Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון, אחרי שהמוסך רוקן שמן עכשיו חסר שמן…

אני מניח שעדיף שיהיה חסר קצת מאשר שיהיה יותר מדי. 

אפשר לסחוב ככה עוד שנה (פחות חודש) עד לטיפול הבא? או שעדיף למלא שיהיה במקסימום? 

 

852143A7-3624-4EA0-BE13-49AE720AE172.thumb.jpeg.7737cd9d48748794fee699822b556121.jpeg

פורסם
בתאריך 3.7.2022 בשעה 17:59, arc55tg כתב:

עדכון, אחרי שהמוסך רוקן שמן עכשיו חסר שמן…

אני מניח שעדיף שיהיה חסר קצת מאשר שיהיה יותר מדי. 

אפשר לסחוב ככה עוד שנה (פחות חודש) עד לטיפול הבא? או שעדיף למלא שיהיה במקסימום? 

 

852143A7-3624-4EA0-BE13-49AE720AE172.thumb.jpeg.7737cd9d48748794fee699822b556121.jpeg

רמת השמן בגבול התקין לחלוטין.סע בשלום.

פורסם

אמנם הבעיה של פותח האשכול נפתרה, אך מאחר והבעיה הזו די מצויה (גם לי מילאו לא פעם מעבר למקסימום) ולא תמיד קל לגשת שוב למוסך, או שהמוסכניק אומר שזה לא בעיה והכל תקין, אז אחדד רק את נושא השאיבה עם הצינור למי שנזקק לכך. 

 

הצינור שרכשתי (שמיועד לאקווריום) היה מאוד גמיש ולכן לא הצלחתי להכניס (בעבר צינור החמצן היה קשיח יותר). אז רכשתי בחנות לחומרי בנין את הצינור הלבן שמיועד למיני בר, וכן מזרק גדול (ניתן לרכוש בבתי מרקחת), הוא אינו מתלבש על פיית המזרק, אך הצמדתי וליפפתי דבק חשמל מסביב, וזה שאב מצוין ובקלות.

 

 

פורסם (נערך)

למקרים כאלה אפשר להצטייד במשאבה חשמלית 12V בסביבות 80-100 שח מעליאקספרס השקעה חד פעמית

היא מיועדת בדיוק למקרים כאלה

יש לה צינור דק וקשיח שנכנס במדיד וצינור עבה לריקון לכלי קיבול כולל בנדים מתכת ומתאמים

אני לא השתמשתי בבנדים כי זה החזיק יופי גם בלי

 

תוך דקה שתיים אתה מרוקן חצי ליטר +- ובא לציון גואל

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
×
×
  • תוכן חדש...