Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, הגעתי למסקנה שצריך להחליף רכב וגם תחושה של רצון להתקדם.

 

אני מחפש רכב באותו סגמנט, מנהלים, כי זה כיף ומפנק ובעיקר כי הביטוח גונב ממך וואחד סכום על זה.

 

הייתי מתעניין בסופרב, אבל הביטוח עומד על 9 אלף שקל ולכן זה יורד מהפרק.

 

אני מחפש 508 הדגם החדש, ראיתי ביד2 אחד 2019 עם 23 אלף קילומטר, צריך לנסוע לראות.

 

בנוסף, ביד 2 ראיתי ניסאן אלטימה (השם ישמור).

וגם יונדאי סונטה היברידית (שלא נדע מטומאה).

 

האם תוכלו לספר עליהם משהו?.

 

בהמשך הכותרת תשונה, כי זה יהפוך שרשור מסע על הרכב שיבחר.

בנוסף, האם יש הצעות לדגמים נוספים?.

עדיפות חמה לצרפתיות נפלאות.

עדיפות לאירופאיות.

לא מחפש אמריקאי.

יפנית/קוריאנית ברירת מחדל מבאסת אם לא אמצא אירופאית

פרנקופיל מושבע!

פורסם

מה חשוב לך ברכב מנהלים? 

 

בזמנו שקלתי את האלטימה ואחרי נסיעת מבחן ויתרתי על הרכב לגמרי. היה משעמם נורא. קרוזרית אמריקאית ממוצעת. 

 

אם התנהגות זה משהו שחשוב, כניראה שהמאזדה 6 2.5 תהיה אופציה ראויה. המנוע אמנם כניראה פחות בשרני מה-1.6 של ה-508, אבל אני מניח שלא בהרבה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, davemustaine87 כתב:

מה חשוב לך ברכב מנהלים? 

 

בזמנו שקלתי את האלטימה ואחרי נסיעת מבחן ויתרתי על הרכב לגמרי. היה משעמם נורא. קרוזרית אמריקאית ממוצעת. 

 

אם התנהגות זה משהו שחשוב, כניראה שהמאזדה 6 2.5 תהיה אופציה ראויה. המנוע אמנם כניראה פחות בשרני מה-1.6 של ה-508, אבל אני מניח שלא בהרבה.

 

יש לי בעיה בראש עם מאזדה, פשוט לא סובל את הרכב הזה, לא יודע למה.

 

 

הבעיה בניסאן שהמנוע שלה הוא 2.5, אם היום אני עומד על צריכה של 1:13 אז עם הניסאן זה יהיה 1:7 וזה לא טוב

 

פרנקופיל מושבע!

פורסם

אם אתה מחפש מנהלים חסכוני, למה לא קאמרי היברידית?

לפני 16 שעות, davemustaine87 כתב:

בזמנו שקלתי את האלטימה ואחרי נסיעת מבחן ויתרתי על הרכב לגמרי. היה משעמם נורא. קרוזרית אמריקאית ממוצעת. 

אצל אמריקאים יש משום מה סטיגמה שלילית על הרכב הזה, רובה בגלל הקהל שבד"כ קונה את המכוניות האלה שם.

וגם העובדה שזה גיר רציף של ניסן, שהוא לא שיא האמינות או העמידות.

 

לדעתי המקבילה שלה בארץ מהבחינה הזאת זה ניסן סנטרה - רכב בנוי בזול, נמכר בזול לליסינג/השכרה, ומשם נמכר בעוד יותר זול ביד2, ששם הוא די מתפרק.

 

https://tiremeetsroad.com/2021/11/17/why-are-nissan-altima-drivers-so-bad/

 

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

קיה אופטימה , עשויה להיות בחירה מצויינת. 

ראה הפוסט של @misterb  

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 8 שעות, llaavvii כתב:

מה עם סובארו אוטובאק?
סוג של מנהלים, גדולה, מאובזרת עם יתרון מידי פעם לשטח....

 

חשבתי על זה, יש לה בעיה עם יפניות, אבל חשבתי על האפשרות, אני אנטי גיר רציף.

לא נהינתי ממנו.

לפני 5 שעות, vadim6385 כתב:

אם אתה מחפש מנהלים חסכוני, למה לא קאמרי היברידית?

אצל אמריקאים יש משום מה סטיגמה שלילית על הרכב הזה, רובה בגלל הקהל שבד"כ קונה את המכוניות האלה שם.

