Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבת שלי לקחה את הסוויפט לקניון, כשחזרה לאוטו גילתה שהתווסף קווץ' חינני לפינת הפגוש האחורי (תמונה מצורפת).

הטסט בקרוב.

האם זה עובר טסט? או שאפשר לחכות עם התיקון למועד מאוחר יותר?

(אני מתנצל על הלכלוך שעל האוטו, יטופל בהקדם).

swift_2017_bumper_hit.jpg

דייקנות היא הכישרון לנחש בכמה הצד השני יאחר

פורסם

אם אתה מתכוון לתקן ממילא - עשה זאת לפני הטסט.

אם לא - נסה את מזלך. עברת? טוב. לא עברת? תאלץ לתקן, ומה שבזבזת יהיה 20 ש"ח, מחיר טסט חוזר. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

🙂 מתבקש.

אבל יש לי כרגע עומס בעבודה, ואני מעדיף לטפל בזה בתקופה רגועה יותר.

דייקנות היא הכישרון לנחש בכמה הצד השני יאחר

פורסם
לפני 18 דקות, shragakr כתב:

אני מתנצל על הלכלוך שעל האוטו, יטופל בהקדם

אתה בחברה טובה.

כמו שציינו סדר את זה לבד ללא בעל מקצוע ב20 דקות לכל היותר. בלי קשר לטסט.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

בלי שום קשר לזה שאכן ניתן לסדר לבד ב5 דקות, זה עובר טסט בלי שום בעיה.

כל עוד אין משהו רופף שיכול ליפול פתאום או לחילופין פגיעת פח שיכולה לפצוע מישהו שעובר ליד האוטו- הרכב עובר טסט.

אין פה שום קשר למזל, פשוט יש כאלה שחייבים לכתוב תגובה כי בוער להם, גם אם אין להם מושג וחצי מושג.

פורסם

אני מעביר טסט מידי שנה לרכב מסחרי ישן, שמה שתקין בו זה בערך המנוע והגיר ואולי עוד כמה חלקים

מעולם לא אמרו לי מילה על המראה של הפח, והוא לא נראה טוב.. גם כשהלכתי למכון שמחפש בעיות.

מצד שני - חבר העביר טסט לרכב שנראה תקין, היתה מכה בפח ליד הנעילה של תא מטען, הבודק ניסה לפתוח ולסגור וראה שזה לא ננעל (הוא היה קושר את הדלת מבפנים עם חבל עד אז) והכשיל אותו על זה.

אז כנראה שרק לנזק בעל משמעות בטיחותית / שימושית יש פוטנציאל להכשלה בטסט

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, tinoki כתב:

סדר את זה לבד ללא בעל מקצוע ב20 דקות לכל היותר.

 

לפני 4 שעות, _-? כתב:

כמו שאמרו לפני 10 דק וזה מסודר 

 

לפני 3 שעות, אורח לרגע כתב:

אכן ניתן לסדר לבד ב5 דקות

 

שים לב שבכל שעה שעוברת, זמן העבודה מתקצר, מה שממחיש לך את הקלות של העניין 😄 (רציני לגמרי, ללא שמץ ציניות).

 

מחזק גם כן את המגיבים מעליי, במידה כמובן שיש לך ידיים ימניות ואתה לא מפחד מ"להתעסק עם האוטו".

 

בהצלחה

 

עריכה אחרונה על ידי שביט
  • מצחיק 2

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

קומקום מים רותחים

לאט לאט לחמם את המקום

ואז מכה מבפנים והכל יוצא החוצה 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

יום או יומיים לאחר תאונה בפיגו 206 שבתצלום המצורף,
הרכב עבר מבחן רישוי (טסט).
 
הבוחן במכון הרישוי אפילו הלך והביא מוט ברזל לכופף
את הפח באזור חיבור הכנף הקדמית הפגועה עם דלת הנהג
* רואים בתצלום את הכיפוך בסמוך לדלת שעשה הבוחן במכון הרישוי.

תאורת הפנס הקדמי הייתה תקינה ולא והיה צורך בכיוון.

במהלך תיקון הרכב לאחר התאונה ולאחר שעבר את הטסט
הוחלף הפנס הראשי השמאלי (היה תקין / הרכב עבר מבחן רישוי לאחר התאונה),
סורג קדמי, כנף קדמית שמאלי, מגן קדמי עליון.


image.thumb.jpeg.def156791c46495f1633b4b7a1507d86.jpeg

 


התצלום מטה בוצע במקום התאונה.
בתמונה רואים את אזור דלת הנהג שהיה קושי בפתיחתה
בעקבות תזוזת הכף הקדמית השמאלית במהלך התאונה
זאת לפני פעילותו הברוכה של הבוחן במכון הרישוי.

image.thumb.jpeg.af29b0e62d8b11e86b22b5e5a13e1ed7.jpeg

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
×
×
  • תוכן חדש...