Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזקי פח וצבע בעת טיפול במוסך מרכזי של היבואן


D_D
שימו לב! השרשור הזה בן 814 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

 

לאחר תאונת דרכים שרכבי היה מעורב בה, הוכנס הרכב למוסך מרכזי של היבואן לצורך תיקון.

בתום הטיפול ולאחר דין ודברים עם חברת הביטוח הרכב שוחרר מהמוסך, בת הזוג שלי אספה אותו.

שהיא הגיעה הביתה בחנתי את התיקון שנעשה לרכב ושמתי לב שישנם נזקי צבע ופח רבים לרכב באזורים אחרים.

אזור התאונה היה בחזית, ונזקי הצבע והפח שנגרמו הינם בגג, צדדי הגג ובחלק האחורי של הרכב, כמו כן מעט בצידי הרכב (כמעט כל הרכב למעט החלק הקדמי, שגם בו העבודה לא בוצעה ברמה ראויה).


מיד שלחתי צילומים של הנזק לנציג שירות במוסך, תחילה טען ואני מצטט "כל השריטות ששלחת נראות כמו בלאי טבעי של רכב במדינת ישראל" ו- "אין אצלי שום דרך לייצר כאלה שריטות במוסך".
לאחר מכן ציינתי בפניו שאני יודע איך הרכב נכנס למוסך, וזה נזק שלא היה קיים וברור שלא מדובר בבלאי טבעי, מדובר ברכב שנרכש לפני פחות מחצי שנה מליסינג והוא שנת 2018.

לאחר מכן הציע "לצבוע את כל הרכב", ולאחר מכן לא ענה כי כבר היה סוף יום עבודה.
 

בשיחה עם השמאי שערך שמאות לרכב בכניסה למוסך, הנזק בחלקו האחורי של הרכב לא היה קיים, לצערי אין לו צילומים של הגג, אך כמובן שזה גם נזק שהמוסך גרם לו.

לעולם לא נתקלתי במקרה כזה, הרכב נראה חבוט לחלוטין, שונה לגמרי מהרכב שהכנסתי למוסך.
כיצד יש להתנהל מול המוסך?

מצרף תמונות של חלק מהנזקים:


1687028592_WhatsAppImage2022-01-23at16_12_23.thumb.jpeg.0a1eac22428adf3d03053987d7d2c6d3.jpeg268983020_WhatsAppImage2022-01-23at16_05.59(1).thumb.jpeg.88ae4ff5aa846a487ec2db5d6c505b56.jpeg1889492033_WhatsAppImage2022-01-23at16_06_00.thumb.jpeg.5c68d09e37962f24562282fedc4a2f66.jpeg1785542093_WhatsAppImage2022-01-23at16_05_58.thumb.jpeg.f7367e37891593dd5f9b21a178f7bc32.jpeg348228531_WhatsAppImage2022-01-23at16_05_59.thumb.jpeg.28d9c399086ab524dade43af9291d33f.jpeg

 

 

עריכה אחרונה על ידי D_D
  • מבאס 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה כאילו גררו על הגג משהו, קופסא/ארגז כלים/שמיכת סכינים. ממש לא ״בלאי טבעי של רכב במדינת ישראל״ גם החתול הכי עצבני לא מייצר משהו כזה, אלא אם כן ממש מתמסר לעבודה שלו.

 

צריך להבין אם השריטות עמוקות שחדרו (שום משמעות לפוליש) או באמת משהו שטחי שפוליש יכול להעלים. גם אם כן, אם איך שהרכב חזר אחרי שטיפל בתקלה שהייתה באחריותו אל תבנה על זה שיעשה עבודה ראויה כאשר אתה ״מבזבז לו את הזמן״ עם אחת שלא. 

בהינתן שפוליש יעזור, מוציא את הפיצוי והולך למקום שמתמחה בזה.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

99% מהמוסכים בארץ מוציאים שם רק לכל השאר.

יתכן שפוליש יעלים את השריטות.

בפעם הבאה תדאג לצלם את הרכב לפני שהוא נכנס למוסך. גם אני למדתי את זה בדרך הקשה.

  • רעיון טוב! 2

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במוסכים רבים יש מצלמות בכניסה, אם המוסך הציע לתקן כנראה שהוא בדק את המצלמות וראה שהנזק באחריותו.

כשעבדתי במוסך לקוחות היו מגלים פגיעות בצד ימין של הרכב שהם פשוט לא ראו מכיוון שבשימוש יום יומי הגיעו בד"כ לצד שמאל (צד נהג) של הרכב ואז היו מאשימים את המוסך.

לכן התחילו להקפיד כשמקבלים את האוטו לסמן כל פגיעה, בהמשך הותקנו מצלמות בשער (במסגרת התקנת אבטחה כללית) שפתרה את הוויכוחים האלו בקלות (לכאן או לכאן).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסכניק צריך לתעד את מצב הרכב בכניסה למוסך, לקבל חתימה שלך בנושא וכדומה. בקיצור שלא יהיה מצב של סימני שאלה. תן לו לעשות את מה שנראה לך אם בכלל. לא יהיה תקין בסוף? תוכל לתבוע בבית המשפט לתביעות קטנות עם תמונות ודו"ח שמאות.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן:
הרכב עבר פוליש, עדין לא חזר למצב הקודם אך החלטתי לא להמשך להתנהל מול המוסך, לא שווה את הזמן והעצבים.

כפי שנאמר, "גם אני למדתי את זה בדרך הקשה", להבא נדע לתעד את הרכב לפני כל כניסה למוסך וכמובן שלעולם לא אדרוך שוב המוסך המדובר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב ניזוק בעת טיפול במוסך והנושא מגיע לתביעה קטנה, הרבה יותר קל לסיים את זה עם צילום שמוכיח את מצב הרכב לפני הטיפול.

  • אהבתי 1

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 814 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...