Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה לחברי הפורום,

מתלבט בין 2 הדגמים שבכותרת.

רצוי שיהיה כמה שיותר מרווח ונוח מקדימה.

ישנה בעיה עם הגב ואחת הברכיים - מושב תומך וכניסה\יציאה ללא יותר מדי מאמץ הם יתרון משמעותי.

השורה השנייה ותא המטען לקניות מהסופר.

מיועד לנסיעות מחוץ לעיר של כ-30 ק"מ ביום בכביש 1 ובסופי שבוע לסידורים

ולכן חשוב שיהיה נוח לחניה במרכז הארץ העמוס.

תקציב-100K.

רכבים צרפתיים בהם התפעול בטאץ'- לא באים בחשבון.

תפעול הרכב חייב להיות מובן ובטיחותי .

תודה למגיבים

 

פורסם

הייתי בוחר באיגניס.

האיגניס חזקה יותר, מושבים הרבה יותר נוחים ותומכים, מאחור די מרווחת, סלון מודרני יותר לדעתי, נוחות נסיעה טובה בעיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

תשקול גם את האייגו X החדשה, הן מתחילות לעלות על הכביש.

הצרפתית היחידה שנכנסת לך בתקציב היא קליאו ידנית והיא מגיעה עם פקדי מיזוג מכאניים. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

איגניס. בכפוף לנסיעת מבחן לוודא שאכן הרכב נוח מבחינת תנוחת הישיבה בעת נהיגה ולא רק בכניסה ויציאה.

פורסם
בתאריך 7.5.2022 בשעה 11:26, yoav911gt2 כתב:

תשקול גם את האייגו X החדשה, הן מתחילות לעלות על הכביש.

מצטרף להצעה ובין שני המכוניות לעיל הייתי בוחר באיגניס

פורסם

תבצעו נסיעת מבחן. אני לא בטוח (אולי למעט הנוחות) שההפרש בין האיגניס לספייס סטאר מוצדק.

לדעתי האיגניס לא מציעה תמורה טובה לכסף, התוספת לסוויפט קטנה והיא מציעה אבזור ואבזור בטיחות עדיפים משמעותית. השאלה אם היא תתאים מבחינת הדרישות לנוחות ולמרווחים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

סוויפט עולה מעט יותר מאיגיניס ועולה עליה. הכוונה להיברידי. כל התוספות מקוריות מיפן. אין התקנות בארץ. אביזרי בטיחות אקטיבי ופסיבי כולל. 

פורסם

תודה על ההמלצות לדגמים נוספים .

לגבי הסוויפט צריך לבדוק עד כה נוח לצאצ ממנה, אולי היא תהיה מעט נמוכה מהרצוי .

במה הסוויפט עדיפה על האינגיס ?

אייגו X נראית מאוד מצועצעת . המנוע די צנום , האם הוא יספיק לכבישי במרכז הארץ (אני מניח שכן ובכל זאת יש חשש מסוים ) .

בזמנו הייתה לנו טידה - רכב מרווח , מעט גבוה מהממוצע . מאוד פשוט לתפעול . אז היה צורך בתא מטען ומושבים אחוריים מרווחים, היום הצורך פחת  .

פורסם

אבזור - הכול מקורי, מולטימדיה מקורית עם AA ו-CP, חיישני רוורס מקוריים וכו'.

בטיחות - מעבר לזיהוי סטייה מנתיב ובלימה אוטונומית במהירויות נמוכות שיש באיגניס, בסוויפט יש בלימה אוטונומית במהירויות גבוהות יותר, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית וניטור רכב בשטח מת.

  • מעניין 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בסבב הסוכנויות (סוזוקי, יונדאי) שעשינו , משום מה היה חשק בלתי מוסבר לבקר בהונדה וכך עשינו .

ממש התחברנו לג'אז ההיברידית - הבעיה שהיא ממש יקרה :(

האם מוכרים לכם מסלולי רכישה נוספים על הרכישה מיבואן שיוזילו את המחיר  של הג'אז ?

פורסם

זה בעייתי כי היא לא מופיעה ב 0 ק"מ.

היא אכן יקרה, אישית לא חושב שמצדיקה את המחיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האינגיס מצויינת - 3 יתרונות בולטים שמצאתי בבדיקה הראשונית (טרם נסיעת מבחן)

1.מושבים רחבים ותומכים (בSWIFT הם היו פחות נוחים לדעתי . בספייס סאטר מושבים מאוד לא נוחים).

2.ישיבה גבוהה וישנה אפילו אפשרות עוד יותר את מושב הנהג .

3.תפעול בקרות הרכב עם כפתורים גדולים וברורים.

אין כרגע מלאי רכבים חדשים ולא ברור מתי יחודש המלאי (גם המלאי של הSWIFT די בעייתי - יגיעו 2 רכבים באוגוסט - 1 לבן ואחד כסוף ).

הספייס סטאר  זולה מהאיגניס ב20K ומחירה 86K .

כל עוד אין מלאי של האינגיס אין טעם להזמין נסיעת מבחן .

פורסם

ספייס סטאר במבצעים נמכרת בסביבות 80 אלף ש"ח (זה היה המחיר לחבר ועכשיו המחיר להוט) ברמת גימור ביניים.

רמת הגימור הגבוהה יותר שמוסיפה עוד כמה דברים קטנים כמו כניסה והתנעה ללא מפתח, מראות מתקפלות חשמלית וכו' עולה בסביבות 84 אלף ש"ח במבצע.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

לגבי האייגו x שהומלץ. אשתי נהגה, טוענת שהוא לא טוב יותר מספייס סטאר בהרגשה, בלי אבזור, מזגן מחורבן כשפתח מיזוג מרכזי פונה לחלון קדמי ולא לנהג, מושב אחורי צפוף ביותר וחלונות אחוריים שנפתחים כמו בנגמ"ש . מאוד מאוכזבת. טוענת שחוץ מגובה אין בו כלום ולא שווה את הכסף.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
×
×
  • תוכן חדש...