Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 מגיעה עם מנועים חזקים יותר וגם עם הנעה כפולה - בחסות הייבוא המקביל


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 550 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 36 דקות, Fraysa כתב:

אבל לא חושב שאפשר להגיד שזה מתקרב לאיכויות החומרים והבנייה שיש ב-A4.

הייתי בשתיהן ואמנם אני לא ממשמשי הדשבורדים פה. אבל בכל מקום שהידיים צריכות לגעת אין הבדל מהותי. רק העדפה של חומרים, אם אתה מסוג הזה של האנשים .

24lcee.jpg.d8844ff906485fdd7f657a1602969ec1.jpg

לגבי בניה, אכן האאודי מרגישה טובה יותר, אבל מנסיון העבר זה לא תמיד מעיד שהיא תשרוד טוב יותר.

לפני 36 דקות, Fraysa כתב:

אגב, הייתי לוקח אוקטביה בכל יום מבלי לחשוב פעמיםי. גם מבחינת כוח, גם מבחינת נוחות, וגם פרקטיקליות

אתה צודק, אבל בתור חובב נהיגה, המקום היחיד שהייתי לוקח אוקטביה זה לחניה בצוק הקרוב ליד הבית ומשחרר את האמברקס.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 4 שעות, zaf כתב:

כזה -🤣

     Exhaust pipes and engine sounds for EVs | Tesla Motors Club

יש גם מטומטמים שמתקינים לזה רעש מנוע מזויף.

 

לא אתפלא אם יהיו עוד יותר מטומטמים שיחברו לרכב חשמלי מכונת עשן שתעשה rolling coal.

 

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Froyne כתב:

מהסקירות שראיתי עד עכשיו נראה שהיא לא ממש הוט-האצ'.

עושה רושם שהיא מכוונת יותר לנהיגה מנהלתית נינוחה מאשר לספורטיביות וכיף.

איפה ימי ה'זום-זום'...

 

עריכה:

פספסתי את התגובה של @Morningstar שלמיטב הבנתי יש לו ניסיון עם רכבים מהנים.

אגב, אדון מורנינג, שינית את הסמלון. יש משהו שפספסתי? אם כן, מחכה לסקירה. לפי הסמלון היא תהיה מעניינת...

שמתי דפוזיט של $5000 שהוא fully refundable (בקליפורניה, בלי קשר למה אתה חותם, אסור לדילר לשמור מקדמות אם לא מסר לך את הרכב) בשביל לפתוח הזמנה במערכת -

סוג של "דמי רצינות" בשביל להכנס לתור. אני מקום #6 בתור וההערכה היא 8-12 חודשי המתנה, אז יש זמן.

 

הניסיון שלי עם רכבים מהנים הוא של ה "every day driver" - אני לא נהג טוב במיוחד, לא תראה אותי שובר זמנים במסלול, אבל אני כן יודע להנות מכביש מפותל וכן מקבל סיפוק כשיוצאים לי קווים טובים. ה 3 לא מכונית ספורט. לא יודע אם הייתי מגדיר אותה ספורטיבית אפילו. היא לא עושה רעשים ופלוצים כשאתה לוחץ על הגז. אבל אתה כן מרגיש מחובר למכונה בניגוד לרוב המשפחתיות. היא גם כסטוק משמעותית יותר קשיחה מרוב המשפחתיות כך שזה תורם. 

 

אבל זו בדיוק הנקודה - רשמית זה הרכב של האשה. אני לא קניתי רכב מאז שמכרתי את הג'וליה (שהיא לטעמי המכונית הכי טובה שאי פעם נוצרה 🥰).

בשביל מכונית משפחתית קטנה שלא מתיימרת להיות האטהאצ' - היא פשוט מעולה!

 

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Uri-G כתב:

הייתי בשתיהן ואמנם אני לא ממשמשי הדשבורדים פה. אבל בכל מקום שהידיים צריכות לגעת אין הבדל מהותי. רק העדפה של חומרים, אם אתה מסוג הזה של האנשים .

24lcee.jpg.d8844ff906485fdd7f657a1602969ec1.jpg

לגבי בניה, אכן האאודי מרגישה טובה יותר, אבל מנסיון העבר זה לא תמיד מעיד שהיא תשרוד טוב יותר.

אתה צודק, אבל בתור חובב נהיגה, המקום היחיד שהייתי לוקח אוקטביה זה לחניה בצוק הקרוב ליד הבית ומשחרר את האמברקס.

