Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

לאחר שהחרמש שלי (שמשרת אותי שנים רבות) מראה סימני גסיסה, אני שוקל לקנות חרמש חדש.

השיקולים הם: חברה טובה, אמין, קל לתחזוקה ושיהיה מונע על בנזין.

אני מוכרח לציין שהחרמש לא אמור "לגלח" דשא, אלא עשביה וצמחי בר - כאלה עם גבעולים עבים.

 

אשמח לשמוע על המלצות (וגם אי המלצות),

 

תודה מראש

אבנר

פורסם

שלום

לי יש ניסיון של שנים עם אקו וסטיל לגננים מקצועיים. מאוד אמינים. בקסטה של הסטיל יש נטייה ל"עיניים" מהמתכת לצאת ממקומן. ניתנות להחלפה אבל לדעתי שיטה פחות מוצלחת.

ממליץ לא לשים חוט בעובי יותר גדול משלושה מילימטר זה מקצר את אורך החיים של חלקי ההינע.

במידת האפשר לחרמש לפני שהצמחים יבשים לגמרי. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

היו לי כמה. מה"עממיים" קאווסאקי היה הכי טוב בפער.

מהמקצועיים "האבי דיוטי" סטיל היה חיה רעה.

אבל זה היה מזמן. נגנבו כולם, אחד אחד בתורו...

 

לעבודה קשוחה של עשביה עדיף להשתמש בדיסק במקום חוט,

וללכת על כלי קשוח שלא ישחוק את התמסורת, הכבל והקלאץ'.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 51 דקות, Michazzz כתב:

אני הייתי שולח אותו לשיפוץ

מאוד תלוי במצב. אם הכלי ישן מאוד לא בטוח שכדאי.

אין יותר מבאס מכלי עבודה שפעם עובד ופעם לא כל כך

או שזולל יותר מדי דלק, או ששופך לך דלק/שמן על הידיים... הכל מנסיון.

 

אבנר - אם אתה מאיזור המרכז, אני ממליץ על נחום בגליל ים. בחור מקצועי וישר.

יוכל לתת לך כיוון אם כדאי לשפץ או עדיף להתחדש ובמה.

https://haganhamechani.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
  • רעיון טוב! 1
פורסם

 

לפני 53 דקות, BoazB11 כתב:

מאוד תלוי במצב. אם הכלי ישן מאוד לא בטוח שכדאי.

אין יותר מבאס מכלי עבודה שפעם עובד ופעם לא כל כך

או שזולל יותר מדי דלק, או ששופך לך דלק/שמן על הידיים... הכל מנסיון.

 

אבנר - אם אתה מאיזור המרכז, אני ממליץ על נחום בגליל ים. בחור מקצועי וישר.

יוכל לתת לך כיוון אם כדאי לשפץ או עדיף להתחדש ובמה.

https://haganhamechani.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral

 

 

 

אני לא חושב ששיפוץ יעזור (מיכל דלק נוזל, זולל דלק) אבל חוץ מזה סוס עבודה.

הבעיה היא שלא מצאתי חלקי חילוף (לא בארץ ולא באינטרנט)

אבל אני אבדוק עם נחום.

פורסם

זולל דלק לא קריטי למשתמש בייתי.

אז הוא ישתה עוד 5-7 שח בכל הפעלה.

לא קריטי.

 

מיכל דלק נוזל אפשר לאטום עם סיליקון מיוחד.

 

אם אתה לא גנן שמשתמש בחרמש יום יום,

אני ממליץ לנסות לתקן אותו ולסחוב.

 

  • מעניין 1

.

פורסם

מסכים לגבי הדלק.

 

את מיכל הדלק ניסיתי להדביק ע" חימום עם מצית (כמובן שהמיכל היה מנותק מהגוף וריק מדלק), זה החזיק מעמד קרוב לשנה ועכשיו זה שוב נוזל

יש לו בעיה רצינית עם הפומפה של הדלק: אותו כדור גומי שגורם לשאיבת דלק מהמיכל לקרבורטור - הוא נקרע באמצע וקשה מאד להשיג אותו.

 

החלפתי פלאג ופילטר דלק.

כשהחרמש עובד - הוא לא מפסיק לעבוד עד שמכבים אותו ועובד חזק ותחת עומסים רבים במהלך העבודה.

כמו שכתבתי - סוס עבודה אמין וטוב

 

אבל אני חושב שהגיע הזמן למצוא חרמש חדש (כמובן לאחר התייעצות עם נחום).

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם אתה מגיע לאיזור חדרה.

ממליץ להתייעץ אצל אהרונוב.

בעבר שיפץ בהצלחה חרמש ישן לחמי.

יצא מצויין

.

×
×
  • תוכן חדש...