Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בהחלט לא שמעתי מספיק סאבים בחיים שלי.

 

הייתי רוצה מאוד לשמוע - Phase Liner, Image Dynamics & Shiva. כנראה שאני אאלץ להגיע למפגשים אחרי הכל.

 

בכל מקרה הסאב הכי איכותי שכן יצא לי לשמוע זה JL 6W. אומנם הסאב ישב בתוך הרכב (מאחורי המושב של הנוסע ליד הנהג), אבל בכל זאת הוא לא התקשה להציג דיוק והענות בתדרים מאוד מאוד נמוכים, היכן שהסתם שלי ישן מזמן כבר את שינת החורף שלו.

"עחי, משו לא בסדר בתיבה שך. אני לא מוצא את החור. סאבים צריכים איוורור".

פורסם

חברה אתמול שיניתי את דעתי הכי חזק זה L7 שלי ואם תרצו אתה תשמעו אותו במפגש אולי תשנו את דעתכם

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

אם אפשר לשאול איפה המפגש מחר בשביל לשמוע את הסאבים? (אני קונה עכשיו סאב ורוצה לשמוע כמה לפני...)

איפה ובאיזה שעה

תודה :)

פורסם

יום שבת הזה 12:30 מאחורי איצטדיון רמת גן[קניון איילון]

קרא בדיון הדביק בעמוד הראשי תחת הכותר"מיפגש מרכז".

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

Guest תמיר .א.
פורסם
חברה אתמול שיניתי את דעתי הכי חזק זה L7 שלי ואם תרצו אתה תשמעו אותו במפגש אולי תשנו את דעתכם

:-P אני חושב יותר לכיוון שאתה תשנה את דעתך.

 

תמיר

פורסם

הכי טוב ואיכותי ששמעתי זה אחד של

POWER BASE שעולה בסביבות ה6-7 אלף... אין לי מושג מה הדגם משו מפחיד ממש

 

הסאב הכי איכותי במחיר כממי זה הSPL הגירסה הצהובה משהו מפחיד טיל

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

Guest תמיר .א.
פורסם

אם הייתי מגיע למפגש, היית חש מה זה SPL באמת.

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...