 

אז נשמע שאתה סתם פאנבוי של מאזדה ולא באמת אובייקטיבי. 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Fraysa כתב:

אגב, הייתי לוקח אוקטביה בכל יום מבלי לחשוב פעמיםי. גם מבחינת כוח, גם מבחינת נוחות, וגם פרקטיקליות.


+1.

אחרי שנסעתי באוקטביה עם 1 ליטר TSI מהדור האחרון, הסקאיאקטיב 2 ליטרים מרגיש כמו Fire 1.1 ברכבי פיאט. אין לי ציפיות גבוהות מה 2.5 האטמוספרי בכלל, אולי קצת מה 2.5 המטורבת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, Fraysa כתב:

 

אז נשמע שאתה סתם פאנבוי של מאזדה ולא באמת אובייקטיבי. 

 

עד כמה שזכרוני הבוגדני אינו בוגד בי, נראה לי שהבחורצ'יק נוהג בטסלה.

לא כל מי שחושב אחרת ממך הוא סתם פאנבוי של...  ובלי להיכנס לשמות וכינויים, נראה לי שאתה מנצל כל הזדמנות כדי לעדכן אותנו כמה אוהב ואגיות. אין עם זה בעיה, באמת שלא, רק אל תתרגש מזה שאחרים אוהבים רכבים אחרים.

אגב, אני מסכים שהשילוב TSI+DSG הוא אחד הטובים והיעילים שיש ברכבים העממיים. מכיר אותם מקרוב. יש כמה במשפחה ונהגתי בהן לא מעט. גם השימושיות והמרווח באופן כללי מעולים בקבוצה הזו.

מצד שני, נהגתי בבית אורן במאזדה 3 1.5 קרועה מהשכרה.

אם הייתי חוזר לשם שוב, הייתי מעדיף את המאזדה...

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Fraysa כתב:

 

אז נשמע שאתה סתם פאנבוי של מאזדה ולא באמת אובייקטיבי. 

1. כן.

2. אני פן של כמה וכמה רכבים שנהגתי ונהנתי מהם.

3. זה לא סותר את מה שאמרתי. גם מהאאודי נהנתי, אבל סביבת הנהג שלה כבר לא מרשימה בימינו ואפילו מאכזבת בהנתן המחיר שלה בארץ. (ויש לי עוד ביקורת על הרכב, אבל לפעם אחרת).

4. סקודה מלבד הפרקטיות שלה, שאם תשים לב, הסכמתי איתך בנושא, הוא רכב לא מהנה לנהיגה (אני עדין עכשיו כדי לא לצאת פאנבוי). 

5. נשמע כאילו אתה פאנבוי של vag. אז יש לנו דעות פאנבוייז נגדיות.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, Froyne כתב:

 

עד כמה שזכרוני הבוגדני אינו בוגד בי, נראה לי שהבחורצ'יק נוהג בטסלה.

לא כל מי שחושב אחרת ממך הוא סתם פאנבוי של...  ובלי להיכנס לשמות וכינויים, נראה לי שאתה מנצל כל הזדמנות כדי לעדכן אותנו כמה אוהב ואגיות. אין עם זה בעיה, באמת שלא, רק אל תתרגש מזה שאחרים אוהבים רכבים אחרים.

אגב, אני מסכים שהשילוב TSI+DSG הוא אחד הטובים והיעילים שיש ברכבים העממיים. מכיר אותם מקרוב. יש כמה במשפחה ונהגתי בהן לא מעט. גם השימושיות והמרווח באופן כללי מעולים בקבוצה הזו.

מצד שני, נהגתי בבית אורן במאזדה 3 1.5 קרועה מהשכרה.

אם הייתי חוזר לשם שוב, הייתי מעדיף את המאזדה...

 

הייתי עם מאזדה 3 2.0(עם צמיגי פלקן דיי חדשים סהכ,ממש לא קאפ 2)

והוצאתי ממנה קצב באמת לא רחוק מטיול נהיגה,רק הברקסים נכנעו אחרי כמה פניות והיה צריך לשים לב אבל זה היה קורה בכל משפחתית. 

 

אגב מכרתי מיאטה...ואם מתישהוא אני אביא רכב קופרה בת 3 זה הכיוון.(אלה אם יהיה מאזדה 2.5 הנעה כפולה עד 150k בשוק המשומשות)

אז אני לא פאןבוי של מאזדה. 

פשוט למי שאוהב שלדה והגה ולא יכל לנהוג ברכב משעמם,בתחום המשפחתיות מאזדה זה הפתרון. 

כמות הפעמים שנכנסתי איתה להיגוי יתר מאשר תת היגוי....אומר משהו על האופי של הרכב. 

