Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, [email protected] כתב:

שאלה למי שמתמצא

יש ברשותי דודג' ג'רני ונדלקה לי מנורת ABS וכן מנורת מחשב כרית אויר היכן ניתן לקבל טיפול הוגן 

במחיר שפוי ? תודה

זה מתבטא בעוד דברים או רק הופעת הנורה, 

האם כיבוי והדלקה של הרכב מעלים את התופעה או לא

עריכה אחרונה על ידי Namber1
פורסם

אכן תופעת הנורות 

הפעלת הרכב היא מדליקה את הנורות

Just now, רפי לין כתב:

מהיכן אתה בארץ?

בברכה  -  רפי לין

פתח תקווה

לפני 2 דקות, [email protected] כתב:

אכן תופעת הנורות 

הפעלת הרכב היא מדליקה את הנורות

פתח תקווה

שמעתי שיש שמשפצים את המערכות או היכן ניתן להשיג מפירוק או אולי הזמנה אישית מחוץ לארץ מהחברה ?

פורסם

לא מורשה היבואן (אבל מוסך מומחה משרד התחבורה גם לדודג', קרייזלר, גיפ יונדאי וקיה),

"מוסך דרך השטח" שבקבוץ שפיים, טל' 09-9523536.

יש להם חשמלאי/מזגניסט/דיאגנוזיסט מקצועי ומצוין.

בברכה  -  רפי לין

פורסם
לפני 3 דקות, רפי לין כתב:

לא מורשה היבואן (אבל מוסך מומחה משרד התחבורה גם לדודג', קרייזלר, גיפ יונדאי וקיה),

"מוסך דרך השטח" שבקבוץ שפיים, טל' 09-9523536.

יש להם חשמלאי/מזגניסט/דיאגנוזיסט מקצועי ומצוין.

בברכה  -  רפי לין

תודה על העזרה אבל איך המחירים שלו ? יש מוסך של דודג' בפתח תקווה אבל ?

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום , יש גם אותה בעיה , טאות c2200 , מחשב abs ,זה מה שיש לך ? איך תקנתה ?

Just now, Mic1mmi כתב:

שלום , יש גם אותה בעיה , טאות c2200 , מחשב abs ,זה מה שיש לך ? איך תקנתה ?

@[email protected]

פורסם
לפני 8 שעות, Mic1mmi כתב:

שלום , יש גם אותה בעיה , טאות c2200 , מחשב abs ,זה מה שיש לך ? איך תקנתה ?

@[email protected]

אהלן, החלפתי צמת חוטים של חיישן אי בי אס והכל הסתדר. 

תאר לי מה התקלה שמופיעה לך

פורסם
בתאריך 31.8.2022 בשעה 22:15, Namber1 כתב:

אהלן, החלפתי צמת חוטים של חיישן אי בי אס והכל הסתדר. 

תאר לי מה התקלה שמופיעה לך

 

20220830_151752.jpg

פורסם
בתאריך 4.9.2022 בשעה 10:43, Namber1 כתב:

מלווה בתופעה בנסיעה? או רק נורות תנסה לפרט לי 

רק נורות , נוסעה רגיל בלי שום בעיה

×
×
  • תוכן חדש...