Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיווק החדשה 210,900??


print

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, gesher1234 כתב:

 כמה מקרים כמו שתיארת (תאונה) מתרחשות בחודש? וגם במקרה שעברת תאונה, גש ליבואן שלא מתנהג בחזירזיריות (תתפשר), קנה משומש, שהמשפחה תיסע ברכב אחד ולא בשניים, ועוד...

בשנה יורדים כ-130000 רכבים מהכביש. לפי זה, כל חודש יורדים כ-10000 רכבים.

 

שאלה פשוטה, תשובה פשוטה -

כמה זמן אתה יכול להישאר בלי רכב?

האם תקנה רכב משומש אם מחירו יהיה 10% פחות מרכב חדש?

האם תקנה דצ'יה במקום טויוטה לצורך העניין (למיטב ידיעתי, היבואן/יצרן האחרון שהמחיר שלו נורמלי).

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לקישור לנתון שהצגת.

כמו כן השאלה המקבילה היא כמה עולים לכביש כל חודש (ומה ההפרש בין השניים).

 

שאלה פשוטה תשובה פשוטה: יש מה לעשות או אין? 

בקיצור.... לדעתך אין מה לעשות, וגם אם ימכרו קורולה ב200000 אלף המכירות לא ירדו. 

מעולה, נראה שרוב העם חושב כמוך, ונמשיך לחיות כפראיירים בארץ.

עצוב....

עריכה אחרונה על ידי gesher1234
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הקטנה והלא חשובה, הפתרון נמצא לרגלי הממשלה והרגולציה - כאשר הפעולה צריכה להיות לא מול היבואנים דווקא - אלא מול נושא הליסינג, עד כדי ביטול מוחלט של המוסד הזה. לתחושתי, הליסינג גורר את המחירים כלפי מעלה ולא מאפשר הורדות משמעותיות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, gesher1234 כתב:

המשתנה היחיד (בין אירופה לארץ) הוא אנחנו, ולא רק בתחום הרכב. אנחנו האחראים. 

ממש לא משתנה יחיד.

אם אתה גר בבלגיה וחשקה נפשך במרצדס משומשת - אתה נוסע לגרמניה, מוצא אחת במצב טוב וזול, קונה ונוסע הביתה.

אי אפשר להשוות את מצב הצרכן באירופה למצבנו כאן.

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, gesher1234 כתב:

המשתנה היחיד (בין אירופה לארץ)

 

לא יודע אם היחיד, אבל כנראה שהעיקרי הוא המיסוי.

ולזה הפתרון הוא:

לפני 50 דקות, גור אדם כתב:

הפתרון נמצא לרגלי הממשלה והרגולציה

 

רק שאז כמובן יגרזנו לנו מיסים במקום אחר.

  • אהבתי 1

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק: יורידו מהרכב, תשלם על הדלק, יורידו משם תשלם במקום אחר. 

מיסי הרכב לא השתנו משמעותית ב3 שנים האחרונות. מחיר הרכבים כן (=היבואנים עושים קופה?)

לדוגמה את מקרה ההונדה שלפנינו: האם מיסי המדינה השתנו בשנה האחרונה שהיבואן מעלה מחיר ב40 אלף (בשעה שאתם רואים שבאירופה משמעותית זול יותר ולא היו העלאות)?

אם כן, לא צריך להפיל הכל על המדינה. המדינה גובה המון אבל זה כבר מתומחר ב180 אלף שח. היבואן העלה רק כי הוא יכול ויודע שיקנו. 

עריכה אחרונה על ידי gesher1234
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

מחירון מטייוואן:

7car-202307050133-1.jpg

לאחר עיגול 1400000 = 163696₪

יש בו הבדל באבזור , אבל עדיין Octavia RS [המחיר 234,990 ₪ (238,584 ₪ כולל אגרת רישוי)] יותר יקרה מהסיוויק (בטייוואן).

ועדיין אספקה של 800 יח' עדיין לא הגיע לטייוואן, כנראה זה גורם למחירים הגבוהים - לא מצליחים לייצר מספיק רכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להציג קניית רכב חדש כחוסר ברירה זה מוזר...

מי שקונה רכב חדש קונה כי הוא רוצה, לא כי הוא חייב.

אפשר להסתדר מעולה עם רכב משומש.

עובדה - עכשיו שהריביות עלו ופחות קונים, היבואנים התחילו עם הורדת מחירים. אז כנראה שלהתנהגות של קונים כן יש השפעה על המחיר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Michael01 כתב:

להציג קניית רכב חדש כחוסר ברירה זה מוזר...

מי שקונה רכב חדש קונה כי הוא רוצה, לא כי הוא חייב.

אפשר להסתדר מעולה עם רכב משומש.

