Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים לכולם הרכב קרייזלר טאון קאנטרי 2007 280000 ק"מ לאחרונה הרכב התחיל לאכול מים בערך 300 מ"ל ל400 ק"מ פלוס מינוס היום פתחתי מכסה מנוע אחרי נסיעה של 20 דקות ראית את הצינור העליון שיוצא מהתרמוסטת לרדיאטור ממש מנופח רציני לפי מה שהבנתי זה אמור להיות ראש מנוע השאלה אייך אני מוודא שזה לא סתם צינור ישן  שהתעוות מתכונן להחליף מחר לצינור חדש ולראות מה יקרה מה עוד צריך לבדוק ?תודה מראש

 

 

image.thumb.jpeg.23c4d2f378ca43ae2a58b99a0c07c6b4.jpeg

image.thumb.jpeg.1e4d361e1ee070f14e05966cc2c9fb5b.jpeg

 

פורסם

מישהו אולי יכול לכוון אותי יותר מה לעשות דיברתי עם מכונאי שאמר לי בלי לראות את הרכב שהראש ברכב הזה עשוי ברזל ככה שבד"כ הוא לא נסדק אשמח לעוד כיוונים איך לבדוק חשבתי על בדיקת co2 בנוזל הקירור השאלה איפה עושים את זה או למי יש את הבדיקה הרבה מוסכים אמרו לי שלא שמעו על הבדיקה הזאך 

 

פורסם

אני לא הייתי נוסע מטר עם האוטו הזה.

אלא אם לא איכפת לך לגרום לו נזק בניסיונות איבחון / תיקון עצמאים.

רק על גרר ולמוסך.

 

אני לא יודע כמה שווה הרכב שלך בפועל בשוק המשומשות, אבל אם זה יותר מסתם צינור זה הולך להיות יקר עד לא כדאי לתיקון. 

 

לדעתי (שלא נחשבת הרבה בלי איבחון במוסך) הבעיה כאן אינה רק הצינור.

להיפך, הצינור כאן ממש גיבור, בכך שהוא מחזיק עוד מעמד ועדיין לא נפרץ והתפוצץ.

 

בצד האופטימי:

אולי יהיה לך מזל וזה רק תרמוסטט ראדיאטור תקוע במצב סגור.

 

נשמח להתעדכן בפיתרון הבעיה.

פורסם

זה מקשה על הקריאה.

שרפת נוזל קירור נראית כמו היווצרות אבנית.

C/S I am losing coolant and don't know why... : r/Justrolledintotheshop

במצב של חדירת גזים הלחץ במערכת קירור עולה.

תהיה פריקת מים חריגה ממיכל ההתפשטות או הצפה של מיכל האיזון (כשיש פקק על הרדיאטור).

פורסם

מבדיקה שנערכה אין חדירת גזים שנותנים גז לא מתווסף לחץ והרכב לא מתחמם כרגע מחליף צינור ואז יבדוק למה חסר מים השאלה איך לבדוק אחרי ההחלפה של הצינור שאין לחץ יתר ואם כן ממה זה יכול לנבוע החלפתי פקק מים והתרמוסטת תקין

פורסם (נערך)

בד"כ משתמשים בערכה לבדיקת לחץ במערכת הקירור  במוסכים או בבדיקה עם נוזל שמשנה צבע אם יש חדירת גזים למערכת הקירור

ניתן גם לרכוש עצמאית ולבדוק אך בארץ זה יקר

החלפת כבר צינור אז  פשוט תעקוב

הענין הוא שיש אצלך גם  איבוד מים השאלה לאן הם נעלמים 

שילוב התופעות האלו בד"כ מיוחס לפריצת אטם ראש

 

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
פורסם
לפני כשעה, nit_zan כתב:

ניתן גם לרכוש עצמאית ולבדוק אך בארץ זה יקר

אשמח לקישור טוב לאמזון או אי בי בפרט אם מישהו כבר ניסה

לפני כשעה, nit_zan כתב:

הענין הוא שיש אצלך גם  איבוד מים השאלה לאן הם נעלמים 

החלפתי עכשיו את הצינור בעז"ה אלך למוסך לבדיקת לחץ לבדוק לאיפה הולך המים ככל הנרא לא מדובר בראש או באטם ראש

פורסם

עשיתי בדיקה במוסך יש נזילה מפקק מים בבלוק בעז"ה נחליף ונראה אם זה פתר את דה לגמרי לבינתיים הצינור החדש לא התנח וגם לא קשה יותר מידי

×
×
  • תוכן חדש...