Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

מוכר רכב במצב מצוין מצוין, מבחינת קילומטראג' נמוך, ללא תאונות בכלל, טסט לשנה, צמיגים החלפתי עכשיו, הקיצר בובה של אוטו,

מה שכן - הרכב דורש ניקיון פנימי, בעיקר שאיבה של אבק וקצת ניקיון ריפוד. בכל זאת נסעו בו, אבל לא משהו רציני.

הורדתי כבר אלפיים ש"ח במסגרת משא ומתן, הקונה טוען שעליי להוריד עוד 1000 שח בגלל "ניקיון פנימי" דרוש, שזה יעלה 800 ש"ח????

 

האם נהוג להוריד על זה? 

 

או שאני יכול להגיד שכבר הורדתי אלפיים, אז זה כולל.

אשמח, כי לא יודע מה נהוג.

 

פורסם

א. אין נהוג בהורדת מחיר זה החלטה שלך.

ב. בד"כ הרכב נמצא במצב נקי  בעיקר כדי למשוך לקוח לקנות אותו כי זה באמת מוריד מהרכב לראות אותו מלוכלך.

ג. המצב כ"כ גרוע שדורש ניקיון ב 800 ש"ח?

פורסם
לפני 2 דקות, David2540 כתב:

א. אין נהוג בהורדת מחיר זה החלטה שלך.

ב. בד"כ הרכב נמצא במצב נקי  בעיקר כדי למשוך לקוח לקנות אותו כי זה באמת מוריד מהרכב לראות אותו מלוכלך.

ג. המצב כ"כ גרוע שדורש ניקיון ב 800 ש"ח?

לא במצב גרוע, הוא דורש ניקיון פנימי רגיל, כזה שעושים לפני פסח, כמה ניקיון כזה יכול לעלות? אני מוכן לקחת את הרכב ולנקות בעצמי. מה כולל ניקיון של 800 ש"ח??? דרוש ניקיון של ריפודים. 

פורסם

אם אין משהו חריג, כמו מושבים מלאים בקטמים, גג, או לא יודע מה. ממה שאין סיבה להוריד על כזה דבר.

תיקח את הרכב לשטיפה  ב60 שקל וזהו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני גם לא ממש הצלחתי להבין. אם זה ניקיון ששטיפה רגילה תפתור תשקיע שעה מהחיים וגש לשטיפת הרכב הקרובה לביתך. אתה רוצה להוריד 1,000 ש"ח במקום לשלם 80 ש"ח?

אם זה משהו רציני יותר יש בתי עסק שעוסקים גם בזה, תמורת כמה מאות שקלים.

בכל מקרה זה כנראה ישתלם לך ורכב נקי ומטופח תמיד קורץ יותר לרוכשים.

פורסם

נשמע לי מעט תמוה ותמים מצידך.

אם יש לך רכב טוב,במיוחד בתקופה שכזו,אין שום סיבה לגמישות במחיר,בטח ובטח שלא בגלל ניקיון.

אני אישית הייתי משחרר את הבחור לחפש רכב אחר,אבל בכל מקרה בלי קשר מומלץ להשקיע 60-70 ש״ח עבור ניקוי פנימי חיצוני למתעניינים הבאים שיבואו לראות את הרכב.

בהצלחה!

  • אהבתי 1
פורסם

גם לקחת את האוטו לניקוי יסודי לוקח זמן, וזמן = כסף. השאלה היא כמה אתה מתמחר את הזמן שלך + עלות הניקוי לעומת האלפיה שרוצים להוריד לך.

פורסם

אחד הדברים שאני יותר שונא זה כול חרטטנים מהסוג הזה, שחושבים שאתה צריך לשלם להם בשביל שיקחו לך את הרכב. 

 

תלוי כמובן מה הרכב שלך ועד כמה הוא מבוקש, אבל ליצן שהיה מבקש ממני להוריד 1000 שקל על "ניקיון פנימי" הייתי שולח אותו רחוק ממני. 

 

 

  • אהבתי 2
פורסם

אתה סתם נתפס לקטנות לדעתי.

זה לא משנה מה הסיבה להורדת המחיר, זה משנה מה המחיר שתקבל.

 

אם הוא מציע לך מחיר גבוה יותר או זהה לאחרים - אז מה משנה מה סיבת ההורדה במחיר? אם זה ניקיון פנימי או המספר רכב שלך נגמר ב-6 ועל זה מורידים 1000 שקל או הטסט של הרכב ביום שישי וזה יום שאני נח בו.

 

זה הקטע במשא ומתן - כל אחד מחפש סיבות להעלות/להוריד במחיר.

אתה אומר שהרכב בובה. צמיגים. טסט. אז אתה רוצה יותר.

הוא מחפש סיבות להוריד - מצא ניקיון פנימי.

 

שיהיה ברור שאתה יכול לבקש כמה שתרצה ואתה לא חייב להוריד שקל לאף אחד.

אם המחיר מתאים לך - תגיד לו בסדר. לא מתאים? אל תוריד.

יש מישהו שמציע לך מחיר גבוה יותר על הרכב? תמכור לו. 

 

ועזוב את כל החכמולוגים שאומרים לך שהיו מעיפים אותו וזה שטויות. כי כולם הורידו במחיר שמכרו רכב וכולם התמקחו שקנו שקנו רכב. זה השוק.

