Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מנסה לעזור לאבי למצוא רכש שיתאים לדרישותיו, אך ורק חדש.

אבא שלי אדם גבוה עם גב בעייתי מאוד, הוא מחפש רכב שיהיה לו קל להיכנס, לצאת ולשבת בו בכלליות.

הוא הציץ כבר על ניסאן טויוטה, לטענתו הוא בקושי מצליח להיכנס אליהם, זאת לאחר שהנציגים לקחו את הכיסא מקסימום למטה אחורנית והרימו את ההגה למקסימום.

הוא נוסע בניסאן נוט 2014 שהוא רכש כחדשה ולא החליף עד כה כי הוא מאוד אוהב את תנוחת הישיבה הגבוהה.

 

איזה דגמי רכבים עלולים להתאים לו?

 

נא לא להמליץ על צרפתיות, תודה

כבר חתמתי...

פורסם

נוחות הישיבה היא עניין אינדיווידואלי לגמרי, קשה לייעץ מרחוק. יתכן שרכב שלא נוח לך יהיה נוח לאביך, ולהפך.

 

אם אני מבין נכון מדובר ברכישת רכב חדש מהיבואן (או אפס קילומטר, לצורך העניין זה היינו הך). לכן ממליץ לפנות כמה שעות ולסור לריכוז סוכנויות הרכב בעירך, לעבור בין הסוכנויות ולהתנסות בישיבה בדגמים הרלוונטיים, על מנת לצמצם את רשימת המועמדות.

 

ההסתייגות  היחידה היא שיתכן שהמושבים ברמות גימור שונות אינם זהים לאלה שברכב התצוגה או ההדגמה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא ציינת תקציב.

כל גיפון יציע תנוחת נהיגה גבוהה.

אין מנוס מביקור בסוכנויות הרכב.

 

כמה לדוגמה 

סובארו קרוסטק

סוזוקי ויטארה

מיצובישי ASX

יונדאי טוסון

קאיה ספורטאז 

 

ואף מילה על צרפתיות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

הוא כבר עשה סיבוב בכמה סוכנויות, ניסאן טויוטה, לא סגור על איזה דגמים הוא בדק, אבל לא הצליח להיכנס בנוחות לאף אחד.

אם יש מישהו גבוה ולא דק שנתקל בבעיה דומה, אשמח לשמוע על איזה דגם הוא נוסע

כעקרון הוא לא בכיוון של ג'יפ או גיפון, אבל אמר לי שבטויוטה הוא בדק אחד (לא יודע אם זה היה הראב4 או הסי אייץ אר) ובכל זאת לא נכנס לרכב.

 

בתנוחה גבוהה, אינני מתכוון שהרכב יושב גבוה, אלא הכיסא גבוה, ולא דבוק לריצפה, כמו לשבת על כיסא של פינת אוכל, לעומת כיסא ים

כבר חתמתי...

פורסם (נערך)

רוצה לשבת בתנוחה גבוהה -  ג'יפון או מיני וואן.

תיכנסו לסוכנות קיה ושינסה לשבת בסלטוס ובספורטאז'. אולי גם בסטוניק, אבל זה לא ישיבה כל כך גבוהה.

אחרי זה בסוכנות סיאט - ארונה ואטקה. 

ביונדאי הגיע עכשיו דגם חדש - באיון. 

 

אילו הייתי אדם עם כאב גב, הייתי רץ לסוכנות רנו/ פיג'ו וקונה רכב עם המושב הכי נוח, עם אחריות כמה שיותר ארוכה ( או מאריך אחריות בתשלום ).

אה, וניסאן חולק מנועים ולפעמים גירים עם רנו ( וגם מרצדס, אם מדובר במנוע 1.3 טורבו בנזין ).

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לצערי החיבור של ניסאן עם רנו הוא סיפור ידוע וכואב, 

הוא שאל אותי לגבי דאצ'יה דאסטר, זה עם המנוע 1.3 טורבו בנזין, האם הוא עד כדי כך נוראי?

הסיבה היחידה שאני שואל היא שהוא כבר שאל לגביו כמה פעמים ספציפית

האם מדובר על גיר אוטומט פלנטרי או רציף?

כבר חתמתי...

פורסם

@vladclarהישיבה בארונה, אם לא השתנתה במתיחת הפנים, ממש לא גבוהה. 

 

עם זאת, כיוון שנוחות היא עניין אישי, לא יזיק לבדוק את זה אישית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מסכים עם הכותב מעלי. עקב בעיות גב קשות, נוהג ברכב צרפתי כבר ארבע שנים. אין להשוות מבחינה זו לרכבים אחרים מבחינת נוחות הנהיגה עבורי באופן אישי. הדאסטר שנבדקה בזמנו לא עמדה בדרישות הנוחות. במילה נוחות אני מתכוון לנוחות הכניסה, הישיבה והיציאה מהרכב. בהצלחה.

 

  • מעניין 1
פורסם

גם ניסאן נוט 2014 הנוכחי לא רכב גבוה.

לכן לא הייתי מדלג על רכבים כמו ארונה או סטוניק.

הייתי פוסל את כל הדגמים עם חלון גג.

 

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

ארונה צפופה מניסיון אישי, ואני בקושי 1.75מ'.

לוקח את המושב אחורה עד הסוף, מרים את ההגה, ואז המרחב סביר עבורי. לא יותר מזה.

לאדם ארוך רגליים שצריך קצת מרחב תמרון לכניסה ויציאה - יהיה מאוד לא נוח.

 

לקרוב משפחה שלי שמגרד את ה-2 מטר,

הרכב היחיד שהתאים לו (במסגרת התקציב) היה סוזוקי ספלאש.

קטן אבל סופר מרווח מלפנים.

לגבי הנוחות וגובה המושב אני לא יודע.

 

שווה לבדוק גם סובארו פורסטר

 

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
  • מעניין 1
פורסם

מצטרף להמלצות על סובארו אם הוא טרם ניסה, נהגתי ב-XV יום שלם והוא מאוד נוח מבחינת כסא (סובייקטיבית מהחוויה שלי) ומבחינת שיכוך מתלים. 

×
×
  • תוכן חדש...