Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה - מאזדה 2 2022


S77T33
 שיתוף

פוסטים מומלצים

היוש.

לפני קניית רכב חדש,אנא עזרתכם במה לבחור.

120 קילו ליום כביש 6 בעיקר,חסכוני בדלק,אמינות חסרת תקדים,עליות אחזקה נמוכות,(ביטוח-טסט-טיפולים).

בתכלס אני רוצה מאזדה 2 2022 אמינה מאוד חסכונית מתי שהנהג מחליט,עליות טיפול נמוכות....

לגבי סקודה אני עדיין מתלבט רק בגלל עליות אחזקה גבוהות מאוד,גיר בעייתי למרות האחריות,טורבו שעלול ללכת................

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שאתה די סגור על המזדה. הפאביה כנראה טובה ממנה בכל היבט - גם מודרנית יותר, חזקה ונמרצת יותר, בטיחותית יותר, מרווחת יותר, ולטעמי גם יפה יותר, אבל עם הקדמה והטכנולוגיה כמובן שיש יותר חשיפה לתקלות כפי שציינת. אני מאלה שלא חושבים שרכב הוא לכל החיים. אמינות זה חשוב אבל זה לא במקום הראשון אצלי, אז בבירור הייתי מעדיף את הפאביה (עם המנוע החזק, תודה), אבל המזדה מציעה מפרט לא רע בכלל וכאמור, הרבה שקט נפשי. בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוצר איזה שם של עלויות אחזקה גבוהות ל-VAG, בפועל הטיפולים סבירים ומאוד דומים לרכבים אחרים.

טורבו לא נחשב בעייתי במנועים החדשים, בטח לא ב-1.0TSI שהוכיח את עצמו. גם על ה-1.5 לא שמעתי משהו.

הגיר אמור להאריך חיים בנסיעה שעיקרה בינעירונית.

 

לדעתי הפאביה היא עסקה הרבה יותר טובה, ה-2 מיושנת ונחותה משמעותית מבחינת מערכות בטיחות (אין בקרת שיוט אדפטיבית, אין תיקון סטיה מנתיב, אין בלימה אוטונומית במהירויות גבוהות, יש מובילאיי ולא מערכת מקורית).

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic  Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אמינות זה פרצטר כול כך הייתי בוחר במזדה.

מעבר לזה, כמה זמן אתה מתכוון להחזיק ברכב?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג במאזדה ממש לאחרונה. אני חייב להגיד שאני עדיין מבין מה שיבחר לקנות אותה כי היא עדיין נראית טוב וכייפית ותא הנוסעים שלה נראה נחמד.

עם זאת, היא נחותה מיתר הסופר מיני המודרניות בעל פרמטר בערך וכמו שכבר ציינו כאן בעיקר בהיבטי אבזור הבטיחות. המסך הקטן כבר לא עדכני והמנוע שלה אמנם נמרץ אבל לא קליל וחסר מאמץ כמו מנועי הטורבו המודרניים.

אם כבר מאזדה הייתי בודק את CX3 המאובזר שעדיין יהיה חלש יחסית אבל לפחות עם אבזור בטיחות מלא וערך מוסף בדמות עיצוב חיצוני יפייפה.

אם לא חייב מאזדה אז סקודה פביה היא לגמרי אפשרות מעולה, גם איביזה שהוצעה כאן שתהיה זולה יותר, וגם פולו שמאובזרת היטב כבר מהדגם הבסיסי.

הייתי בודק גם יונדאי i20 בדגמים המאובזרים ואופל קורסה שנותנת תמורה טובה למחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל העונים.

אז הרכב נבדר בסוכנות ללא נסיעת מבחן,ווואלה לא משהו ההרכבה בלשון המעטה,הרבה פלסטיק זול מרחף בחלל הרכב,שלוחצים את המשטחים בלחיצה עדינה ביותר נוצרים רעשים.

בקיצור עם כל הבעיות של מערכת הגיר/חשמל/משאבות מים,תמחור גבוה מאוד אני יורד מסקודה פאביה.

עדיף לחכות  אולי יתמחרו יותר זול בעתיד במיוחד את המונטה קרלו או סטייל 1.5 ליטר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, S77T33 כתב:

אולי יתמחרו יותר זול בעתיד במיוחד את המונטה קרלו או סטייל 1.5 ליטר.

למה? לצ'מפיון או סקודה העלמית יש עודף מלאים שהם לא מצליחים למכור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום נהגתי בפביה החדשה ואכן למרות המראה המרשים בתמונות הפלסטיקה באמת פחות מרשימה. היא עדיין נראית יותר טוב מהאיביזה בתא הנוסעים, אבל פתאום האיביזה לא מרגישה כזאת זולה וסגפנית, במיוחד ב-FR. 

הביצועים ב-1.5 טובים אבל המונטה קרלו נוקשה מדי ויש חה גג זכוכית ללא כיסוי - נקודה משמעותית לרעתה מבחינתי. 

האחות המשתלמת במשפחה היא עדיין האיביזה ופתאום היא לא נראית כמו פשרה פושרת אלא כעסקה טובה. 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שהאיביזה תהיה פשרה?

היא גם קיבלה את התא הנוסעים החדש כמו שיש לפאביה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על פניו האיביזה היא האחות הלואו קוסט במשפחה, העיצוב החיצוני קצת פושר ולא השתנה במתיחת הפנים. מול הפביה והפולו היא נראיתה לי קצת כמו פשרה, אבל במחיר הנוכחי של הסטייל היא עסקה מוצלחת מאוד.

תא הנוסעים של האיביזה קצת פשוט ומשלב חומרים בסיסים עם איכותיים יותר. ציפיתי שתא הנוסעים בפביה יהיה ברמה גבוה יותר. הוא נראה ממש טוב אבל הפלסטיק נוקשה וזה קצת מבאס עם תג המחיר הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...