 

גם הסקי אקטיב 2.0 מושך יחסית בסדר,פשוט צריך לגרום לו לעבוד בסלד גבוה. זה כן בוואגיות המנוע עם מומנט זמין. 

אבל בפועל 2.0 תיתן בראש ל1.0 בקלות. לחצתי עם איביזה 1.0 עם סטייג 1 וקבלה בראש. 

במהיריות של 100+ האיביזה נשארת ממש מאחור למרות שבתוך הרכב מרגישה נמרצת יותר. 

זה אותו משחק באופנועים...mt07 ירגיש נמרץ וחזק יותר מcb650r בזמן שהcb משאיר לו אבק במציאות. 
זה רק תחושה. ה1.5 של וואג זריז יותר לא ה1.0.

 

אם הייתי בגיל של צריך לחשוב על רכב מרווח,לוקח אוקטביה rs.

אבל עד אז...רוצים רכב שיהיה כיף לשחק עם העברות משקל בכביש וזנב עם קצת אופי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Uri-G כתב:

1. כן.

2. אני פן של כמה וכמה רכבים שנהגתי ונהנתי מהם.

3. זה לא סותר את מה שאמרתי. גם מהאאודי נהנתי, אבל סביבת הנהג שלה כבר לא מרשימה בימינו ואפילו מאכזבת בהנתן המחיר שלה בארץ. (ויש לי עוד ביקורת על הרכב, אבל לפעם אחרת).

4. סקודה מלבד הפרקטיות שלה, שאם תשים לב, הסכמתי איתך בנושא, הוא רכב לא מהנה לנהיגה (אני עדין עכשיו כדי לא לצאת פאנבוי). 

5. נשמע כאילו אתה פאנבוי של vag. אז יש לנו דעות פאנבוייז נגדיות.

 

נהגתי באוקטביה 1.8 (180 כ״ס). אחד הרכבים המהירים והמהנים שיצא לי לנהוג בהם. כל בן אדם שניסה ללחוץ איתי לא הצליח, זה רכב מהיר ברמה פסיכית.

 

להגיד שמאזדה 3 זה רכב מהנה לנהיגה יותר ממנו זה עובדתית לא נכון. אובייקטיבית, התמורה כאן גדולה יותר. 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Ido12 כתב:

אבל עד אז...רוצים רכב שיהיה כיף לשחק עם העברות משקל בכביש וזנב עם קצת אופי.

 

בתנאים מסויימים לאוקטביה זנב שמח מאוד.

אתה יכול לדחוף בתא המטען של האוקטביה ארגז של אבטיחים, ותקבל זנב סופר שמח שנזרק מצד לצד בפניות.

ב-3 אתה בקושי מכניס 3 אבטיחים, זנב משמעותית פחות שמח.

 

לפני 49 דקות, Fraysa כתב:

להגיד שמאזדה 3 זה רכב מהנה לנהיגה יותר ממנו זה עובדתית לא נכון. אובייקטיבית, התמורה כאן גדולה יותר

מהנה הוא לא מושג מדעי אז עובדות אין פה, כנל תמורה.

האחד נהנה מרכב מהיר בקו ישר.

השני נהנה מרכב מהיר בקו ישר וסיבובים אבל עם תחושות של הגה פלייסטיישן.

השלישי נהנה ממנוע אטמוספרי שצריך לעבוד ב4500+ ומחובר לשילדה מתנהגת והגה טוב.

הרביעי תן לו מנוע 1.4 עתיק על 800 קילו וזה מספיק לו.

 

2 השקלים שלי.

נסעתי על גולף כמה ימים בחול. רכב פגז מבחינה הנדסית. הכל שם אופטימלי, ניצול נפח, הצורה של הדלתות, הכל, כולל תגובות המנוע והגיר, אבל מבחינת עניין הרכב די ג׳נרי כולל הרעש הזוועתי של המנוע. הוא אוחז יפה מאוד ופונה יפה מאוד אבל אפס תחושה. אני מדבר על גולף רגילה כמובן לא ניסיתי GTI.

רכב קל מאוד לנהיגה, אפילו מהנה אבל לדעתי המאזדות מהנות יותר, הן משתפות יותר את הנהג.

 

זה לא תמיד דבר טוב כן? אני חושב שכרכב משפחתי הגולף עדיפה ברוב הפרמטרים, אבל למי שפרמטרים מסויימים מקבלים עדיפות גבוהה יותר אולי ימצא את הבשורה במאזדה (או בגולף GTI).

