Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לצבוע אותם

ולשם כך אני רוצה לפרק אותם.

מישהו יודע איך עושים זאת?

האם על ידי משיכה בלבד או שיש עוד כמה דברים?

 

או שפשוט עדיך לי לצבוע על הרכב?

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

יש קליפסים מאחורה

לרוב זה כולל תזוזה טיפה קדימה. אפשרי למשוך

מה שכן, אם זה TOP XRI הפלסטיקים מודבקים בסיליקון

במקרה הכי גרוע, אתה מדביק אותם בחזרה בסיליקון

אם אתה רוצה לצבוע, צבע על האוטו, איציק עשה אותו הדבר בסובארו שלו.

חפש את הפרויקט המצולם.

פורסם

ואם כבר צביעה של פסי הקישוט של ה205 -

 

יש למישהו רעיון טוב איך צובעים את הפס האדום שיש במרכז פס הקישוט?

איזה צבע יכול להתאים לזה? לדעתי צריך לעבור עליו עם מברשת או משהו, כי הוא דק מאוד...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תקנה פס חדש, באותו העובי, ותדביק עם סיליקון

יש מספר חנויות שימכרו לך

אם אתה צריך כתובת, דבר איתי.

הכי טוב, הכי משתלם. הכי יפה.

מנסיון.

פורסם

צביקהפיק, אל תנסה לצבוע בתוך הפס עם מכחול או בצורה אחרת, הצבע עלול ליזול, ולהראות כמו כתמי דם מוזרים, מנסיון מר...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אני צריך כתובת, רצוי באזור המרכז....

 

אני מתכנן לבצע צביעה של כל פסי הקישוט של הרכב בשבועות הקרובים, ופס הקישוט הזה מפריע לי, במיוחד לאור העובדה שצבעו לא אחיד לאורך כל הקף הרכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...