Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

FORMULA 1 - שרשור מתגלגל - דעות,ניתוחים,תחזיות


קיורטוש אוטומוטיב
שימו לב! השרשור הזה בן 408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפי דעתי הגיע זמן לפתוח דיון מרכזי,העוקב אחרי "הקרקס הנודד" F1 ,כל מה שקורה בתוכו,ניתוחים מעמיקים(עדיף קצת מעבר לכינויים: מביש,ילדותי,טיפש,פח או קביעות כמו: כל אחד ראה,זה היה ברור,אין מצב),פרשנויות,דיונים על השינויים החדשים בחוקים ואיך זה ישפיע על יכולת עקיפה או בכלל לעשות את המירוץ הזה ליותר מותח,צהוב הולך גם...

אני אישית 30 שנה עוקב אחרי סבב הזה,עם עליות וירידות,פעם אחרונה שאפשר להגיד שהייתי סוג של "אוהד" זה היה במעבר של שומי לפרארי,והמאבק לאליפות הראשונה אחרי כל כך הרבה זמן שסוף סוף הגיע ב-2000.אחר כך זה הפך למשעמם מה ששומי עשה במשך 5 שנים,כי הרוב זה היה עליונות של הרכב.
מאז אין לי שום נהג מועדף במיוחד,אבל בהחלט לרוב מזדהה עם אנדרגרד,זה שמצליח להוציא מהרכב שלו יותר ממה שחשבו ,אגרסיבי שמותח את הגבולות ואסטרטג !
אז אני אוהב לראות את האסטרטגיה שמאחורי המירוץ בין כל הסיבוך של חוקים שמשתנים כל הזמן,10 שנים האחרונות זה הספורט היחיד שאני צופה,אפשר להגיד הדבר היחיד שרואה לינארי בטלוויזיה,אולי חוץ מאקטואליה/חדשות לפעמים.
אני אישית לא מסוגל לשמוע את הפרשנים של הארץ,אני רואה רק דרך סקי ספורט הבריטי או לפעמים בשפת האם שלי כי יש שם פרשן שאני אוהב.
אני אוהב לשמוע פרשנות של נהגים לשעבר או שחיים מה שהם משדרים,ולא סתם 2 אנשים שמקשקשים דברים שקרו/צהוב שזה בסדר אבל לא בזמן התרחשויות אמת,ומפספסים בחיי מה שקורה על מסלול בהקשר לאסטרטגיות והשלכותיו.
אז כאשר אני מסתכל על מירוץ אני משקלל גם את העבר של נהגים,ובכלל צורך בלוגים/ערוצים שמנתחים את העולם הזה.

אז נתחיל עם המירוץ האחרון

 

2021-12-06_22-03-29.thumb.png.ce3379e882a84aad40def83620d96141.png
 

יצא מסלול מטורף ל-Tilke,מסלול רחובות,27 פניות,3 אזורי DSR ומהיר בטירוף,שני אחרי מונזה !!
מונטה קרלו על ספיד,מהירות ממוצע של 253 קמ"ש,וכל טעות קטנה אתה יכול להתרסק,אין לך אזורי מילוט.

אחרי 7 שנים של שליטה של מרצדס מאז שעברו לעידן היברידי עם מנוע 1.6L V6,השנה סוף סוף הונדה,לפני שפורשים מהסבב,נתנו מנוע אמין וחזק לרד בול,מקס התבגר,ומה שעשה במקצה הדירוג,עד פניה 27,פשוט הוכיח שיש לו ביצים של שור,לא השאיר סנטימטר (בפניה שניה פשוט קפאתי) מיותרים,ניצל כל אבן שפה,וזה היה צריך להיות הקפה של השנה,אם בהתלהבות יתר,שבטח ראה את הדלתא על ההגה בכמה שיפר,נכנס 20 קמ"ש יותר מהר לסיבוב החד,נעל גלגל וריסק את התחת אל הקיר,עזוב הלכה ההקפה,אולי הגיר נהרס ? החלפתו זה ירידת של 5 מקומות בזינוק !
https://mega.nz/file/esBjlQDK#aAeOO7k6MRQ0PYQQ3lGAMMF7gKaoEedt0q0EJ7ig9Ys

 

