Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פותח השירשור אם אתה רוצה אני יכול להשאיל לך משאבה חשמלית שמתוארת כאן.

 

קח בחשבון שהצינוריות האלו (לא של המשאבה הזו אלא בכלל) לפעמים נתקעות במוביל המדיד וזה על אחריותך.

 

גר בראשון.

 

 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, tribel כתב:

הרינגים בראש ובראשונה הם אטמים שעוצרים הדף.

הם מתרחבים בפעולות דחיסה עבודה ופליטה ומתכווצים בפעולת היניקה כתוצאה מהלחצים שמופעלים עליהם.

 

 

אז לידיעתך בכל בוכנה יש 2 סוגי רינגים:

 

רינגי לחץ שתפקידם לאטום את המרווח בין הבוכנה לצילינדר ולמנוע מעבר גזים BLOW BY

 

רינגי שמן שתפקידם לגרוף את השמן מקיר הצילינדר בדיוק כמו מגב שגורף מים ולהחזיר אותו אל תוך הקרטר

פורסם
לפני 3 שעות, nit_zan כתב:

אז לידיעתך בכל בוכנה יש 2 סוגי רינגים:

 

רינגי לחץ שתפקידם לאטום את המרווח בין הבוכנה לצילינדר ולמנוע מעבר גזים BLOW BY

 

רינגי שמן שתפקידם לגרוף את השמן מקיר הצילינדר בדיוק כמו מגב שגורף מים ולהחזיר אותו אל תוך הקרטר

תודה על המידע הזה, אבל תרשה לי לתקן אותך.

בגדול יש 3 סוגי רינגים.

טבעת הדחיסה העליונה שונה מטבעת הדחיסה האמצעית.

רינג השמן (שבהרבה מנועים עשוי מ 3 חלקים) לא מתפרס בלחץ ולא גורף שום דבר.

טבעות הדחיסה נצמדות אל קירות הצילינדרים והן אלה שגורפות.

דרך רינג השמן מגיע שמן אל הצילינדר.

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

הייתי בחנות חיות וקניתי צינור לשאיבת מים של אקווריום, היה כתוב עליו בין 4 ל 6 מ״מ צינור. ניסיתי להכניס אותו למוביל של המדיד אבל אחרי 15-20 ס״מ הוא פשוט נחסם ולא מצליח לרדת עוד למטה במוביל. 

יש מצב שצריך פחות מ 4 מ״מ שאפשר להשיג בארץ? 

פורסם

לך למוסך, כל מוסך שהו ותבקש להחליף שמן סינטטי מלא רק שמן מה הבעיה 5 דקות על הליפט, 200 שקל סגרתה עניין. 

פורסם
לפני 3 שעות, arc55tg כתב:

הייתי בחנות חיות וקניתי צינור לשאיבת מים של אקווריום, היה כתוב עליו בין 4 ל 6 מ״מ  

לא יודע מה קנית אבל היית צריך צינור אויר למשאבות חמצן זה בערך 5 שח למטר קוטר 4 ממ

פורסם

בסוף החלטתי לחזור למוסך שבו הטיפול בוצע (שהוא מורשה יבואן), ובהתחלה ניסו להתנער מאחריות - למה הגעתי רק אחרי חודש וחצי? למה לא יום או שבוע אחרי? אולי הוסיפו לי שמן במוסך אחר/בתחנת דלק וכו׳… 

 

דבר שני, הם טענו שזו לא כמות חריגה של שמן, ושזה לא נורא. אמרתי שכרגע המנוע חם ולא בודקים במצב הזה את כמות השמן. הם כמובן לא הסכימו… מבחינתם אפשר לבדוק כשהמנוע עוד חם. 

 

בכל מקרה, הם רוקנו כמות מסוימת של שמן, המדיד הראה שהכמות בסדר. בעוד כמה שעות כשהמנוע יהיה קר אעשה שוב בדיקה כדי לוודא. 

 

@nglancer אני גם לא כל כך הבנתי מה הסיבה.

פורסם
לפני 5 שעות, nglancer כתב:

לא הבנתי למה לא לרוקן מפתח המילוי, שמישהו יסביר לי.

אני מניח מכיוון שאין גישה ישירה מפתח מילוי השמן למעלה ועד למטה לקרטר המנוע, ישנם ״מכשולים״ בדרך ואי אפשר להשחיל את הצינורית הגמישה מלמעלה עד למטה כמו דרך השרוול של המדיד.

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם
לפני 40 דקות, much כתב:

אני מניח מכיוון שאין גישה ישירה מפתח מילוי השמן למעלה ועד למטה לקרטר המנוע, ישנם ״מכשולים״ בדרך ואי אפשר להשחיל את הצינורית הגמישה מלמעלה עד למטה כמו דרך השרוול של המדיד.

למה צריך להגיע עד לקרטר, כולה צריך לרוקן קצת שמן, תשאב את מה שהכי למעלה ובא לציון גואל.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 47 דקות, nglancer כתב:

למה צריך להגיע עד לקרטר, כולה צריך לרוקן קצת שמן, תשאב את מה שהכי למעלה ובא לציון גואל.

 

1295250119_11111(1).thumb.jpg.4c5d58b9ddd33db075fcbf528d17f7ee.jpg

 

 

שמן זה הצהוב למטה, לשם יורד המדיד מספר 31 בתרשים.

 

כשהמנוע כבוי כל השמן מתנקז לאיזור מספר 2, אי אפשר לשאוב כמות כלשהי מעבר לכמה טיפות ממקום אחר.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

@Buki - אם מכבים את המנוע, ובאותו הרגע מכניסים את הצינור, כן יהיה אפשר לשאוב כי השמן עוד נמצא בחלק העליון, לא? 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לא. זה לא שהמפלס של השמן עולה עד למעלה כשהמנוע פועל. 

גם לא כדאי לפתוח את הפקק של מילוי השמן כשהמנוע פועל.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...