Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

FORMULA 1 - שרשור מתגלגל - דעות,ניתוחים,תחזיות


קיורטוש אוטומוטיב
שימו לב! השרשור הזה בן 455 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בעונה שעברה, במיוחד במירוץ בברזיל נראה שמרצדס הצליחו למצוא עוד כמה סוסים במנוע שלהם , הוא היה חזק בטירוף , השנה לא יודע מה קרה להם , כל הקבוצות עם המנוע שלהם פשוט סיימו בתחתית הטבלה (במיוחד במקצה הדירוג). 

פרארי השנה פיתחו מנוע רקטי , ללא ספק מרשים מאוד (פאקינג האס במירוץ אחד השיגו נקודות יותר מכל 2 העונות האחרנות שלהם ביחד) או שיהיה את אותה תקרית עם המנוע שלהם בעונת 2019 ?

 

ללא ספק עונה מאוד מעניינת מחכה לנו , אם אני צריך להמר , פרארי לוקחים את אליפות היצרנים העונה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי FlicK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.3.2022 בשעה 22:52, Itzik-b כתב:

אכן לרדבול הלכו שני מנועים וגם לגאסלי מאלפאטאורי שגם משתמשים במנועים של הונדה היתה בעיה במנוע.כך שמדובר בבעיות בשלושה מנועים.

לרדבולים לא הלך המנוע.

 

היתה להם בעיה עם משאבת הדלק, שהיא חלק שמשותף לכולם ומסופק על ידי יצרנית אחת (ע"י FIA). ההשערה היא שתרכובת הדלק שרדבול השתמשו בה (יש שוני בין הקבוצות) גרמה לבלאי יותר גבוה + העובדה שהם (בשונה מאחרים) לא בדקו את החלק הזה בעומס במבחנים של הקדם עונה (בעוד שאחרים כן, וחלקם החליפו)

  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

שוב לא מצליח להפעיל לייב סטרימינג...יש למישהו קישור שעובד? 

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

overtakefans.com
 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

העונה בעיצומה והעולם שותק? הלו להתעורר 💣

 

תגידו מה קרה השנה להמילטון? אחרי כלכך הרבה אליפויות פתאום הוא לא רואה את הפודיום עם משקפת..

התעייף?

 

מעניין גם מה קרה לפרארי באזרבייז'ן. עד עכשיו הייתה להם עונה מוצלחת למדי, פתאום שני הרכבים כושלים באותו מירוץ. מוזר

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המילטון...אחרי שמונה שנים עם מכונית שמתנהגת באופן מסוים (פחות או יותר) שהוא התרגל אליו, אני מאמין שקשה לו להתרגל או לשנות את סגנון הנהיגה למכונית החדשה. בייחוד שלמרצדס הזו יש בעיות התנהגות לא פתורות עדיין, אז היא דורשת צורת נהיגה קצת שונה - לדוגמא בלימה ממהירות גבוהה דורשת הדרגתיות בעוצמה כדי שהזנב יתייצב מהפורפויסינג שלפני הבלימה (קפיצות או איך שלא קוראים לזה בעברית). זה לפי הפירשונים בסקיי ספורט. אני מאמין שיש להם עוד כל מיני מוזרויות כאלה.

לדעתי זה מראה כמה קשה להתרגל למכונית פורמולה1 אחרת אחרי הרבה שנים עם מכונית זהה, והיו עוד שתי דוגמאות כאלה בשנים האחרונות - ווטל ב-2015 אחרי 4 אליפויות התקשה בדור החדש של מכוניות ההייבריד וגם התקשה מול ריקאדו שצטרף לקבוצה כנהג שני.

שומכר חזר ב2010 לפורמולה1 למרצדס והתקשה גם כן, אפילו מול הנהג השני של הקבוצה.

אחרי המירוץ בבאקו, שהמילטון בקושי הצליח ליישר את הגב אחרי שיצא מהמכונית, וראסל שקצת משפיל אותו עם תוצאות לא רעות מתחילת העונה... יש ליהרגשה שהוא מתחיל לחשוב על פרישה

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך להגיד את זה, אבל די פספסת את הסיבה שבגללה המילטון לא מתמודד השנה על אליפות.

מרצדס טעו בקונספט של המכונית השנה, ניסו להיות הכי מתוכמים ובסוף נשארו מאחורי רד בול ופרארי (במנועים של פרארי כרגע התגלו בעיות אמינות אז נראה מה יהיה בסוף).

ראסל נהג מעולה והוא מוכיח את זה כל העונה. יכול להיות שבאמת המכונית החדשה מתאימה יותר לאופי הנהיגה שלו ולואיס מתקשה יותר או שלואיס עושה יותר ניסויים בכיוונונים של המכונית בשביל לנסות לגרום לאוטו להתחיל לנסוע סוף סוף או לפחות לקבל יותר מידע למהנדסים. לראסל היה גם כמה פעמים מזל עם safety car במרוצים

שבזכותם עקף את לואיס. אז אני ממש לא הייתי אומר ראסל "משפיל" את המילטון אבל בהחלט הוא נראה יותר יציב ממנו.

