Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא בטוח אם זה מתאים לפה או לפורום ייעוץ רכב.

בכל מקרה, השאלה היא האם ה xv באמת קצת מעל הממוצע ומצדיק להשקיע בו אם רוצים קצת יותר בשטח, מאשר ספורטאג או קשקאי או cx5 לדוגמה?

או שאין לו שום יתרון משמעותי, כולם אותו הדבר.

ליאור .

עריכה אחרונה על ידי bjlb
פורסם

הספורטאג' והcx5 לא בדיוק ישרדו בשטח לעומת הxv שיהיה חזק הרבה יטתר וגם יותר מיועד לשטח.

יש לו 4×4  קבוע עם מערכות עזר בשטח כמו נהיגה עצמאית בירידות תלולות וכו'

לעומת זאת בכביש המאזדה והקיה לדעתי יהיו נוחות יותר.

צירפתי לך קישור למבחן שטח של הסובארו, תראה ותבין.

https://shvilim.co.il/subaru-xv-test/

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם

הוא היחיד מהרשימה שהזכרת שאכן מתאים ל"כביש - שטח", כמובן עם פשרות ל2 המקומות

 

האחרים סתם משפחתיות על עקבים

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם (נערך)

ל xv יש יכולות שטח אמיתיות, החסרון שלו שהוא מרגיש קצת מיושן וזולל דלק, מבחינת נוחות הנסיעה ושיכוך  מהמורות הוא עדיף על המתחרות ללא ספק. 

 

עריכה אחרונה על ידי zuzut5

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

מי המדומין שחושב שסובארו מסתכל על לנ''ק מרחוק,

דמיון מודרך 

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

שתי האלטרנטיבות, לגמרי לא רכבי שטח,

אפילו לא 4X4 !

הסובארו נחשב רכב שטח רך,

עם עבירות סבירה.

 

בדוק את הנתונים הבאים:

נעילת דיפרנציאל,

הילוך כח,

טראקשן קונטרול,

זוויות :כניסה, נטישה, בטן.

אורך מתלה.

 

אם רוב הדברים חיובי,

הרי לך רכב שטח של ממש.

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, bjlb כתב:

מדהים. עכשיו דברתי עם מישהו שמוכר את הרכב הזה, שמצולם במבחן.

אמר לי שיד ראשונה הייתה של מנכל סובארו...

התכוונת לרכב כמו הרכב הנבחן, או שהרכב הנבחן עומד עכשיו למכירה?

פורסם

הסוברו יכול להכנס לשטח רך. אולי אפילו לעשות מסלולי עבירות "קל".

מעבר לזה לא.

 

השאר שכתבת יתקעו כבר בהצלבה הראשונה

.

פורסם
לפני 6 שעות, ירון דורפמן כתב:

התכוונת לרכב כמו הרכב הנבחן, או שהרכב הנבחן עומד עכשיו למכירה?

הרכב הנבחן. אותה לוחית זיהוי.

הקטע שהוא שלח לי צילום רישיון רכב, ובבעלים קודמים כתוב 1 וזהו.

פורסם (נערך)

אני לא מומחה גדול, אבל נראה לי שרכב כזה עבר חיים קשים מאד, שימש כרכב מבחן, וכל בוחן ניסה לקחת אותו כמה שיותר לקצה. לשיקולך.

ב. קשה לי להאמין שהוא שימש כרכב אישי של המנכ"ל, אולי כך עובד הרישום של רכבי ההדגמה.

עריכה אחרונה על ידי ירון דורפמן
  • רעיון טוב! 1
פורסם

סתם כאגב,

גם אם זה שימש רכב של מנכ"ל האם יש לך ערובה שהוא לא שחט את האוטו?

לא נתן לכל הילדים שלו לחגוג על זה,

והם הלכו לבדוק את האוטו איפה שאפשר,

תצאו מהרעיון הזה שרכב של רופא, מנכ"ל וכו' זה ערובה לרכב טוב,

פשוט לבדוק את האוטו וגם אז הרבה מזל.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

ברור, הכל ברור.

הרכב היה שנה בבעלות סמנכל, לא מנכל ואז מכרו אותו.

בשנה עשה 15000.

יש לי דוח טיפולים מלא.

כבר ראיתי אותו גם בעוד מבחן, שעשו באוטו.

האמת שירד לי מהרכב, כי לא היו גלויים איתי עד הסוף. סהכ הרכב נראה בסדר, עם תנאים טובים.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...