Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 7.3.2022 בשעה 23:21, davemustaine87 כתב:

 

לא סתם אמרתי את זה מטעמי אגו. נודניק שמחפש להוריד לך על ניקוי פנימי, יבוא עוד יום והוא יבקש להוריד על שפשוף בפגוש, על שריטה בג'אנט, או כמו שאמרת על זה שהטסט ביום שישי. הייתי כבר בסרט הזה. 

 

וכן, באופן אישי הפלתי עיסקה על נודניק שהתחיל מזה שהמצבר בן שנתיים ולכן הוא רוצה הורדה של 1000 שקל, בדיוק מהסיבה שציינתי לעיל. 

על זה גם אני הייתי מפיל, אפילו אם אחרי ההורדה זה היה מחיר השוק, כי הייתי מעריך שזה מישהו שבסוף לא יקנה בשום מקרה.
מי הקונה הפוטנציאלי גם משחק תפקיד בהאם תתבצע בסוף עיסקה בכלל, ומי שמביא טיעון כזה הוא או נבער שבכלל לא מבין מה זה מוצר משומש, או שקרן... הרי ברכב משומש הציפיה צריכה להיות שחלקי הבלאי יהיו בגיל ממוצע. מצבר טיפוסי מחזיק 4 שנים, ולכן הציפיה צריכה להיות שברכב משומש במצב ממוצע הוא יהיה בן שנתיים (וכמובן עובד באופן תקין).

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...