לא חושב שלמרצדס יש סיכויים לעבור את רדבול/פרארי השנה, אז יכול להיות שיבחרו להפסיק להשקיע בשדרוג של המכונית השנה ויתמקדו כבר בעונה הבאה. לדעתי אם לא יצליחו להתגבר על הקשיים עד הסילברסטון ולתת שם פייט לרדבול ופרארי אז יזניחו את הקונספט הנוכחי. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש דיבורים שהFAI הולכים לתת הקלות לקבוצות עם התקנות של העונה הנוכחית, בגלל שהנהגים מתלוננים כל הזמן על הקפיצות ויש חשש לבריאות שלהם.

 

קונספירציות יתחילו לעוף חופשי בקרוב...

 

והמילטון? העונה מוכיחה ששומי היה גדול יותר.. אתה צריך להיות נהג בטופ של הטופ בשביל לקחת אליפויות עם הרכב הטוב בגריד, אבל בשביל לקחת אליפות עם רכב שהוא לא הטוב ביותר.. אני חושב שהעונה הזאת עושה סדר בהיסטוריה.

המילטון נהג מעולה, אתמול היו לו כמה עקיפות שרוב הנהגים לא היו מצליחים לעשות.

אבל ראסל יותר יציב ממנו, מספיק לראות את הקואלי בשביל זה. זה לא נראה כמו עונה "גדולה" שלו בעיקר בגלל שהוא מתחברה בעצמו (הטופ של המידפילד) במירוצים ולכן הוא די לבד על המסלול בלי עקיפות ודרמות כמו המילטון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Lauri Törni כתב:

אז אני ממש לא הייתי אומר ראסל "משפיל" את המילטון

נראה לי דווקא די משפיל...בייחוד מול נהג של שנה על הכביש עם רכב תחרותי

 

image.thumb.png.e4ffb442cffb6a482c4e7789cdb570fb.png

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Igalz כתב:

העונה בעיצומה והעולם שותק? הלו להתעורר 💣

 

תגידו מה קרה השנה להמילטון? אחרי כלכך הרבה אליפויות פתאום הוא לא רואה את הפודיום עם משקפת..

התעייף?

 

מעניין גם מה קרה לפרארי באזרבייז'ן. עד עכשיו הייתה להם עונה מוצלחת למדי, פתאום שני הרכבים כושלים באותו מירוץ. מוזר

המכונית פשוט קופצנית מידי (כמו כל השאר , אף אחד עדיין לא הצליח לפתור את הבעיה [חלקם הצליחו לשפר], אבל במצרדס המצב הכי חמור) מה שגורם לו לאבד מהירות בישורות. דווקא המכונית של מרצדס עושה הכי הרבה שכל ,אני חושב שבעונה הבאה נראה עוד יצרנים הולכים לכיוון הזה (בלי pods).

הוא לא התעייף, אפשר להגיד שיש לו מזל רע ואסטרטגיה גרועה מצד מרצדס. 

חוץ מזה שביחס למכונית הוא עושה עבודה סבבה , הוא מצליח לצמצם את הפערים די מהר.

אל תשכחו שאמנם הוא וראסל נוהגים על אותה מכונה אבל עם setup שונה. המילטון כל מירוץ עולה עם setup שונה ומנסה דברים חדשים בשביל לראות מה אפשר לשפר.

המילטון היה יכול להיות בפודיום בסעודיה אם פאקינג בונו לא היה קורא לו לפיסטופ אחרי שהמילטון כבר עבר את הפיטסופ.

מה שמדהים זה שמרצדס פשוט לא מצליחים לפתור את הבעיית קפיצות.

 

פרארי נשארו פרארי , צ'ארלס נהג מעולה אבל פרארי תמיד ידפקו את זה בסוף.

מה שבאמת מעניין הוא מה יהיה עם דניאל ומקלארן , סיינז בפרארי שפשוט לא מספק את הסחורה , לאטיפי בוויליאמס (שיש סיכוי שכבר לא נראה אותו בעונה הבאה) , שומאכר שכבר נגמרו התירוצים עבורו.

 

 

עריכה אחרונה על ידי FlicK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, FlicK כתב:

המכונית פשוט קופצנית מידי (כמו כל השאר , אף אחד עדיין לא הצליח לפתור את הבעיה [חלקם הצליחו לשפר], אבל במצרדס המצב הכי חמור) מה שגורם לו לאבד מהירות בישורות. דווקא המכונית של מרצדס עושה הכי הרבה שכל ,אני חושב שבעונה הבאה נראה עוד יצרנים הולכים לכיוון הזה (בלי pods).

סליחה לא הבנתי, איזה שינוי גרם לה להיות קופצנית מידי?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 455 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...