Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב עד 25k אמין וחסכוני בדלק. הרכב יסע כ150 ק״מ ביום 5 פעמים בשבוע.
לפעמים אפי׳ יותר.

כרגע עומד על הפרק יאריס סול 2009 רובוטית. מה דעתכם על הרכב באופן כללי? כמובן שהרכב ייבדק כמו שצריך לפני קניה.
יש הצעות לרכבים אחרים במחיר הזה? נוחים יותר? חסכוניים יותר? חדישים יותר?

פורסם

התקציב קצת נמוך ואני מניח שבקלומטרג' הזה גם יאריס 2009 (כנראה) תצטרך אחזקה מוגברת, תבדוק גם שאתה מסתגל לתחושה של התיבה הזו - היא לא נעימה.
תוסיף למשוואה את הסוזוקי ספלאש,

ואם ידני בא בחשבון אז גם I20 טובהתוכל אולי גם לדוג לך איזה קליאו דיזל ידנית ושם תקבל חסכון משמעותי מאוד בדלק.
 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

או ידני (מתאים לפ'ה?)

או רובוטי חד מצ מדי.  כנראה אמין אבל מטלטל (מתאים לפ'ה?).

 

גילוי נאות - היה לי כזה ידני.  אחלה רכב.  זג'ל.

פורסם
לפני 11 דקות, dani666 כתב:

כנראה אמין אבל מטלטל (מתאים לפ'ה?)

אם יאריס רובוטית זה הכיוון שלו, הגיר בסיטרואן לא נורא בכלל לידה

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

ידני לא בא בחשבון בכלל.
את הגיר הרובוטי אני לא מכיר ולא יודע איך ההרגשה איתו, היא כ״כ נוראית כמו שמתארים?

אני מניח שזה עניין של הרגל בסופו של דבר. אין לי בעיה עם דיזל.
חשוב שהרכב יהיה אמין ולא כל שני וחמישי אצטרך להיכנס למוסך.

רכב שאפשר לקחת להרגיש בנוח לנסוע איתו נסיעות ארוכות ושלא יתפרק מנסיעות כאלה

פורסם

אין על פריוס 2008 שהחליפו לו סוללה

רכב אמין לא רואה מוסך

התקלה היחידה זה היחידה ההיברידית אבל במקר והחליפון לא מורה ליהות בעיה בשנים הקרובות

מנסיון שלי והרבה חברים שלא מוכנים להיפרד

פורסם

בתקציב כזה לא הייתי מצפה כל כך הרבה מרכב.

אולי תחפש רכב של מורה נהיגה לשעבר או השכרה ותשקיע בתיקון גדול

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני כשעה, DAVIDLE כתב:

אין על פריוס 2008 שהחליפו לו סוללה

רכב אמין לא רואה מוסך

התקלה היחידה זה היחידה ההיברידית אבל במקר והחליפון לא מורה ליהות בעיה בשנים הקרובות

מנסיון שלי והרבה חברים שלא מוכנים להיפרד

תודה, רכב מעניין, התחלתי לבדוק עליו.
בנתיים כל מי שמוכר אותו, מוכר אותו עם קילומטרז׳ גבוה מאד מעל 190k ק״מ ויותר.

 

לפני 25 דקות, Michazzz כתב:

בתקציב כזה לא הייתי מצפה כל כך הרבה מרכב.

אולי תחפש רכב של מורה נהיגה לשעבר או השכרה ותשקיע בתיקון גדול

ברור לי שמגבלת התקציב מביאה איתה מגבלות באיכות הרכב.
עם זאת, יש רכבים שמועדים יותר לפורענות ויש שפחות. אני מנסה לבחור מאלה שפחות 😁

 

פורסם
לפני שעתיים, yagelk כתב:

את הגיר הרובוטי אני לא מכיר ולא יודע איך ההרגשה איתו, היא כ״כ נוראית כמו שמתארים?

אני מניח שזה עניין של הרגל בסופו של דבר.

ממליץ לך לשכור רכב עם רובוטי ותוכל להרגיש אם זה מפריע לך ואם תצליח להתרגל. יש אותם גם בחברות השכרה שיתופיות. I10 או פיקנטו חדשות יהיו עם רובוטי.

פורסם

מיצובישי אטראז' 2014 החיסרון שלו זה קצת רעש ואולי קצת נוחות שאפשר לפתור עם תוסף לכיסא תקרא בקישור הזה מה כתבתי עליו

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם (נערך)

אני מבין את החשש מלרכוש רכב עם ק״מ יחסית גבוהה, אבל אם הוא טופל כמו שצריך לרכב יש עוד הרבה חיים אחרי 200 אלף ק״מ. 

 

במשפחה יש לנו ארבעה רכבי דיזל עם הרבה יותר מ-200 אלף ק״מ (טנדר, 2 ״ג׳יפים״, סקודה פאביה ודאצ׳יה דאסטר) וכולם נוסעים הרבה, לא מבלים במוסך כל יומיים וניתן לסמוך עליהם. 

