Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור החלפת רכב שנה אחרי או בשם האחר - מה זה טסלה?


Uri-G
 שיתוף

פוסטים מומלצים

גם אני נהנה מאוד מהטסלה 3SR של אישתי, מחכה בקוצר רוח שיגיעו הY והS שהזמנתי.

  • אהבתי 1

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הפרסום, יופי של כתיבה

 

עברתי ממש את אותו התהליך חודשיים יותר מאוחר, עם לונג. אותם חששות ואי וודאות, אבל הרגשתי שיש פה Value for Money ללא תקדים במונחים ישראלים. הפעם הראשונה שראיתי טסלה מקרוב היתה באוגוסט בנמל....

עריכה אחרונה על ידי OF
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה כתבה ממש כיף לקרוא מאוד מקצועי ומפורט.

דבר קטן לגבי איכות מערכת סטריאו היא הרבה יותר משופרת בדגמים בכירים יותר אך גם אתה יכול בדגם שלך לשפר אותה משמעותית בקניית ערכה של חיווט לחיבור רמקולים נוספים ברכב (הם כבר קיימים פיזית).

שיהיה לך בהצלחה, בקרוב אצלי ;) 

עריכה אחרונה על ידי Johnik
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מודע לשיפורים שיש, ושיש עוד רמקולים לא פעילים ברכב. אבל היא לגמרי מספקת אותי, לא ראיתי צורך לשדרג. כבר היו לי רכבים עם מערכת מקורית טובה יותר, אבל גם של הטסלה מאוד טובה, רק למי שאוהב "להפציץ" נראה לי יהיה צורך לשדרג, אבל זה נכון לרוב המערכות הבסיסיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים מאד לגבי לגבי השלדה והאחיזה, ב LR זה עוד יותר משופר- תחושת אחיזה פסיכית).(שלא לדבר על פרפורמנס)

עריכה אחרונה על ידי Ameer.86
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סקירה, תודה!

 

השלדה היא אחת ההפתעות הגדולות במכונית הזו. נכון שההגה חסר תחושה, אבל זה לא בדיוק נדיר בימינו, ולפחות הוא מדויק מאוד. 

אני עם פרפורמנס, אבל נהגתי כמה ימים בסטנדרט והיא מעולה. 

בכלל זה כנראה הדיילי הטוב שהיה לי (ואני רק עם דגמי ב-מ-וו ב-15 שנה האחרונות), כמעט מכל בחינה. הכוח, השלדה, השקט (מן הסתם), המושבים, מערכת הסאונד המשובחת (טובה יותר מההרמן קרדון בב-מ-וו שלי שעולה הון קטן) - פשוט תענוג להתנהל איתו.

 

הזלזול של לא מעט אנשים כשזה מגיע לרכב הזה, שאין להם מושג, פשוט מצחיק.

 

עריכה אחרונה על ידי robertf
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהנתי מכל מילה.

ממתין על קוצים ממש בימים אלו למודל y שהזמנתי וצפוי להגיע בספטמבר.

* מסכים לחלוטין עם עניין העור (או דמוי העור, לא חושב שזה באמת משנה). בכלל, אני מקבל את הרושם שיצרניות הרכבים תמיד מתכננות אותם למדינות קרות ומקדישות אפס מחשבה למדינות בעלות אקלים חם יותר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהנה מהרכב זה רכב טיל עם אפס הוצאות. אותו רכב על בנזין זה 1 ל 5 בדלק ביום טוב וטיפולים טיימינג/גיר/שמן/מיים/שיפורים ובקיצור לא רכב לשימוש יומיומי או במילים אחרות בור ללא תחתית.

מרוצים מהטסלה במיוחד בארה"ב בכל העולם, לא שמעתי על 1 שעבר בחזרה מטסלה לבנזין 1.

תתחדש וסע בדרכים טובות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 מאוד נהנה מהרכב. הוא הגשים לי את כל מה שחלמתי שרכב חשמלי צריך להיות והרבה יותר. כשנהגנו בטיול הראשון עם הרכב אני ואשתי לא האמנו שקנינו רכב כזה במחיר הזה. 

 

בתאריך 20.5.2022 בשעה 14:10, robertf כתב:

אחלה סקירה, תודה!

 

השלדה היא אחת ההפתעות הגדולות במכונית הזו. נכון שההגה חסר תחושה, אבל זה לא בדיוק נדיר בימינו, ולפחות הוא מדויק מאוד. 

אני עם פרפורמנס, אבל נהגתי כמה ימים בסטנדרט והיא מעולה. 

בכלל זה כנראה הדיילי הטוב שהיה לי (ואני רק עם דגמי ב-מ-וו ב-15 שנה האחרונות), כמעט מכל בחינה. הכוח, השלדה, השקט (מן הסתם), המושבים, מערכת הסאונד המשובחת (טובה יותר מההרמן קרדון בב-מ-וו שלי שעולה הון קטן) - פשוט תענוג להתנהל איתו.

 

הזלזול של לא מעט אנשים כשזה מגיע לרכב הזה, שאין להם מושג, פשוט מצחיק.

 

רוברט, הפרפורמנס רכב מדהים. בתור בעלים פרפורמנס בהווה ובמוו בעבר, קבל כמה ציטוטים נבחרים מהמבחן האחרון של what car של הטסלה 3 פרפורמנס מול  במוו i4 m50.

 

זה מה שהם כתבו על במוו:

"but there is simply no hiding that extra weight in corners. The i4 suffers more from body lean through quick bends, and that means it takes a moment longer to react when you ask it to change direction. And despite the fact that both cars are fitted with the same Pirelli P Zero tyres, the i4 also runs out of grip sooner...

the i4’s steering is slower and more relaxed, while the Model 3’s is sharp and direct. We prefer the extra precision afforded by the Tesla’s faster steering when driving quickly, but the i4’s steering suits its more relaxed demeanour"

 

וזה מהסיכום על הבמוו:

"So, why doesn’t it win this test? Well, judged as a performance car, it doesn’t quite have the grip, poise or balance to challenge the Model 3. For a car with an M badge on its rump, that’s rather disappointing."

 

וזה הסיכום של הטסלה 3:

"And that’s particularly the case when its most direct rival is quicker, better equipped, more practical and cheaper to buy outright...

Model 3 remains the most compelling electric car you can buy today.

"

ואת זה הם כותבים שהפער בעלות הרכבים פחות מ 10%. אצלנו...

 

הם כותבים הרבה דברים טובים על הבמוו בעיקר במה שקשור לרכב סלון מהיר, אבל מעדיפים את הטסלה בהתנהגות ,בהיגוי המדוייק, באחיזה ובביצועים ובקיצור כל מה שקשור בנהיגה. פשוט מדהים מה טסלה הצליחו להשיג בתור ניסיון ראשון שלהם בקטגורית הספורט סלון.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה @Uri-G (וגם @robertf) סוף סוף מישהו מבין שמדובר במכונית וככה צריך לכתוב עליה!

 

(בניגוד לחלק שמיחצנים אותה כשילוב שבין תוכנית חיסכון לפריט צריכה שיציל את העולם מהכחדה, והכל במוצר חשמלי, א-לה ערוץ הקניות).

 

 

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חצי שנה עם פרפורמנס, 513כ"ס ועלות של עד 12 אג' "דלק" לקמ'. חסרונות: כניסה ויציאה מהרכב מיועדת בעיקר לאתלטים או לדקי גוף. מעבר לכך הכל תענוג. גם הסטריאו המשובח שמגיע בגרסה הזו.

 

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...