Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתמונה הזו התיחסתי לקו הרציף שמשמש כ-815 למרות שהוא מלא, ואין בו החיצים הפנימיים.

 

בצומת הזה חיצי 813 רגילים. החיצים שאליהם התיחסתי הם, למשל, אלה (פז):

 

image.thumb.png.eaae7c75d00b933f94b7d0f8fd81ddb3.png

 

דנו עליהם לא מזמן, הם מופיעים בפירוט בהנחיות להצבת תמרורים (בפרק העוסק ב-815, כסימן מקדים לנתיב המשנה ייעודו אחרי הצומת הבא), אבל לא בלוח התמרורים שכל נהג אמור ללמוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הפס בתמונה הקודמת הרבה יותר עבר מפס הפרדה רצוף, הוא ברוחב של המלבנים הרחבים שמסמנים הפרדה לנתיב יעודי לפניה, והוא אכן משמש כאי תנועה "צר", אבל הוא בהחלט מספיק רחב כדי שלא יהווה פס הפרדה.

 

 

פורסם
לפני 12 שעות, Be roo כתב:

אין לי מושג מה משמעות הסימון שם, אם כמו בארץ, הרי שזה שימוש לא נכון בסימון קו הפרדה.

 

הסימון הזה תקני בארה"ב. קווי הפרדה בין הכיוונים השונים של הנסיעה הם בצבע צהוב בארה"ב. בכביש חד סיטרי עם שוליים בצד ימין יש קו לבן ובצד שמאל קו צהוב. גם בקוים הלבנים וגם בצהובים יש היררכיה:

  • קו מקוקו - מותר לחצות את הקו.
  • קו רצוף - יש להימנע מלחצות את הקו.
  • קו כפול - אסור לחצות את הקו.
פורסם
לפני 22 שעות, eladts כתב:

 

הסימון הזה תקני בארה"ב. קווי הפרדה בין הכיוונים השונים של הנסיעה הם בצבע צהוב בארה"ב. בכביש חד סיטרי עם שוליים בצד ימין יש קו לבן ובצד שמאל קו צהוב. גם בקוים הלבנים וגם בצהובים יש היררכיה:

  • קו מקוקו - מותר לחצות את הקו.
  • קו רצוף - יש להימנע מלחצות את הקו.
  • קו כפול - אסור לחצות את הקו.

צריך להיזהר מלהכליל -- לכל מדינה יש את מע׳ חוקי התנועה שלה.
למשל, ב-Vermont בוודאות מותר לחצות קו צהוב כפול לצורך עקיפה, כל עוד יש ראות טובה שאין תנועה בכיוון הנגדי, ואין תמרור מפורש שאוסר; הקו הכפול מוגדר חוקית כהמלצה בלבד. הנהגים המקומיים עוקפים חופשי במצבים כאלה (מאד שימושי, מנסיון רב של רכיבה שם, כיון שרוב הכבישים הם נתיב אחד לכל כיוון).
כמובן, שוטר עדיין יכול לתת דו״ח אם לפי שיפוטו זו היתה עקיפה מסוכנת, אבל אז זהו הסעיף, ולא מעבר על הקווים.
https://trafficschoolonline.com/vermont-new-resident-guide#passing
(יש לפחות עוד מדינה אחת שבה זה המצב, נדמה לי פנסילבניה)

אגב, ברוב מדינות ארה״ב, חוקי לעבור על קו צהוב כפול לצורך פניה שמאלה לסימטה, או לחניה של בית.
https://www.denver7.com/traffic/driving-you-crazy/driving-you-crazy-is-it-legal-to-turn-from-eastbound-26th-east-of-federal-into-the-safeway-parking-lot

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...