Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיווק החדשה 210,900??


print

פוסטים מומלצים

מי שמוכר לא בוכה.

אבל ראית את כמות המכירות של הונדה? אין בקבוקי שמפניה לחגיגות מכירות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שהמגמה הזאת קיימת אצל יבואנים אחרים, 

אמנם לא בקיצוניות שיש להונדה,

עדיין קיימת, אם משווים מחירים ב3 שנים האחרונות יש קפיצה של עשרות אחוזים קל.

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, itsik170 כתב:

שהייבוא המקביל דוחף לך סיטי ב-150 אלף, אז הכל אפשרי.

עכשיו הייבוא המקביל דוחף לך את ה-סיטי בכל אתר אינטרנט ב-120000, והאתר גוזר קופון .

אנשים רוכשים אותה ישירות מהיבואנים הללו, סביב 117000. מכיר אפילו אחד שרכש. מחיר נורמלי או לא, אתם תחליטו.

אילו היו מלכתחילה מתמחרים ככה, הרכב היה נמכר בכמויות במגזר הפרטי. ולא היה צורך לדחוף אותו בחברות השכרה, או בזירות ה-0 ק"ם למיניהם.

אגב.  גם כאשר הוא מופיע באתרי ה- 0 ק"ם, הרוכש יהיה היד הראשונה ברכב.

 

לגבי הסיוויק.

 

לנסות לגזור לקוחות לא עולה להם כסף . 

השיטה היא, שקודם מנסים. אם יש לקוחות מטומטמים, שיבושם להם.

אחרי שייתקעו עם מלאי, הם כבר יורידו מחיר. לא לפני שיהיו להם פרסום מאסיבי,  ימי מכירות, "מבצעי" חבר, הוט, ועוד חארטות שבסגנון.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא נתקע עם מלאי. 

מוכרים 99 אחוז לליסינג במחיר מצחיק ו-1 אחוז נוספים מנסים למכור ב-150 אלף פורמלית, בשביל בעיקר לתחזק את המחירון עבור הליסינג. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זוכר היכן אבל לא מזמן יצא לי לקרוא כתבה שהיבואן/יצרן מתכוון לצמצם משמעותית את הייבוא וההיצע של רכבי הונדה בישראל.

אולי המחירים טיפסו גם בגלל היצע מצומצם (300 כמו שציינו כאן)

אולי מישהו בקיא יותר בפרטים.

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שלדעתו הונדה סיוויק שוה את המחיר הזה, שיהיה לו לבריאות.

לא מפריע לי שמוכרים סיוויק ב-210,000 שקל (או כמה שזה לא יהיה),

וגם לא מפריע לי שמוכרים פחית קולה בקיוסק או בגזלן במחיר של 2 בקבוקים משפחתיים.

 

מי שהמחירים האלה מתאימים לו שיקנה, מי שהמחירים האלה לא מתאימים לו (אני, ועוד כמה אנשים) שלא יקנה.

  • אהבתי 1

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביולי 21 הונדה סגרה את המפעל שלה באנגליה ובספטמבר 21 גם את המפעל בטורקיה - שני המפעלים שייצרו עבורה את רוב המכוניות שנמכרו באירופה ובישראל. הסגירה היתה מתוכננת מראש כחלק ממהלך שהוחלט עליו ב2019 כתוצאה מירידה במכירות.

הונדה עדיין מחזיקה שורה ארוכה מאוד של מפעלים באמריקות ובאסיה ולצרכן האמריקאי אין שום בעיה להכנס היום לדילר ולצאת במקום עם סיוויק האצ׳בק חדשה, טורבו ידנית (לא היברידית ולא בטיח) מתוצרת אינדיאנה או אונטריו ששוכבת אצלו במלאי.

ההקצאות המאוד נמוכות לצד התמחור המאוד לא תחרותי מרמזים שהונדה כנראה החליטה לצאת מהשוק האירופאי.

 

לא ברור לי למה מאיר לא מייבא רכבים בתקינה אמריקאית. הוא ידע לעשות את זה לאורך השנים ואין שום חסם בירוקרטי שמונע את זה ממנו היום. נסיגה של הונדה, לצד פזילה מאוד ניכרת של ג׳ילי לכיוון של יוניון, עוד עלולות להשאיר אותו רק עם אופנועים ומשאיות.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, _slayer_ כתב:

לא עדיף כבר מהודו?

אני לא מאמין שזה יהיה מספיק זול.

זה יהיה יותר זול משום שמיוצרים שם שורה ארוכה של דגמים זולים יותר שבכלל לא מיוצרים בתקינה אירופאית ומשום שלישראל יש הסכמי סחר חופשי עם ארה״ב, קנדה ומקסיקו אבל אין לה כזה עם יפן.

לגבי הודו, ישראל לא מכירה בתקינה ההודית. היא כן מכירה בתקינה האמריקאית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, omerkot כתב:

 

 

לא ברור לי למה מאיר לא מייבא רכבים בתקינה אמריקאית. הוא ידע לעשות את זה לאורך השנים ואין שום חסם בירוקרטי שמונע את זה ממנו היום.

 

לפי מה ששמעתי, היצרן לא משחרר למאיר רכבים בתקינה אמריקאית.

אבל אוטוטו מתכננים להשיק בארץ את הפיילוט.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, itsik170 כתב:

 

לפי מה ששמעתי, היצרן לא משחרר למאיר רכבים בתקינה אמריקאית.

אבל אוטוטו מתכננים להשיק בארץ את הפיילוט.

אז זה משאיר פתח לתקווה שהיצרן ישחרר כאלה ברגע שהשוק שם יהיה רווי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...