Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השרשור נפתח בעקבות מספר שרשורים קודמים , שנפתחים על המלצות/דעות של כל הסאב-וופרים ובכדי להכל על חיפוש ונוחות - נפתח תרד על "מהו סאב וופר הכי איכותי(מדוייק)/עוצמתי(חזק) ששמעתם פעם" , מותר לציין את כל הקוטרים של הוופרים .

 

אני אתחיל בשלי :

א ) הסאב הכי מדוייק/איכותי/נעים לאוזן ששמעתי אי פעם הוא : Сerwin-Vega מדגם HED 12 אינץ , שהוא 200 רמס .

 

ב ) הסאב הכי חזק (יחיד),עוצמתי (לא תמיד מדוייק ולא נעים לאוזן לטעמי) הוא : הסאב העממי

Pioneer 305C

800 וואט/400 rms מוצהר.

מש"ק זרזור

פורסם

הסאב הכי איכותי שאני שמעתי היה id max בגודל 10 או 12 אינץ לא זוכר כבר של אימיג' דיינמיקס

 

 

הסאב הכי חזק ששמעתי היה סטרוקר של סרווין ווקה

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

הכי איכותי שאני שמעתי - אינפיניטי קאפה פרפקט בתיבה סגורה פיצפונת.

 

הכי חזק - סאב של מגנט בגודל של צלחת לווין YES. זה היה בתוצוגה באיביזה ( איביזה האי, במגרש החניה של ה - אל דוויניו) בתוך איביזה במקום המושב האחורי היו זוג מפלצות. ככל הנראה זה היה הדור הקודם של זה:

http://www.magnat.de/content/carhifi/product_detail_en.asp?p=130616&pl=7,%208&s=10

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

מבחינת SQ אז כמובן , הגנסיס אודיופיל שהיה לי. סאב מדהים . מדיוק לחלוטין. ללא ספק SQ במיטבו.

עד היום אני מתגעגע אליו ... למרות זאת החלפתי אותו ב IDMAX שהוא SQL מעולה.

 

מבחינת SPL , אף פעם לא כיוונתי סאב ל SPL אבל אני מאמין שה IDMAX הוא החזק מהסאבים שהשתמשתי בהם.

חשוב לציין גם שהוא נציל מאוד , ואיכותי מאוד . הסאב הזה משלב בצורה מדהימה , SQ ברמה גבוהה מאוד וSPL גבוה , תוך נצילות גבוה שמאפשרת למגברים לא מטורפים להוציא ממנו תוצאות מרשימות.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

הכי חזק - סאב של מגנט בגודל של צלחת לווין YES. זה היה בתוצוגה באיביזה ( איביזה האי, במגרש החניה של ה - אל דוויניו) בתוך איביזה במקום המושב האחורי היו זוג מפלצות. ככל הנראה זה היה הדור הקודם של זה:

http://www.magnat.de/content/carhifi/product_detail_en.asp?p=130616&pl=7,%208&s=10

מחזק את דברייך על סאב ה-SPL פשוט סאב אדיר !!!

סאב ה- SQ הכי טוב ששמעתי הוא ה- PHASE EVOLUSION ALIANTE :

http://www.phase-linear.de/produkte.asp?p=subwoofer&view=detail&grp=6&ser=44&nr=1360112&lang=EN

פורסם

הכי חזק (ונשמע לא רע בכלל באטומה)- KICKER L7.

 

איכותי- CERWIN V_MAX 10 אינץ שהיה לי,נשמע טוב מאוד בכל מגוון התדרים והצלילים.

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

Guest תמיר .א.
פורסם

SQ = אדירה שיבה של חבר.

 

SPL = רוקפורד של גל (מזדה שחורה).

 

תמיר

פורסם

SPL = ששיית ORION דגם P12 D4 להשוואה באתר רשום 500RMS נקי!

זה הייה בוואן GMC מתצוגה שהתקרבתי אלייו יותר מדי כשהייתי בגרמניה ואז עף לי הכובע מהראש :) מרעיד לפחות עד 10 מטר מסביבו עם לא יותר.

 

SQ = אני נאלץ לחזק את Stas'Ka ולציין ש CERWIN - VEGA '12 HED אחד המדוייקים והנקיים ששמעתי.

מקווה להתרשם ולשמוע מדוייקים עוד יותר בעתיד :)

חופש בחירה...זה בכי רע! :-P

גבר תקשיב לי ואל תצחק, לנהוג עם נשים זה לא משחק

פורסם

האיכותי הכי טוב ששמעתי היה דווקא אינפיניטי קאפה הישן של לפני 3 שנים, הספק של 225 אראמאס!

 

הוא היה בתיבה מותאמת אטומה והיא לו סאונד חבל על הזמן!

 

 

הכי חזק ששמעתי היה סטרוקר הישן של סרווין, הספק של 1200 אראמאס---והוא היה בגולף 96!!!

הגב פשוט נשבר לי והנשימה נעצרה לי!!!

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

SQ פוקל

 

SPL לא סגור מה היה הכי חזק אבל אני חושב הסדרה של פוואר של רוקפורד אבל בקרוב נשמע את הL7 של קיקר בתיבה כם פורט

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

×
×
  • תוכן חדש...