עובדה - עכשיו שהריביות עלו ופחות קונים, היבואנים התחילו עם הורדת מחירים. אז כנראה שלהתנהגות של קונים כן יש השפעה על המחיר.

גם חדש וגם משומש וגם בכלל הבחירה אם להחזיק רכב או לא זה עניין של רצון ובחירה, ולא של הכרח.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.7.2023 בשעה 21:46, harhanegev כתב:

בכלל הבחירה אם להחזיק רכב או לא זה עניין של רצון ובחירה, ולא של הכרח.

הלוואי והיית צודק. הלוואי, זה היה טוב.

בפועל כמעט כל מי שאני מכיר חייב להחזיק רכב אם הוא רוצה לעבוד, שלא לדבר לתפקד בחיי יום יום כמו לצאת לקניות. לא מדבר על יציאות ובילויים. 

ישבתי עם חבר בחריש, הם בלית ברירה 2 מכוניות או שאחד/אחת יפסיק לעבוד. ניסו קרפולים, אוטובוסים, טרמפים, שטיח מעופף.

התחבורה הציבורית אסון, לא במיוחד בין הישובים אלא "המייל האחרון" (החבר נוסע לתחנת הרכבת בבנימינה, 45 דקות מסתובב למצוא חניה, ונוסע ברכבת). 

עריכה אחרונה על ידי Jack457
  • רעיון טוב! 3

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, Jack457 כתב:

הלוואי והיית צודק. הלוואי, זה היה טוב.

בפועל כמעט כל מי שאני מכיר חייב להחזיק רכב אם הוא רוצה לעבוד, שלא לדבר לתפקד בחיי יום יום כמו לצאת לקניות. לא מדבר על יציאות ובילויים. 

ישבתי עם חבר בחריש, הם בלית ברירה 2 מכוניות או שאחד/אחת יפסיק לעבוד. ניסו קרפולים, אוטובוסים, טרמפים, שטיח מעופף.

התחבורה הציבורית אסון, לא במיוחד בין הישובים אלא "המייל האחרון" (החבר נוסע לתחנת הרכבת בבנימינה, 45 דקות מסתובב למצוא חניה, ונוסע ברכבת). 

מכיר את הטענות האלו, הן בנויות על ההנחה הבסיסית "ברור שיש אוטו ואין מצב שאני אעשה בחירות בחיים באופן שלוקח בחשבון זמינות של תחבורה ציבורית".

עובדה היא שמאות אלפי בעלי ובעלות רישיון נהיגה בישראל לא נצמדים להנחה הזאת, וגם אני עצמי במשך 25 שנה החזקתי רישיון נהיגה כמעט בלי להשתמש בו, וחסכתי הוצאות רבות מאוד.

 

אני לא בא לקבוע לאף אחד מה טוב לו, אבל עם כל הטיעונים שלך עדיין זה לא סותר את העובדה שהבחירה להחזיק רכב או לא להחזיק רכב היא עניין של רצון ובחירה ואינה אילוץ או הכרח.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על פי ההגיון הזה - כמעט הכל (חוץ מהצרכים הפיזיים הבסיסיים של אדם - אוכל, שתיה, אוויר) הוא עניין של רצון ובחירה ולא אילוץ או הכרח.

בסופו של דבר, החיים מתבססים על בחירות שאתה עושה בכל נושא. מיליוני אנשים בעולם משתכרים דולר ביום - האם גם אתה תוכל להתקיים כך? כן. אם תעבור לאתיופיה - בחירה שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, גור אדם כתב:

על פי ההגיון הזה - כמעט הכל (חוץ מהצרכים הפיזיים הבסיסיים של אדם - אוכל, שתיה, אוויר) הוא עניין של רצון ובחירה ולא אילוץ או הכרח.

בסופו של דבר, החיים מתבססים על בחירות שאתה עושה בכל נושא. מיליוני אנשים בעולם משתכרים דולר ביום - האם גם אתה תוכל להתקיים כך? כן. אם תעבור לאתיופיה - בחירה שלך.

 

אכן יש בחירות רבות, גם כאלו שיש מי שטועה לחשוב שהן כביכול אינן בחירות.

כמו הבחירה של רבים ורבות בישראל כן להיות בעלי רכב, וכמו הבחירה של רבים ורבות בישראל לא להיות בעלי רכב, וכמו אינספור בחירות אחרות במגוון תחומי החיים.

 

לו הייתי מעדיף את החיים באתיופיה, אכן הייתי עובר לאתיופיה. אך זה לא המצב, טוב לי בישראל ולכן אני שמח לבחור להישאר בישראל (וכך גם עוד כמה מיליוני ישראלים שיודעים היטב על האפשרות לעבור למדינה אחרת ולא בוחרים בה).

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...