Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בספייס סטאר לפחות יש תריסי מזגן נורמליים וחלונות אחוריים חשמליים.

האייגו X טובה ביחס לקטגוריה במה שקשור לאבזור הבטיחות (תיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית במהירויות גבוהות ובקרת שיוט אדפטיבית) וגם האבזור הרגיל לא רע, אבל בשאר הסעיפים נראה שהיא נופלת.

בעיניי, אין הצדקה למחיר שנושק ל-100 אלף ש"ח.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

אם I20 היתה נמכרת עם גיר פנטרי , היינו כנראה בוחרים בה אבל זה לא המצב .

גיר רובוטי חד מצמדי לא בא בחשבון .

נבדוק גם את הספארק ,הוא היא תתאים .

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
פורסם

I20 בעלת גיר רובוטי דו מצמדי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 13.5.2022 בשעה 12:09, Tida-man כתב:

האינגיס מצויינת - 3 יתרונות בולטים שמצאתי בבדיקה הראשונית (טרם נסיעת מבחן)

1.מושבים רחבים ותומכים (בSWIFT הם היו פחות נוחים לדעתי . בספייס סאטר מושבים מאוד לא נוחים).

2.ישיבה גבוהה וישנה אפילו אפשרות עוד יותר את מושב הנהג .

3.תפעול בקרות הרכב עם כפתורים גדולים וברורים.

אין כרגע מלאי רכבים חדשים ולא ברור מתי יחודש המלאי (גם המלאי של הSWIFT די בעייתי - יגיעו 2 רכבים באוגוסט - 1 לבן ואחד כסוף ).

הספייס סטאר  זולה מהאיגניס ב20K ומחירה 86K .

כל עוד אין מלאי של האינגיס אין טעם להזמין נסיעת מבחן .

ויתרון נוסף,האיגניס מאוד חסכונית.

פורסם

גם הספייס סטאר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אגש פעם נוספת להתרשם מהספייס סטאר אם כי בשבוע שעבר ,המושבים היו שטוחים וקשיחים למדי כאשר הרכב בעמידה (בסוכנות) . הרושם הראשוני היה שלילי ולכן לא ניגשתי לברר פרטים נוספים  כמו  זמינות המלאי וכו'

פורסם

המושבים אכן קשיחים ,לאיגניס מושבים משמעותית טובים יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי

לאחר התרשמות מאייגן X- אכזבה.

נראה כמו צעצוע על גלגלים - אם היה עולה 70 אלף , אולי היה שווה את הכסף.

כרכב שני אוניברסלי ז"א כזה שמיועד הן לעיר והן לנסיעות בינעירוניות - לדעתי הטויוטה הזו לא תתאים.

פורסם (נערך)

ב-YNET עשו השוואה בין האיגניס לאייגו X .

האם למישהו יצא לקרוא את הכתבה? 

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
פורסם

קראתי ב icar.

האיגניס עדיפה מבחינת ביצועים,אבזור,מרווח,תא מטען, גבוה יותר,שקטה יותר וחסכונית יותר.

לטיוטה תא נוסעים ניראה מודרני יותר, יותר מערכות בטיחות.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

במידה והתקציב יעלה ל110K . האם יש רכב שיצדיק את מחירו ?

בדקתי פעם נוספת- אין מלאי של האיגניס בארץ.

עם  עליית מחירי הדלק , הספייס-סטאר חזרה לתמונה.

פורסם
לפני שעה, Tida-man כתב:

במידה והתקציב יעלה ל110K . האם יש רכב שיצדיק את מחירו ?

בדקתי פעם נוספת- אין מלאי של האיגניס בארץ.

עם  עליית מחירי הדלק , הספייס-סטאר חזרה לתמונה.

אופל קורסה אלגנס.

זריזה, מאובזרת, מהנה, נראית טוב. לדעתי אחלה תמורה למחיר.

טיימינג כדאי להחליף כול 4 שנים או 60 אלף.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מבין שתי האפשרויות שכתבת - איגניס.

כפי שציינו למעלה - עדיף סוויפט. תתפלא אבל היא נוחה לכניסה וליציאה ולא נמוכה כמו שניתן לחשוב.

ממליץ על נסיעות מבחן על הסוויפט ועל האיגניס.

 

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

סוויפט- אין מלאי. יהיה     לקראת נובמבר.

קורסה- אולי יהיה מלאי בספטמבר.

C3 - יש כרגע במלאי , עיצוב חביב - אשמח לקרוא סקירה מקיפה מבעלי הרכב .

מתחיל לחשוב לכיוון רכישת רכש משומש בן שנה - הבעיה שאין זמן להתעסק בזה וישנו חשש "ליפול" בבחירה .

×
×
  • תוכן חדש...