Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיטרואן נוחה, זריזה גיר פלנטרי יפני בעל 6 הילוכים.

מרווח בינוני מאחור.

אותה רצועה כמו לקורסה.

הגיר פחות מעודן מאשר לקורסה בעלת 8 הילוכים, כשנוסעים 70-80 ומאיצים קלות מרגישים רעידות קלות עקב סלד נמוך, אך לא כולם מרגישים זאת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

@levy אתה נהגת ברכב הזה שאתה מסוגל להמליץ עליו?

 

החסרונות העיקריים של סיטרואן C3 ביחס לקורסה אלגנס הוא תא נוסעים פלסטיקי ופשוט באופן מורגש, ומערכות בטיחות בסיסיות ללא תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

רכב משומש פחות משתלם כרגע בגלל שהמחירים קרובים מאוד לחדש. אם יש לך את היכולת להזמין ולחכות זה כנראה יהיה משתלם יותר.

 

פורסם

הלוואי שהיה רכב מעולה עד 100 אלף שהיה מחייב המתנה , אבל זה לא המצב.

התכנון המקורי היה לרכוש I10 אבל אז הרכב הגיע לארץ עם תיבת הילוכים  גרועה וירד מהפרק.

בעצם אנחנו מחפשים מחליפה לפיקנטו שעשתה עבודה טובה והספיקה לנסיעות הבינעירוניות הקצרות לעבודה.

החסרונות הבולטים של הפיקנטו הם-

צריכת דלק גרועה , מושב נהג קשיח ולא נוח בעליל ומתלים קשיחים וכאן ראינו בI10  טרם החלפת הגיר  מחליפה טובה מספיק שתשדרג את החוויה מהפיקנטו בכל הסעיפים למעט צריכת הדלק . 

 

פורסם

בi10 הקודמת הייתם מקבלים נוחות עדיפה, אך מעבר לזה לא ממש שידרוג לעומת הפיקנטו.

ביצועים דומים, אבזור דומה, מרווח דומה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שיפור בנוחות בהחלט ישדרג את חוויית הנהיגה ברכב לעבודה וחזרה .

במצב  השוק הנוכחי , חייבים להמתין לרכב חדש וגם אז חוצים את רף ה100 אלף ש"ח .

ממעבר נוסף על התגובות כאן בשרשור  וכן מהתרשמות אישית  ראשונית -  הספייס סאטר חוץ מהיותה זולה יותר , לא מתקרבת לאיכות הכוללת שמציעות הקקורסה, C3,I20 או האיגניס .

מצב לא פשוט.
איפה הימים של הסיריון - רכב שהציע כ"כ הרבה תמורת עלות רכישה הגיונית.

פורסם

הספייס סטאר כמה רמות מתחת.

אבל גם עולה בהתאם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היו לי התלבטויות דומות. אמנם אני זקוק לרכב שני (הרכב שלי) כי העיקרי גדול יותר - אבל בשלי מותקנים צמד כיסאות בטיחות של הילדים + וו גרירה לנשיאת אופניים.
בחרתי בקיה סטוניק מנוע 1.0 רובוטית כפולת מצמדים ואני לא מצטער כלל. קניתי רכב יד שניה במחיר הוגן מבלי להתחיל להתבחבש במחירונים וכו' - ההתעסקות הזו והנסיעות הלוך חזור וחפירות מסביב עולות לא מעט כסף וזמן.

תשקול לקנות רכב יד שניה שמור. ברגע הראשון שהרכב עולה על הכביש אתה תגלה שהמחיר מתחיל לצנוח, אין באמת סיבה לקנות חדש אלא אם כן אתה חייב ו/או מתכוון להחזיק לכמה שנים טובות (או שיש הטבת מס).

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם
בתאריך 2.6.2022 בשעה 04:05, Tida-man כתב:

במידה והתקציב יעלה ל110K . האם יש רכב שיצדיק את מחירו ?

בדקתי פעם נוספת- אין מלאי של האיגניס בארץ.

עם  עליית מחירי הדלק , הספייס-סטאר חזרה לתמונה.

סיאט איביזה - דגם ברמת אבזור ״סטייל״ נמכר ב-105,000 ש״ח. לא יודע מה מצב המלאי שלהם, אבל במחיר הזה, אני לא רואה סיבה לשקול את האיגניס מול האיביזה שהיא מכונית ברמה הרבה יותר גבוהה 

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...