 

ובגדול בחישוב עלות הזמן והבלבולי שכל, לא יודע כמה הרכב שלך שווה, אבל כנראה שגם כקונה וגם כמוכר לא הייתי מפיל עסקה על 1000 ש"ח.

  • אהבתי 4
פורסם
בתאריך 6.3.2022 בשעה 19:21, jenny100 כתב:

 

או שאני יכול להגיד שכבר הורדתי אלפיים, אז זה כולל.

אשמח, כי לא יודע מה נהוג.

 

בגדול, יש רכבים שנשמרים יפה מאוד לאורך זמן עם טיפול (ניקיון) קבוע.

מצד שני, יש רכבים שהם בערך כמו אחרי פיגוע (לא עוברים ניקיון קבוע בכלל אלא רק פעם בשנה [פסח] במקרה הטוב - והילדים עושים חאפלה על המושבים על בסיס יומי).

אז כן, יש רכב שיזדקק לניקיון ב 60 שקל, ויש שיזדקק לניקיון של 800 שקל.

 

קשה מאוד להעריך מה זה "קצת ליכלוך" כהגדרתך, תמונות היו יכולות לעזור.

בכל מקרה, זה עניין של מו"מ מול הקונה, את יכולה להתעקש על זה ולא להוריד אגורה - ואת יכולה להתחשב ולהוריד עוד, רק אם את חושבת שזה מוצדק.
 

איציק

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני כשעה, Nakamichi כתב:

אתה סתם נתפס לקטנות לדעתי.

זה לא משנה מה הסיבה להורדת המחיר, זה משנה מה המחיר שתקבל.

 

אם הוא מציע לך מחיר גבוה יותר או זהה לאחרים - אז מה משנה מה סיבת ההורדה במחיר? אם זה ניקיון פנימי או המספר רכב שלך נגמר ב-6 ועל זה מורידים 1000 שקל או הטסט של הרכב ביום שישי וזה יום שאני נח בו.

 

זה הקטע במשא ומתן - כל אחד מחפש סיבות להעלות/להוריד במחיר.

אתה אומר שהרכב בובה. צמיגים. טסט. אז אתה רוצה יותר.

הוא מחפש סיבות להוריד - מצא ניקיון פנימי.

 

שיהיה ברור שאתה יכול לבקש כמה שתרצה ואתה לא חייב להוריד שקל לאף אחד.

אם המחיר מתאים לך - תגיד לו בסדר. לא מתאים? אל תוריד.

יש מישהו שמציע לך מחיר גבוה יותר על הרכב? תמכור לו. 

 

ועזוב את כל החכמולוגים שאומרים לך שהיו מעיפים אותו וזה שטויות. כי כולם הורידו במחיר שמכרו רכב וכולם התמקחו שקנו שקנו רכב. זה השוק.

 

ובגדול בחישוב עלות הזמן והבלבולי שכל, לא יודע כמה הרכב שלך שווה, אבל כנראה שגם כקונה וגם כמוכר לא הייתי מפיל עסקה על 1000 ש"ח.

 

לא סתם אמרתי את זה מטעמי אגו. נודניק שמחפש להוריד לך על ניקוי פנימי, יבוא עוד יום והוא יבקש להוריד על שפשוף בפגוש, על שריטה בג'אנט, או כמו שאמרת על זה שהטסט ביום שישי. הייתי כבר בסרט הזה. 

 

וכן, באופן אישי הפלתי עיסקה על נודניק שהתחיל מזה שהמצבר בן שנתיים ולכן הוא רוצה הורדה של 1000 שקל, בדיוק מהסיבה שציינתי לעיל. 

פורסם

שווה לך לנקות את הרכב כמו שצריך כדי שהקונה הפוטנציאלי יתרשם שהוא קונה רכב שבעליו אוהב אותו ושומר עליו. כנס פה לפורום של

אסתטיקה לרכב דיטיילינג ותשקיע מעט - זה ישתלם לך. ואם הרכב טוב, אל תהיה פראייר אלא אם אתה לחוץ למכור. בהצלחה

  • אהבתי 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

שלא יבלבל את המוח על סיבה. הוא רוצה לקנות את האוטו במחיר מסויים ואתה רוצה למכור במחיר מסויים.. אין שום נוהג וגם המחירון לא מעניין במיוחד. אם מתקשרים הרבה אנשים מוכרים בכמה שרצית ואם אף אחד לא בא מורידים. אין חוקים.

אם יש לך לכלוכים בריפודים והכל מזוהם כמו המון מכוניות בארץ אז ניקוי פנימי איכותי עולה באמת ככה בערך. עדיף לשמור על האוטו נקי ולא לחיות בזבל. עדיף לך בשביל מכירה לרדת אל האוטו עם שואב ומגבונים ולייפות הכל בחינם שיראה נעים לעין, ולא למכור מזבלה כי במחירון לא כתוב הורדה על לכלוך. 

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

לא כתבת איזה אוטו ומה המחיר, אם זה להוריד 1000 שקל מ900 אלף או 1000 שקל מ5000 שקל, יש הבדל.

בשורה התחתונה, אתה מבקש מחיר שאתה חושב שאתה צריך לקבל על הרכב וזה לא משנה מה מלוכך ומה לא.

כמובן שאוטו נקי ימשוך רוכשים אז אולי שווה להשקיע את ה100-200 שקל בניקיון טוב 

אפשר גם לעלות תמונה להתרשמות :-)

×
×
  • תוכן חדש...