וגם העובדה שזה גיר רציף של ניסן, שהוא לא שיא האמינות או העמידות.

 

לדעתי המקבילה שלה בארץ מהבחינה הזאת זה ניסן סנטרה - רכב בנוי בזול, נמכר בזול לליסינג/השכרה, ומשם נמכר בעוד יותר זול ביד2, ששם הוא די מתפרק.

 

https://tiremeetsroad.com/2021/11/17/why-are-nissan-altima-drivers-so-bad/

 

 

 

אני אוותר על הסנטרה בגלל המנוע, 2,500 זה רכב שישתה לי דלק.

 

לפני 4 שעות, zaf כתב:

קיה אופטימה , עשויה להיות בחירה מצויינת. 

ראה הפוסט של @misterb  

 

 

 

אסתכל על זה, תודה רבה.

 

לפני 4 שעות, yaniv3993 כתב:

מה עם פאסאט ? עלויות הביטוח דומות לסופרב ?

 

מודה שלא בדקתי עלויות של פאסאט אבל אני מהמר על ביטוח יקר, כל הואגיות משום מה, ביטוח יקר.

 

לפני 3 שעות, familyguy כתב:

רק מסקרנות - למה 508 בכלל עדיין על הפרק אחרי כל הסיפורים הקודמים

 

ראשית, אני פרנקהוליק 😊, אוהב צרפתיות וזו צרפתייה מנהלים יחידה שיש.

מעבר לכך שהעיצוב של ה-508 החדשה הוא פשוט מדהים בעיני, חיצונית ופנימית.

 

 

היום שוטטתי לי ביד2 וראיתי אופציה חמה של 308 gti ידנית, 2019, יד2, 30 אלף קילומטר, 257 כס.

נראה לי משהו מגרה.

 

מכירים משהו לגבי הרכב?.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

כוכבית בקשר לאופטימה, שהיא האחות של סונטה, יש נטיה של המנועים שלהן להתפגר ללא הודעה מוקדמת.

מנסיון אישי עם סונטה 2016.

ראה גם כאן

 

 

 

פורסם
לפני שעה, ariel000 כתב:

 

חשבתי על זה, יש לה בעיה עם יפניות, אבל חשבתי על האפשרות, אני אנטי גיר רציף.

לא נהינתי ממנו.

 

אני אוותר על הסנטרה בגלל המנוע, 2,500 זה רכב שישתה לי דלק.

 

 

אסתכל על זה, תודה רבה.

 

 

מודה שלא בדקתי עלויות של פאסאט אבל אני מהמר על ביטוח יקר, כל הואגיות משום מה, ביטוח יקר.

 

 

ראשית, אני פרנקהוליק 😊, אוהב צרפתיות וזו צרפתייה מנהלים יחידה שיש.

מעבר לכך שהעיצוב של ה-508 החדשה הוא פשוט מדהים בעיני, חיצונית ופנימית.

 

 

היום שוטטתי לי ביד2 וראיתי אופציה חמה של 308 gti ידנית, 2019, יד2, 30 אלף קילומטר, 257 כס.

נראה לי משהו מגרה.

 

מכירים משהו לגבי הרכב?.

308 GTI הוא אוטו נהדר, במיוחד למי שנהיגה ספורטיבית עושה לו את זה. נושא האמינות לא מוכר לי, אבל סיבוב לא קצר שניתן לי לעשות על כזה של שכן הותיר אותי פחות או יותר באותו מצב בו נשארה הגברת דיסטל אטארביאן, או משהו כזה, אחרי שפגשה את ביבי פעם ראשונה, "עיניים חולמניות" היא אמרה אז.

פורסם

לא רשמת תקציב.

מה עם

LEXUS IS 300 F SPORT 

?

אלה עם מנוע טורבו 2 ליטר.

 

יש גם משומשות, אבל המחיר...

פורסם
לפני 18 שעות, yaniv3993 כתב:

אין לי מושג איך אמינות אבל אני גם הייתי בודק על אינסיגניה

 

במידה ויש הם עם 100 אלף ומעלה קילומטרים.

 

לפני שעתיים, ntd כתב:

לא רשמת תקציב.

מה עם

LEXUS IS 300 F SPORT 

?

אלה עם מנוע טורבו 2 ליטר.

 

יש גם משומשות, אבל המחיר...

 

100-150

פרנקופיל מושבע!

×
×
  • תוכן חדש...