Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גש למוסך לפני תבדוק שאין ריקול בדיוק כמו שאתה בודק שאין שיעבוד ובדיוק כמו שאתה עושה בדיקה לרכב.

 

עזוב אתם מחפשים תירוצים. אין שום סיבה להעדיף העברת בעלות לפני העברת הכסף.

 

אני כמוכר בחיים לא הייתי מעביר את הרכב בעלות ומוסיף לו יד לפני שהכסף אצלי בחשבון עם זכרון דברים חתום, אבל אתה לא קונה את הרכב ממני, תבקש מהמוכר שיעביר בעלות לפני שאתה מביא לו את הכסף אולי יסכים ואולי לא.

 

 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 7 שעות, farkash7 כתב:

גש למוסך לפני תבדוק שאין ריקול בדיוק כמו שאתה בודק שאין שיעבוד ובדיוק כמו שאתה עושה בדיקה לרכב.

 

עזוב אתם מחפשים תירוצים. אין שום סיבה להעדיף העברת בעלות לפני העברת הכסף.

 

אני כמוכר בחיים לא הייתי מעביר את הרכב בעלות ומוסיף לו יד לפני שהכסף אצלי בחשבון עם זכרון דברים חתום, אבל אתה לא קונה את הרכב ממני, תבקש מהמוכר שיעביר בעלות לפני שאתה מביא לו את הכסף אולי יסכים ואולי לא.

 

 

אז גם אתה לא סומך על בני אדם וזה בדיוק הדיון.

פשוט אני מייצג את דעת צד הקונה ואתה את צד המוכר.

 

זה לא העניין של הוספת היד לרכב, זה הפחד שלא תקבל את הכסף לאחר העברת הבעלות.

פורסם (נערך)

I trust everyone. I just don’t trust the devil inside them.

Troy Kennedy Martin
 

אני לא מייצג את הצד של המוכר. נהגתי ככה כמוכר וכקונה. 

 

כקונה ביצעתי העברת זהב בלי הסכם זכרון דברים אפילו (מטומטם, אל תעשו את זה).

סמכתי על המוכר ב-״100%״. ברור לי לחלוטין שגם המוכר שנראה הכי תמים יכול להתגלות כרמאי גדול, וכבר נכוו אצלנו במשפחה מזקן ״תמים״ שמכר רכב חדש אחרי תאונה לא קלה. 

 

זה חלק מהמשחק מי שרוצה ״מאה אחוז״ ביטחון שיקנה מהיבואן/ליסינג. 

 

מצד שני כמוכר הגיע אליי קונה ורצה לבצע העברה בנקאית רגילה. אמרתי לו שעד שהכסף בחשבון לא נוכל לבצע העברת בעלות, ״אין בעיה תתקשר שהכסף בחשבון נעשה העברת בעלות״ וכך היה… יומיים אחרי זה בוצעה העברת בעלות. הרכב נשאר אצלי לאורך כל הזמן הזה אם לא הייתי ברור.

 

לסיכום אתה מוזמן למצוא מוכר שיסכים לתנאים שלך. אם כן נהדר. אם לא אל תבוא בטענות, הדרך שאתה מציע לא פחות עקומה מהדרך השניה, אתה משום מה חש שזה יותר בטוח. כבר הסברתי לך שזה לא נכון, להפך.

תעשה זכרון דברים ואת כל הבדיקות שאתה יכול, זה יותר חשוב מהפקידה שמחזיקה את הכסף בדואר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 23 שעות, farkash7 כתב:

אני כמוכר בחיים לא הייתי מעביר את הרכב בעלות ומוסיף לו יד לפני שהכסף אצלי בחשבון עם זכרון דברים חתום, אבל אתה לא קונה את הרכב ממני, תבקש מהמוכר שיעביר בעלות לפני שאתה מביא לו את הכסף אולי יסכים ואולי לא.

 

 

כל הרכבים שקניתי בחיי, קודם העברתי בעלות ואח"כ תשלום.

מה שכן, זה היה במזומן, אז ישבנו קודם לספור את הכסף, יחד. ניגשנו לדואר כשהכסף אצלי, ועם העברת הבעלות העברתי את המעטפה למוכר 

×
×
  • תוכן חדש...