשרי למצוא לו נעליים בארץ לילדים אבל יש לו נעליים מתאימות וייעודיות.

לפני שנתיים חיפשתי בארץ לא מצאתי כלום, לא נייק ולא דקטלון ולא אדידס.

כל הנעלים הן לסוג של דשא שטוח. למישה הן גם לא מתאימות לאספלט, שהוא לרוב גם קשיח וגם חלקלק עם שכבה מסויימת של אבנים שמשתחררות ממנו.

 

מדבר על ASTRO TURF וזה לא לילדים זה בשבילי :)

×
×
  • תוכן חדש...