Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 מגיעה עם מנועים חזקים יותר וגם עם הנעה כפולה - בחסות הייבוא המקביל


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 550 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פוף, מה זה כל המאזדה פאנבויז שקפצו עליי? כולה ציינתי משהו עובדתי, לא נראה שהם שילבו טורבו

במנוע שלהם פרט למספר רכבי ספורט בודדים ודי ישנים.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 3 שעות, PriceDevil כתב:

סביר שהוא מתמקד בקשר עם ספקים ופחות מעוניין להתעסק עם לקוחות סופיים - דבר הרבה יותר מסובך ויקר לתפעול מייבוא.

בהחלט סביר , לאור העבר . 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי מאזדה CX-5 עם המנוע הנ"ל - 2.5T - אחת המכוניות שהכי שמחתי להיפטר מהן אבל זה סיפור אחר... למנוע הזה יש אופי דיזלי לחלוטין - רצועת כוח צרה ביותר וכוונון שמתאים להנעת אוטובוסים כמו ה CX9 מאשר להנעת מכוניות - הרבה מומנט, מעט כ"ס וסרבנות עיקשת לעלות סל"ד. השוני העיקרי מדיזל - צריכת דלק שמתאימה למכונית ספורטיביות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, euronitzan כתב:

למנוע הזה יש אופי דיזלי לחלוטין - רצועת כוח צרה ביותר וכוונון שמתאים להנעת אוטובוסים

נראה לי שזה המצב גם במנועים האטמוספריים שלהם.

 

סוחב בלי שום בעיה, אבל בהאצה פתאומית אתה מקבל תגובה של "עזוב אותו באימש'ך", הרבה רעש ולא הרבה תגובה. מה שכן, אפשר להגיע לסחרור גלגלים תוך כדי האצה.

 

אבל אם עושים הכל באיזי וברוכים, אתה מקבל תחושה של effortless - הרכב עושה הכל בקלילות ובלי יותר מדי מאמץ.

 

אולי זה פונקציה של יחס דחיסה גבוה של סקייאקטיב, שגורמת לו להתנהג כמו דיזל. חבל שצריכת דלק לא של דיזל, אבל לפחות אתה לא צריך להתעסק עם רעש, סירחון ותקלות של דיזל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, vadim6385 כתב:

אבל לפחות אתה לא צריך להתעסק עם רעש, סירחון ותקלות של דיזל.

מה הדיזל האחרון שהחזקת/נסעת?

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, Fraysa כתב:

פוף, מה זה כל המאזדה פאנבויז שקפצו עליי? כולה ציינתי משהו עובדתי, לא נראה שהם שילבו טורבו

במנוע שלהם פרט למספר רכבי ספורט בודדים ודי ישנים.

זהו, שלא בדיוק. מהדור החמישי (מתוך תשעה) של הפמיליה ועד היום (מה שנקרא אצלנו 323 ואז לנטיס) וארבעה דורות של 3, , להוציא הדור הלפני אחרון של הפמיליה (של שנת 94-96) והדור הקודם (שלישי) של ה-3, תמיד היו מנועי טורבו דגמים המשפחתיים של מאזדה היו מנועי טורבו בנזין (דיזלים היו גם בדורות האלה). 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, farkash7 כתב:

מה הדיזל האחרון שהחזקת/נסעת?

סיטרואן ג׳מפי שנת 2000.

 

היה דרעק זריז, רק לא יציב בשיט. כמובן רועש ומסריח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מת על כל ה "מאזדה ב 200K?! השתגעתם!?".

המאזדה האחרונה שהכותבים ישבו בה, ככל הנראה, יוצרה לפני 10-20 שנה.

 

כמי שנוהג על אחת כזו (האצ'בק) ביום יום אני יכול להעיד שזו אחת המכוניות היותר מוצלחות ואם אעיז אפילו להגיד - די מהנה לנהיגה.

איכות הפנים לא נופלת משמעותית (אם בכלל) מרכבי פרמיום שהם לא מרצדס (שלדעתי בליגה בפני עצמם, אפילו ה A).

לפני כמה שבועות אני והאשה חזרנו מחופשה באיזה אגם כמה שעות מהבית, ומשומה התעוררנו בלילה האחרון ב 4 בבוקר, אמרנו - נו, יום עבודה מחר, נתקפל ונקדים את הפקקים.