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, Uri-G כתב:

הייתי בשתיהן ואמנם אני לא ממשמשי הדשבורדים פה. אבל בכל מקום שהידיים צריכות לגעת אין הבדל מהותי. רק העדפה של חומרים, אם אתה מסוג הזה של האנשים .

24lcee.jpg.d8844ff906485fdd7f657a1602969ec1.jpg

לגבי בניה, אכן האאודי מרגישה טובה יותר, אבל מנסיון העבר זה לא תמיד מעיד שהיא תשרוד טוב יותר.

אתה צודק, אבל בתור חובב נהיגה, המקום היחיד שהייתי לוקח אוקטביה זה לחניה בצוק הקרוב ליד הבית ומשחרר את האמברקס.

אם אתה רוצה לזרוק אוקטביה לים בשל יכולותיה הדינמיות ה"קלושות", מענין מה היית עושה עם קורולה חדשה שמארגנת נקודת מבט חדשה לגמרי והרבה יותר פוזיטיבית על האוקטביה והתנהגותה. ואת זה אני כותב אחרי שעברתי מהאחת לשניה באותו יום. בקיצור האוקטביה אינה פורשה, אבל כמכונית נהיגה יומיומית יש לה התנהגות והיגוי לגמרי מספקים ומדויקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Fraysa כתב:

 

נהגתי באוקטביה 1.8 (180 כ״ס). אחד הרכבים המהירים והמהנים שיצא לי לנהוג בהם. כל בן אדם שניסה ללחוץ איתי לא הצליח, זה רכב מהיר ברמה פסיכית.

 

להגיד שמאזדה 3 זה רכב מהנה לנהיגה יותר ממנו זה עובדתית לא נכון. אובייקטיבית, התמורה כאן גדולה יותר. 

לא נהגתי בגרסת 1.8, נהגתי בגרסאות הליסינג המקובלות לדורותיהם והדיזל כך שאין לי מושג אם עשו משהו שונה לגבי המתלים ,אבל אני בספק. וגם לא טענתי שלא ניתן לנסוע מהר באוקטביה. הבעיה שלאוקטביה יש מתלים רכים מידי, שילדה רוכנת מידי והגה הרבה פחות מתקשר מהמאזדה, כך שזה מגיע לנהיגה בכביש מפותל על המגבלות (ויש לאוקטביה מגבלות לא קטנות) , זה פחות מהנה וגם פחות מהיר ממאזדה. 

לפני כשעה, רועי5 כתב:

אם אתה רוצה לזרוק אוקטביה לים בשל יכולותיה הדינמיות ה"קלושות", מענין מה היית עושה עם קורולה חדשה שמארגנת נקודת מבט חדשה לגמרי והרבה יותר פוזיטיבית על האוקטביה והתנהגותה. ואת זה אני כותב אחרי שעברתי מהאחת לשניה באותו יום. בקיצור האוקטביה אינה פורשה, אבל כמכונית נהיגה יומיומית יש לה התנהגות והיגוי לגמרי מספקים ומדויקים

יכול להסכים איתך (ואפילו קיבלתי בראש שניסיתי להתריע בפורום המלצות רכבים כאן, למישהו שביקש המלצה, שיזהר מהקורולה בגלל השעמום בנהיגה), אבל הקורולה לא הייתה אמת המידה בדיון הזה.

בין סקודה למאזדה הייתי בוחר במאזדה למרות היעדר הכח שלה (וגרסת ה 2 ליטר לא באמת חלשה) , כל עוד לא הייתי צריך את הפרקטיות של האוקטביה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיני אוקטביה לא מהנה לנהיגה באף גרסה שהיא לא RS, לא בדגם היוצא ולא בדגם הנוכחי. היא מכונית שיכולה לנסוע מהר אבל היא לא מרגשת וגם לא מנסה ובתכלס גם הגרסאות הספורטיביות מרשימות יותר באופן שהן יכולות לטפל בהכל אבל פחות מערבות ומהנות, לפחות בסטנדרטים שלי. אפשר להגיד את זה גם על גולף ועל הלאון שבה אני נוהג אבל בלאון 2 דורות אחורה (2008-2013) היה שביב של משהו קצת אחר והיא הייתה קצת יותר כיפית.

ההגה של מאזדה הוא משהו אחר לגמרי וגם הדרך שבה היא משתפת פעולה, נכנסת לפניה ויוצאת ממנה פשוט מעלה חיוך, והם הצליחו לשמור את זה במידה מסוימת גם בדגם הנוכחי עם המתלה האחורי הפשוט. לדעתי האופי של המנוע האטמוספרי הולם אותה ולכן אותי אישית דווקא מעניינת ה-2.5 האטמוספרית ולא הטורבו.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Fraysa כתב:

 

נהגתי באוקטביה 1.8 (180 כ״ס)... כל בן אדם שניסה ללחוץ איתי לא הצליח, זה רכב מהיר ברמה פסיכית.