 

לענייננו, ההמלצה על פריוס - אם הוחלפה לה הסוללה נשמעת לא רעה, כמו כן תבדוק אוריס הייבריד. 

בנוסף, דיזל בסגנון סיטרואן c3 פיקסו / לא פיקסו (יש מעט כאלה דיזל) או c4 דיזל הן אופציות טובות. 

אני בעצמי מחזיק c4 דיזל כזאת שנת 2012, עם גיר רובוטי - אחלה רכב, מאוד נוח ומפנק, ממוצע צריכה עם הרבה עיר סביבות ה1/18 בנסיעות בינעירוניות ניתן לראות גם 1/21. הרכב במשפחה מאז שנקנה כחדש, ולא היו בעיות רציניות.

הגיר עצמו בסדר גמור, לא חלק כמו פלנטרי ״רגיל״ אבל בסדר גמור ולא מציק.

 

בנוגע להמלצה על המיצובישי אטראג׳, אני לא הייתי רוצה לנסוע ברכב כזה 150 ק״מ ביום, מעבר לחיסכון בדלק הרכב רועש, לא יציב במיוחד, מושבים לא נוחים (לדעתי) ודי חלש.

וכן יצא לי לנהוג בכזה מספר פעמים.  

 

 

עריכה אחרונה על ידי shakedi
 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם (נערך)

אני לא מאמין שאני כותב את זה, אבל בתקציב שלך אתה מכניס פזו 301 מודל 16 רובוטית. יותר מוצלח מהאטראז' -- חוץ מהגיר הרובוטי חד-מצמדי, שהוא מהווה משהו בין עינוי סיני לבדיחה מוטורית. אבל מתרגלים (חוץ ממני, אני לא התרגלתי), צריך להבין שלא נוהגים בזה כמו באוטומאט אלא זו חיה בפני עצמה. מלבד זאת הרכב נוח, מרווח, די חסכוני, נראה לא רע, קיים בלוחות, וזול. 2016 יד ראשונה עם 98KKM מוצעת ב-23K לפני מיקוח ויש גם ב-20K. נשמע לי עדיף על רכב מ-2006. 

עריכה אחרונה על ידי אבנר.אלקיים
פורסם

במקום לנהוג במכסחת דשא, עדיף לחפש דיזל.

בנסיעה רגועה C3/C4 דיזל רובוטי יעשו אחלה צריכת דלק. אם רוב הזמן מדברים על בינעירוני, הגיר כמעט ולא יציק 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)
לפני 17 שעות, DAVIDLE כתב:

אין על פריוס 2008 שהחליפו לו סוללה

רכב אמין לא רואה מוסך

התקלה היחידה זה היחידה ההיברידית אבל במקר והחליפון לא מורה ליהות בעיה בשנים הקרובות

מנסיון שלי והרבה חברים שלא מוכנים להיפרד

נכון ולא נכון, הרכב אמין מאוד אבל עדיין יש בלאי ובתקציב שלו הוא ימצא אחת שעברה הרבה (אולי אפילו מאוד), 2 חברים שפכו הון על הפריוס שלהם באיזה שלב (לאחד מהם היא נשרפה אחרי החלפת סוללה במוסך מורשה...).

לפני 9 שעות, אבנר.אלקיים כתב:

אני לא מאמין שאני כותב את זה, אבל בתקציב שלך אתה מכניס פזו 301 מודל 16 רובוטית. יותר מוצלח מהאטראז' -- חוץ מהגיר הרובוטי חד-מצמדי, שהוא מהווה משהו בין עינוי סיני לבדיחה מוטורית. אבל מתרגלים (חוץ ממני, אני לא התרגלתי), צריך להבין שלא נוהגים בזה כמו באוטומאט אלא זו חיה בפני עצמה. מלבד זאת הרכב נוח, מרווח, די חסכוני, נראה לא רע, קיים בלוחות, וזול. 2016 יד ראשונה עם 98KKM מוצעת ב-23K לפני מיקוח ויש גם ב-20K. נשמע לי עדיף על רכב מ-2006. 

 

כל אלו שממליצים על הרובוטי החד מצמדי הזה נסעו עליו - לטעמי מזעזע ולא שווה את השנתון החדש יותר, מה עוד שצריכת הדלק של מנוע ה1.6 הזה לא חסכונית במיוחד ובקלומטרג' הזה ההוצאות על דלק יהיו כבידות.

לפותח השרשור - אתה מחפש חיה שמואד יהיה קשה למצוא (אם תפצח את השיטה הרבה ירוצו אחריך) אותו יחסית חדש, שיסע המון יהיה חסכוני ובמעט מאוד כסף,
המלצתי תעלה קצת את התקציב, תתרכז בסופר מיני...

ובתקציב המקורי שוב אני הייתי מחפש סוויפט, ספלאש או ג'אז מזדקנת (יאריס לא רובוטית).

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
×
×
  • תוכן חדש...