Jump to content

ga88

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של ga88

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אז ככה ,עדיף לא לעשות בדיקה באף מכון כי הם רושמים סתם ליקויים בשביל לכסתח את עצמם עדיף לעשות בדיקה במוסך שמכיר ומבין בסוג הרכב,במקרה שלך הייתי ממליץ על אורן שירותי רכב בחולון ממוחה לפיג'ו ואמין מאוד עולה על תקלות ובודק לך את הרכב כמו שאף מכון בדיקה לא יבדוק.
×
×
  • תוכן חדש...