Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרך: מרצדס EQE


PriceDevil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

מרצדס EQE בדרך לישראל

 

הדגם הראשון שיגיע: EQE 350 Plus

 

טווח: 545 ק"מ

הספק: 292 כ"ס

0-100: 6.0

גודל סוללה: 100kWh

 

הרכב ישווק ב-4 רמות גימור במחירים שנעים בין 499900 ש"ח ל-699900 ש"ח כולם עם הנעה אחורית.

 

image.png.2aff6f783517b7a4718f569665945f74.pngimage.png.2f1f602f91f5da93502d064eaa074a6e.pngimage.png.0a43997de5bc84830c24a365df5f89f4.png

image.png.a09f4cfe8b6a27653326933f7688f10c.pngimage.png.c44ae5eb27f145f2505aa8c0342f3fae.pngimage.png.5a2be1e70d3034ab7f6d64026fd0186a.pngimage.png.287748f2e86f226f6c80fd5a04ac19aa.pngimage.png.df25b104394c1434e1671fa7affa2cf4.pngimage.png.060777360c933059344a5c3c4efdfe82.pngimage.png.16c849cc1d0bc16d94c7bc01fe3465a9.pngimage.png.df4163e31c6f39ca3dece6529b556683.pngimage.png.80110ac14ee62d84246d47cfb32eb63a.png

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים שעיצוב שהפער בין עיצוב הפנים המרהיב לעיצוב החוץ ה...לא אצטתי, מאוד גדול. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהכרות עם התמחורים ההזווים בכלומוביל המחיר נראה לי זול מדי, טסלה מודל S עולה הרבה יותר.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה להשוות בין השתיים. המודל s עם יותר מכפול כח (670 כס) והנעה כפולה ועושה 0 ל 100 בחצי מהזמן עם טווח יותר ארוך ואת זה היא עושה עם סוללה יותר קטנה. בחו"ל המודל  s עולה יותר מ 50% מהגרסה הזאת של ה eqe ומקביל למחיר של ה eqe amg53, כך שהמחיר הזה בטח לא מציאה. מצד שני מודל s סגורה להזמנות ברוב העולם חוץ מארה"ב בגלל ביקושים שטסלה לא יכולה לעמוד בהם, אז זה לא שבאמת יש ברירה.

דווקא מי שהפתיעה בתמחור(יחסית) בגזרת מחיר הזאת היא דווקא במוו עם ix אבל הרכב באמת קשה לעיכול.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת - אם היו נותנים לי לבחור או מודל S או זה, לא הייתי חושב פעמיים.

 

מרצדס זה מרצדס, אין מה לעשות. גם העיצוב החיצוני שלה נראה ממש לא רע.

  • לא הבנתי... 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר דומהבאופן אישי הייתי מעדיף את המודל s גם בגלל שאני יודע שטסלה לא תמציא לי טיפולים קורעי כיס כמו שאני בטוח כלמוביל המציאו וגם בגלל שלנסוע עם רכב של 670 כס הרבה יותר ירגש אותי מעור בדש בורד או בולם קצת יותר רך, אם כבר אני מוציא כל כך הרבה כסף. 

אבל אם הייתי הולך על ה eqe נראה לי שביבוא אישי אפשר לחסוך הרבה כסף ואז הוא גם באמת יותר זול מהטסלה ומצדיק את הכסף.

וכמובן שהכל תיאורטי כי לא ניתן להזמין טסלה s.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

            ^

מה זה "טיפולים קורעי כיס"?

אומנם זה גם כסף. [נכון, מן הסתם סוג של המצאה].

אבל,

חשבתי שמחיר הרכב זה הכסף הגדול כאן. ש"קורע"

אתה באמת חושב שמי שקונה את הרכבים הללו במאות אלפי שקלים, מתרגש מטיפול כזה או אחר? או ביקור במוסך פעם בשנה? כדי להיפרד מעוד כמה מאות בודדות?

זה באמת יקרע לו את הכיס? או ידגדג אותו בכלל?

תהיה רציני.

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתייחס כאן לטיפולים נטו, שהזכרת, ולא לתאונות.

 

הרכב מגובה באחריות יצרן\יבואן. איזה חלפים יחליפו בטיפולים "הקורעי כיס"?

כך שכל חלק שעלול להתקלקל,  יוחלף בחינם. אם יהיה כזה בכלל..

בלמים ברכב חשמלי כזה? אולי כל 40000 ויותר. אולי לא בטיפולים. [קשה לומר מתי בעצם].

אז נשארנו בסוף עם בדיקה כללית של מערכות הרכב, וה"אלמנט": פילטר המזגן. מה עלותו? כמה הוא כבר יעלה?

ברכבים שהיו לי, ויש לי, אני מחליף אותם כל שנה. וזה הדבר הנכון לעשות. גם אם רשום בחוברת הטיפולים או לא.

 

כסף קטן. לפחות מבחינתי בכל מקרה, אילו הייתי בעלים של הרכב הזה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באופן עקרוני מקבל חררה להכנס לטיפול במוסך ושינסו להחליף לי חצי רכב שלא לצורך במחירי חלפים של מאות אחוזים יותר ממחירו האמיתי של החלק, גם אם העוד מאות או אלפי שקלים האלה לא יובילו אותי לפשיטת רגל. סתם כי אני שונא את שיטת הקומבינה הישראלית. הרעיון שמעבר לטיפול זה גם עובר לביטוח שלך וזה כבר הופך למאוד משמעותי גם ברמת הכסף.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדברים שלכם אין ביסוס עובדתי. יש דגמים מסחריים גדולים משותפים למרצדס ופולקסווגן מחירי החלפים של מרצדס הם חצי ממחיר מקביליהם בפולקסווגן...(ולכן בעלי פולקסווגן משתמשים בחלפי מרצדס, במיוחד בתיקון נזקי תאונות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yossiaviel כתב:

בלמים ברכב חשמלי כזה? אולי כל 40000 ויותר. אולי לא בטיפולים. [קשה לומר מתי בעצם].

ברכב היברידי מחליפים רפידות פעם ב80-100 אק"מ, הודות לבלימה רגנרטיבית.

ברכב חשמלי זה אמור להיות אותו דבר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...