...

להגיד שמאזדה 3 זה רכב מהנה לנהיגה יותר ממנו זה עובדתית לא נכון. 

כן תשמע, אפשר לסגור את השרשור לדעתי. 

הצורה שבה אתה מתייחס להנאה מנהיגה (פלייסטיישן) ושאר משתמשי השרשור היא אחרת. אני אגיד לך את האמת, קח איזה קורס נהיגה או שניים, תקפוץ ליום מסלול עם הדרכה, אתה תראה שאולי דעתך על מה זה מהנה וכיצד נמדדים ביצועים "ספורטייביים" של רכב זה לא רק המהירות או כמה ערסים לחצו איתך ברמזור. 

אם אחרי זה תחליט שאתה עדיין מעדיף אוקטביה 1.8 זה ממש בסדר ולגיטימי. אתה גם כיול לאהוב מוסטנג. הכל בסדר. רק אל תבוא ותקרא לאנשים אחרים "פנבויז" כשבבירור ניכר אתה הוא הפנבוי של ואגיות וגם זה ממש ממש בסדר ולגיטימי. 

העובדות הן שהמאזדה 3 הנוכחית הרבה יותר נוחה לנהיגה, שקטה (רעשי רוח ומנוע), נעימה לנסיעה, תא פנים יותר איכותי בכמה סדרי גודל מכל הסגמנט, עם שלדה הרבה יותר מאוזנת והגה שנותן יחסית פידבק סביר עד כמה שניתן לצפות ממשפחתית ממוצעת בימינו. 

האוקטביה נהנית מצריכת דלק עדיפה, שילוב גיר מנוע מהמוצלחים בקטגוריה ומרווח גדול בתא הנוסעים והמטען. משפחתית נהדרת, גם כן.

זה האובייקטיבי. משם תבחר ממה אתה נהנה יותר.

 

נ.ב. - מחר למסלול הייתי לוקח מאזדה 3 דור ראשון 1.6 מסכנה (שהיא באמת זבלה של רכב במונחים של היום) 10/10 פעמים לפני שהייתי לוקח את ה-3 החדשה או את האוקטביה. סתם לדוגמה. ולפני ה-3 הייתי גם לוקח סקסו/106. כי כשנוהגים, רוצים גם להרגיש ובעיקר להביא יכולת נהיגה לידי ביטוי. אני מעדיף לשפר חצי שנייה בזכות הכישורים שלי ולא כי זכרתי שעשיתי פנייה ב-82 קמ"ש ונשארו לי עוד כמה ס"מ ביציאה, אז עכשיו אכנס ב-85 (שזה גם חשוב, אבל לא כשזה רק זה).

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Fraysa כתב:

 

נהגתי באוקטביה 1.8 (180 כ״ס). אחד הרכבים המהירים והמהנים שיצא לי לנהוג בהם. כל בן אדם שניסה ללחוץ איתי לא הצליח, זה רכב מהיר ברמה פסיכית.

 

להגיד שמאזדה 3 זה רכב מהנה לנהיגה יותר ממנו זה עובדתית לא נכון. אובייקטיבית, התמורה כאן גדולה יותר. 

נהגתי כמה מאות קילומטרים על כמעט כל אוקטביה ב-10 השנים האחרונות (כולל ה-RS הנוכחית והקודמת). ה-1.8 חזקה, זה נכון, ה-RS עוד יותר חזקה. אבל מהנה (לפחות מהבחינה ה"קלאסית" של התנהגות ותקשורת) היא לא. היא לא מתקשרת עם הנהג, היא מאוד מכוונת לתת-היגוי והיא מרגישה הרבה יותר "משפחתית חזקה ומהירה" מאשר "משפחתית ספורטיבית ומהנה". מכל המכוניות שמבוססות על פלטפורמת MQB, האוקטביה היא הכי פחות ספורטיבית.

 

לפני שעתיים, רועי5 כתב:

מענין מה היית עושה עם קורולה חדשה שמארגנת נקודת מבט חדשה לגמרי והרבה יותר פוזיטיבית על האוקטביה והתנהגותה.

הנה משהו שלא ציפית לקרוא: הקורולה הנוכחית (ההאצ'בק לפחות, זו הגרסה שבה נהגתי) די מהנה, אפילו יותר מהאוקטביה.

  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 550 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...