את הדרך הזו עשיתי ב 5~ בבוקר בלי נפש חיה מסביב עם ה 3 המדוברת ונהנתי מכל רגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהסקירות שראיתי עד עכשיו נראה שהיא לא ממש הוט-האצ'.

עושה רושם שהיא מכוונת יותר לנהיגה מנהלתית נינוחה מאשר לספורטיביות וכיף.

איפה ימי ה'זום-זום'...

 

עריכה:

פספסתי את התגובה של @Morningstar שלמיטב הבנתי יש לו ניסיון עם רכבים מהנים.

אגב, אדון מורנינג, שינית את הסמלון. יש משהו שפספסתי? אם כן, מחכה לסקירה. לפי הסמלון היא תהיה מעניינת...

עריכה אחרונה על ידי Froyne

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני (לפחות) ציינתי שזו משפחתית חזקה ושהמחירים קצת השתגעו. (לא אנשים חלילה וחס)

 

בכל אופן, יכול מאוד להיות שהיא שווה את ה 200 האלה.

 

ומאוד יכול להיות שהיא תתחרה עם רכבי יוקרה, אני חשבתי להשוות אותה לסופרב, אתה למרצדס 🤷‍♂️.

 

עם זאת:

אבל זה מאזדה.. כמה שהיה לאנשים קשה לקבל שהיא מתנהגת, אני מניח שיותר קשה לקבל שפתאום למאזדה 3, יש גרסה שאינה עממית (בוא נאמר).

 

אני חושב (וכנראה טועה)

 

עריכה אחרונה על ידי Lior_Django
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Lior_Django כתב:

אני (לפחות) ציינתי שזו משפחתית חזקה ושהמחירים קצת השתגעו. (לא אנשים חלילה וחס)

 

בכל אופן, יכול מאוד להיות שהיא שווה את ה 200 האלה.

 

ומאוד יכול להיות שהיא תתחרה עם רכבי יוקרה, אני חשבתי להשוות אותה לסופרב, אתה למרצדס 🤷‍♂️.

 

עם זאת:

אבל זה מאזדה.. כמה שהיה לאנשים קשה לקבל שהיא מתנהגת, אני מניח שיותר קשה לקבל שפתאום למאזדה 3, יש גרסה שאינה עממית (בוא נאמר).

 

אני חושב (וכנראה טועה)

 

 

כמו שרשמו,תשב במאזדה 3 מ2019 תסתיר את הסמל על ההגה,ואתה תחשוב שזה אאודי a4.

הכי איכותית מכל המשפחתיות האחרות.

ועל פולו gti מבקשים היום 190k.

אוקטביה rs עולה 220+.
 

אז המאזדה נראת כמו עסקה מצויינת למנוע 2.5 טורבו והנעה לכל הגלגלים. 

עם תוכנה היא תיתן בראש גם בקו ישר,אין בעיה להקפיץ לעוד הרבה סוסים ולנצל אותם.

הקופרה נשארת מאוד אמינה עם 400++ סוסים,אבל אין מה לעשות איתם כי הרכב רק מוציא צרחות צמיגים. 

 

אנשים מאוד מתחברים למראה ״סליפר״,לא כולם רוצים רכב מנקר עניים. 

והמאזדה(ה2.5 טורבו) קולעת בנקודה מושלם. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, Ido12 כתב:

אנשים מאוד מתחברים למראה ״סליפר״,לא כולם רוצים רכב מנקר עניים.

אתה בישראל, פה יעדיפו להיות בלי ולהיראות עם, מאשר ההיפך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כזה -🤣

     Exhaust pipes and engine sounds for EVs | Tesla Motors Club

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • מצחיק 3

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Ido12 כתב:

 

כמו שרשמו,תשב במאזדה 3 מ2019 תסתיר את הסמל על ההגה,ואתה תחשוב שזה אאודי a4.

הכי איכותית מכל המשפחתיות האחרות.

 

 

קצת מוגזם להגיד זאת לדעתי. העור הסינתתי שהם דוחפים בכל מקום לא נעים למגע, והם אמנם מאוד השתפרו

אבל לא חושב שאפשר להגיד שזה מתקרב לאיכויות החומרים והבנייה שיש ב-A4.

 

אגב, הייתי לוקח אוקטביה בכל יום מבלי לחשוב פעמיםי. גם מבחינת כוח, גם מבחינת נוחות, וגם פרקטיקליות.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 550 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...