Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אשמח להחכים אודות הרכב.
(מחפש רכב מרווח למשפחה עם שני תינוקות סביב 20K)

עריכה אחרונה על ידי א.ד.מ.
פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, davemustaine87 כתב:

כול הרכב הזה הוא מחלה ידועה. נזילות מים, סיכון למוות של המנוע, גיר בעייתי. לא הייתי מתקרב. 

תודה!

יש המלצה אחרת?

קיה סיד ?

פורד פוקוס ידני?

סובארו B4?

עריכה אחרונה על ידי א.ד.מ.
פורסם

דווקא אחלה רכב

נשפך המון מליסינג למגרשים יד שניה

מחירים נוחים

בעיות נפוצות כמו כל רכב מצמפיון

גיר נוטה לזייף וחלפים יקרים

אם מצאת רכב טוב במחיר נח 

לך על זה

לבריאות

פורסם
לפני 32 דקות, מוטי אלתר כתב:

לך על זה

לבריאות

 

בכול הקשור לאסטרה, זה אוקיסמורון מוחלט. 

 

לפני כשעה, א.ד.מ. כתב:

קיה סיד ?

פורד פוקוס ידני?

סובארו B4?

 

אם תצליח למצוא פוקוס ידנית במצב נורמלי, לדעתי היא כניראה האופציה העדיפה, אבל אני לא מכיר מספיק את הרכב על מנת להגיד בוודאות. 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, מוטי אלתר כתב:

דווקא אחלה רכב

נשפך המון מליסינג למגרשים יד שניה

מחירים נוחים

בעיות נפוצות כמו כל רכב מצמפיון

גיר נוטה לזייף וחלפים יקרים

אם מצאת רכב טוב במחיר נח 

לך על זה

לבריאות


א. זה לא אחלה רכב
ב.זה לא רכב של צמפיון
ג. גיר לא נוטה לזייף הוא נוטה להתפרק
ד. אל תלך על זה
ה. לפחות מילה אחת שאני יכול להסכים איתה

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם
לפני 19 שעות, Gavrik כתב:


א. זה לא אחלה רכב
ב.זה לא רכב של צמפיון
ג. גיר לא נוטה לזייף הוא נוטה להתפרק
ד. אל תלך על זה
ה. לפחות מילה אחת שאני יכול להסכים איתה

א, זה לא אחלה זה אקסטרה אחלה

ב, בשנתונים שפוה"ש מחפש זה עדיין לא היה של לובינסקי וחולק אותו מכניקה של כל הגרמניות 

ג, לא נוטה להתפרק ויש מספיק סימנים אם הוא בדרך לשם ואפשר לתקן

ד, לך על זה בלי למצמץ

ה,  Gavrik   כנראה אכל אותה פעם והוא ממורמר אבל בסוף יש שוק שבועט ושט

פורסם

אופל מעולם לא היה תחת צ'מפיון. היה בליאו גולדברג אח"כ ב UMI אחר כל בשלמה וכעת בלובינסקי. 

כשהרכב המצב תקין , תמורה נאה למחיר.

תקלות ,כבר כולן ידועות, אבל כן נטיה מופרזת של מנועים למוות מוקדם מהצפוי , במיוחד עם עבר ליסינג.

יש עדיפות ממנה - הסובארו B4, ראה חוויות של לאנוספורס. 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

  

לפני 58 דקות, מוטי אלתר כתב:

א, זה לא אחלה זה אקסטרה אחלה

ב, בשנתונים שפוה"ש מחפש זה עדיין לא היה של לובינסקי וחולק אותו מכניקה של כל הגרמניות 

ג, לא נוטה להתפרק ויש מספיק סימנים אם הוא בדרך לשם ואפשר לתקן

ד, לך על זה בלי למצמץ

ה,  Gavrik   כנראה אכל אותה פעם והוא ממורמר אבל בסוף יש שוק שבועט ושט


הטענות שלך כול כך מופרכות שקשה לי אפילו לדעת מאין להתחיל.... אבל אנסה.
אין לאופל אסטרה שום דבר משותף לגרמניות מלבד הסמל, קונצרן אופל באותן שנים היה בבעלות GM האמריקאית והאופל אסטרה בנויה על פלטפורמה DELTA 3 של GM המנעו שהותקן בה זה מנוע הECOTECH של GM והגיר האוטומטי הוא גיר 6T40 גם של GM.
כל המכלולים הנ"ל מלאים בבעיות ומחלות ברמות שונות הגיר מתפרק ומצריך שיפוץ כולל פעמים רבות עוד בקילומטראז של 5 ספרות והמנוע סובל משלל בעיות כמו נזילות ופריצות במערכת קרורר או שסטום PCV שנוטה להתקלקל וטורבו שנוטה ללכת והגרוע מכל הוא בעיית LSPI שגורמת להרס רב במנוע עד להחלפותו.
אופל היה מותג של UMI ושלמה, ומעולם לא נמכר על צמפיון כמו שכתבת.

עדיף שלפחות תבדוק בויקפדיה לפני שאתה רושם גיבוב של דעות חסרות כל ביסוס במציאות.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

וואו,

איפה כתבתי גרמניות? התייחסתי רק למשווקים . ואני לא  כתבתי שצ'מפיון מכר אותם.  קרא שוב ושוב.

 

אז יש בעיות בגיר, הכל ידוע ומפורסם ברבים. עדיין אם תקין  סע לשלום, אם לא אז זרוק.

יש עדיפות ממנה - כתבתי B4 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

@zaf לדעתי נהוא לא התיחס אליך.

פות"ש תריץ חיפוש בפורום.

אם בקצרה - רכב לא אמין.

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Gavrik כתב:

@zaf ציטטתי אותך בטעות התכווני בעצם לדברים שהמגיב מעליך רשם.

זה יעלה לך….😃  טוב, נו, אסתפק בבירה מחבית 🍺

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • מצחיק 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 21 שעות, מוטי אלתר כתב:

 

בעיות נפוצות כמו כל רכב מצמפיון

 

 

לפני כשעה, מוטי אלתר כתב:

בשנתונים שפוה"ש מחפש זה עדיין לא היה של לובינסקי וחולק אותו מכניקה של כל הגרמניות 

 

מי שכותב דבר כזה לא מבין כלום במכניקה של מכוניות

 

מתן ייעוץ לא מבוסס זו עבירה על חוקי הפורום.

 

נא לחדול מלהגיב בשרשור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

טוב טוב

אין לי תואר ראשון בהיסטוריה

הבחור כולו שאל על הרכב

אני בא בקטע של לעזור מניסיון כבעלים לשעבר של אופל מסחרית

כל מה שרשמתי הוא על דעתי ולא ניסיתי למכור פה רכב בעייתי או גמור

מותר לחלוק וצריך לחלוק כי זה מטרה של שירשור

 

 

עריכה אחרונה על ידי מוטי אלתר
×
×
  • תוכן חדש...