Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ/החלפת משאבת הגה כוח, הונדה אקורד 2007


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Sqwaden,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחלה אצל הונדה בשנים אלה, יש נזילה/הזעה מתוך משאבת ההגה עצמה.

וזה משפיע, כל שמן ההגה נוזל על רצועת המנוע וזה גורם תמיד לרעשים בהנעה...

 

אני מתכנן להחליף את כל המכלולים באזור וכבר הזמנתי מותחן רצועה מחו"ל.

רצועה אקנה בארץ.

 

אשמח להמלצה למקום שמוכר/משפץ משאבת הגה כי לא הצלחתי למצוא...

אני מתכנן לעשות את העבודה בעצמי.

 

תודה למגיבים.

 

פורסם
לפני כשעה, tribel כתב:

תזמין משאבה חדשה חבל על הכסף.

 

 

השאלה שלי היא מאיפה להזמין ולא האם להזמין משאבה חדשה או לקנות אחת משופצת.

 

פורסם
בתאריך 20.1.2023 בשעה 16:25, tribel כתב:

מחוץ לארץ.

יש דרישה לתקן אז עדיף שתזמין מקורית.

 

אני מפחד להזמין מהסיבה שזה לא יעבור מכס....

לפני שעתיים, רפי לין כתב:

תוכל לשפץ את משאבת ההגה אצל "המדייק" שברח'  שמוטקין 35 ראשל"צ

ופנה ישירות אל אבי בטל' 050-2628254.

בברכה  -  רפי לין

 

הוא רוצה 700 לשיפוץ ו 1100 לחדשה...

×
×
  • תוכן חדש...