Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אשמח לשמוע את המלצתכם בנוגע לסאב וופר בתקציב בסיסי של כ400-450 שקלים.

יש לי תיבה לסאב של 12 אינץ'.

תודה לכל העוזרים.

פורסם
לפני 16 שעות, DIN_13345 כתב:

הי איזה מגבר הולך להחזיק אותו ?

מגבר ישן יחסית של חברת powerbass בעל 4 ערוצים.

מקדימה יש לי סט קומפוננט של מורל טמפו.

תודה.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, AUDIO KING כתב:

תודה על ההמלצה,

מה דעתך על הסאבים האלה:

pioneer ts-300d4 הוא נמכר בכ-300 שקלים.

 

או jbl stage 1200b הוא נמכר בכ-540 שקלים אבל יש לי אפשרות לרכוש אותו גם ב300 שקלים.

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי qsz2410
פורסם
לפני 4 שעות, AUDIO KING כתב:

הפיוניר מגיע עם שני סלילים של 4 אום לכן הוא לא מתאים.

ה -JBL סאב טוב ומתאים עם תיבה מקורית 

 

על מה היית ממליץ יותר מבין השניים?

Kicker או jbl ?

פורסם
לפני 7 דקות, AUDIO KING כתב:

שניהם טובים שניהם מתאימים 

באותו מחיר הייתי הולך על ה JBL הוא סאב טוב

הוא גם מגיע עם תיבה אטומה מקורית קטנה ודקה שזה יתרון.

 

תודה רבה לך על העזרה!

שאלה אחרונה בהחלט, לגבי החיתוכים במגבר.

בHU אין לי אפשרות לבצע חיתוך.

באיזה תדר היית ממליץ לחתוך את המורל טמפו מקדימה בHPF ?

ובאיזה תדר היית ממליץ לחתוך את הסאב בLPF ?

ושוב המון תודה על העזרה שלך.

פורסם (נערך)

אם יש לך את התיבה . בתקציב הנל ההיתי הולך על הסאב של אינפנטי מבית הרמן קרדון סאב מאוד איכותי ומודיק נציל יחסית 91Db 

 משום מה לא מצליח להעתיק לפה את הקישור מzap בגדול זה דגם  prmus 1270 

עריכה אחרונה על ידי DIN_13345
פורסם
לפני 3 דקות, AUDIO KING כתב:

חיתוך מקביל 80HZ בשניהם בתור נקודת מוצא 

 

ורק לוודא שאני לא טועה.

את הסאב אני אמור לחווט בצורה הזו:

את הפלוס של הסאב אני מחבר לפלוס של ערוץ 3 במגבר, ואת המינוס של הסאב למינוס של ערוץ 4 במגבר.

לפני 4 דקות, DIN_13345 כתב:

אם יש לך את התיבה . בתקציב הנל ההיתי הולך על הסאב של אינפנטי מבית הרמן קרדון סאב מאוד איכותי ומודיק נציל יחסית 91Db 

 משום מה לא מצליח להעתיק לפה את הקישור מzap בגדול זה דגם  prmus 1270 

היית ממליץ עליו יותר מjbl 1200b ?

את הסאב של jbl אני מקבל עם תיבה מקורית.

במידה וארכוש את האינפינטי שהמלצת עליו אני אתקין אותו בתיבת 12 אינץ׳ אוניברסלית.

האם הוא עדיין עדיף על הjbl?

פורסם (נערך)

qsz2410 אתה לא טועה.

 

 

 

לפני 7 דקות, DIN_13345 כתב:

אינפנטי מבית הרמן קרדון

אתה יודע ש JBL ואינפיניטי שניהם מבית הרמן קרדון.?

האינפיניטי רפרנס שנכנס בתקציב הוא סאב בסיסי טוב ,אם כבר סאב איכותי של אינפיניטי אז הקאפה מעולה

אבל לא מתאים לפותח השרשור לא ברמת התקציב ולא ברמת ההגברה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם
לפני 5 דקות, qsz2410 כתב:

ורק לוודא שאני לא טועה.

את הסאב אני אמור לחווט בצורה הזו:

את הפלוס של הסאב אני מחבר לפלוס של ערוץ 3 במגבר, ואת המינוס של הסאב למינוס של ערוץ 4 במגבר.

היית ממליץ עליו יותר מjbl 1200b ?

את הסאב של jbl אני מקבל עם תיבה מקורית.

במידה וארכוש את האינפינטי שהמלצת עליו אני אתקין אותו בתיבת 12 אינץ׳ אוניברסלית.

האם הוא עדיין עדיף על הjbl?

 אם יש לך תיבה והיא במצב טוב ולא פגומה אני לא רואה סיבה לזרוק כסף מיותר.

 

סאב עד ה 300rms בתיבה יחסית רגילה לא אמור להיות בעיה . 

אבל אם אין לך בעיה תקציבית אז הכל אפשרי . אני פשוט הלכתי על בחירה סליל של סאב נטו כי  יש לך כבר את התיבה 

לפני 2 דקות, AUDIO KING כתב:

qsz2410 אתה לא טועה.

 

 

 

אתה יודע ש JBL ואינפיניטי שניהם מבית הרמן קרדון.?

האינפיניטי רפרנס שנכנס בתקציב הוא סאב בסיסי טוב ,אם כבר סאב איכותי של אינפיניטי אז הקאפה מעולה

אבל לא מתאים לפותח השרשור לא ברמת התקציב ולא ברמת ההגברה.

 

 

 כן וודאי שאני יודע . וכן האינפטי קאפה סאב מדהים !! אבל באמת לא מתאים למבנה של המערכת הנל

פורסם
לפני 4 דקות, DIN_13345 כתב:

 אם יש לך תיבה והיא במצב טוב ולא פגומה אני לא רואה סיבה לזרוק כסף מיותר.

 

סאב עד ה 300rms בתיבה יחסית רגילה לא אמור להיות בעיה . 

אבל אם אין לך בעיה תקציבית אז הכל אפשרי . אני פשוט הלכתי על בחירה סליל של סאב נטו כי  יש לך כבר את התיבה 

 כן וודאי שאני יודע . וכן האינפטי קאפה סאב מדהים !! אבל באמת לא מתאים למבנה של המערכת הנל

אם נשים את עניין התיבה בצד מבחינת הסאב עצמו נטו.

האינפינטי עדיף על הJBL?

תודה על העזרה והייעוץ של שניכם.

×
×
  • תוכן חדש...