Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נורות לד H11 באור ראשי מרצדות בסרק. כנראה רגישות למתח לא יציב. 

יש איזה רכיב או חלק שאפשר לחבר שהמתח יהיה יציב?

*שהרכב מכובה הם לא מרצדות

*שהרכב בנסיעה לא מרצדות

*מרצדות רק בעמידה. בסיבוב הגה .או לחיצת ברקס. 

תודה.

פורסם

הסל''ד יציב. עבר גם ניקוי מצערת. טורים מכוונים לפי הוראות יצרן.

אני מאמין שבכל רכב יש משחק אפסי בסל''ד שמפעילים רכיב חשמלי. לדוגמה סיבוב הגה במקום. הפעלת מזגן. מדחס מתנתק וחוזר. וונטות נכנסות ויוצאות לפעולה.

כל המשחקי חשמל האלה גורמים להבהובים בנורות לד.

אין משהו שאפשר להרכיב לייצב את המתח?

ראיתי בעלי אקספרס כל מיני רכיבים לייצוב מתח זה יעבוד?
כנראה הנורות רגישות לא זולות זוג עלו לי 250.

 

 

 

 

פורסם

מאזדה 3 שנת 2010.

בפנים גם מורכבת פלטת לד. היא גם מרצדת מעט בסרק שמשחקים עם ההגה.

בנורות הלוגן הכל תקין.

ניסיתי להחזיק טיפה גז על 1000 סל''ד ואין את הבעיה.

כנראה סל''ד נמוך כמו ש-much אמר.

איך אפשר להרים טור אחד?

המצערת עברה ניקוי והטורים יציבים. ונראים גם מכוונים .

אחרי שהרכב כבר חם הטורים בסרק כמו בתמונה זה תקין?

צילום מסך 2022-06-08 214744.png

פורסם

תקין.

תבדוק מגעים במצבר תנקה אותם ותחזק אותם, יכול להיות בעיית הארכה, תוסיף כמה הארכות טובות.

מתי החלפתה מצתים\פלאגים פעם אחרונה?

  • אהבתי 1
פורסם

המצבר חדש בן חצי שנה חיבורים מהודקים ונקיים מקורוזיה. פלגים הוחלפו לפני 5 אלף ק''מ. עבר גם ניקוי מצערת.

שאני מחזיק גז על 900/1000 אין שום בעיה. 

 

×
×
  • תוכן חדש...