למזלו לא היה צורך להחליף גיר.
זינוק סטנדרטי שבוטס מגן על המילטון,אבל כמעט פרז נכנס במקס מאחור.
הזדמנות הראשונה מבחינת אסטרטגית צצה כאשר שומי התרסק,כולם רצו להרוויח החלפת גלגל "זולה" ורסטפן נשאר בחוץ,בתקווה שבהמשך יהיו עוד SC.
אכן צדקו,אחרי 2 הקפות דגל אדום....ומה אפשר לעשות בדגל האדום ? להחליף גלגל...בום הלך היתרון של מרצדס,והתחיל בכי של המילטון.
בחזרה למירוץ,מקס לא הצליח לחמם את הגלגלים כמו שצריך או שחימם יותר מדי את הקלאץ,היה לו זינוק גרוע,ניסה לבלום מאוחר מהצד,כמובן המילטון סגר לו,מאחור בוטס כמעט נכנס בו,לכן עקף מחוץ למסלול,ושני רבים,אוקון מנצל הזדמנות

Lap15.thumb.png.607c9016ba8a4732908899d1235cfee5.png

Lap15_1.thumb.png.39816218da2c1eba6e7e4b22e4e0c452.png

 

עוד לא הספיקו להגיב ברד בול להוראות למקס להחזיר מקום,מאחור,לקלארק פירק את פרז (וזה הכי כואב לרד בול,אליפות יצרן זה אפילו יותר חשוב מאלוף נהג,די סיבך את הסיכויים שלהם) וגם מזפין פירק את התחת של ראסל...שוב פעם דגל אדום.
פה מתחיל התקשורת בין מנהלי קבוצות ומנהל מירוץ מאסי,התברר עד כמה לא בדיוק שולט,אחרי דיבורים הוחלט שאוקון יהיה ראשון ומקס יעבור אחרי המילטון.
שוב פעם רד בול שלפו שפן,שמו לו תרכובת מדיום/צהוב שיתן לו יתרון בזינוק,מצד שני בעייתי עד סוף המירוץ ,הפעם עשה בית ספר להמילטון !

Lap17.thumb.png.8d4e469489612223776f5d87ab32b6fa.png

 

מפה היה הרבה ברדק,לפי דעתי לקח יותר מדי זמן לפנות שברים,הרבה VSC,והיה שאלה של זמן מתי המילטון יתקוף בחזרה.זה הגיע בהקפה 37 בישורת עם DRS,המילטון מימין,מקס מנסה לבלום מאוחר,אבל נועל גלגלים

2021-12-07_0-04-29.thumb.png.71612e69eb7f29de1064a8cb2cf0257f.png

 

היה ברור שזאת הגנה לא חוקית של מקס,לכן אומרים לו,תחזיר לו את המיקום,ברור מבחינת טקטית ,מקס רצה לעשות את זה לפני סיום ההקפה לפני קו ה-DRS שישר יכול לתקוף בחזרה (ועשה את זה יותר מאוחר)
בהמשך שומעים איך מאסי מסביר לטוטו שבערוץ השני הודעתי לכם שמקס יחזיר לכם את המיקום,מפה שכל אחד ישפוט

 

 

לינק גיבוי:
https://mega.nz/file/G8IRVSAB#btcytEez06E3aC-J1qwFqKHlSY2WOob3dasFGQpvesY

 

לפי דעתי הגיבור של המירוץ הזה זה הכנף הקדמי של המילטון,צד ימין התנגש באוקון,עכשיו בשל מקס (לא ברור גם הוא איך לא חטף פנצ'ר),חצי מפורק אבל עדיין לא משבש את האחיזה של הרכב,שעוד מצליח לעשות עקפה הכי מהירה כדי לקבל נקודה נוספת.

עכשיו כל המהללי המילטון איזה נשמה,תזכורת זכויות יוצרים למי שייך
https://mega.nz/file/D1BxCIxA#zN7bdqOZlv7UEjYCaUydzKiubt9GVxI2Z_0tODwQDXs

 

ועוד תזכורת,לפי דעתי מקס אחרי תקרית הזה הפסיק לספור את המילטון,ולא מוותר לו בשיט
https://mega.nz/file/qgBnkAxD#VhaI8YwByBmNQj9MTjunz_Q8gEcHIlTWxQQMQu3q1os

 

אחר תקרית מסיבוב 37,ועונש של 5 שניות על זה שמקס עזב את המסלול,לא נשאר מה להציל.לא היה יכול לרדת להחלפת גלגל לצורך קביעת הקפה מהירה,כי אוקון היה קרוב,נשאר רק לשמור על צמיגים שיגיע לסיום.
"מזליקו" של מרצדס נמשך עם פינאלה של בוטס ובעזרת DRS,כמה מטרים לפני קו סיום עקף את אוקון.

יאללה 12.12.2021 מפנה לו"ז הצגה הכי טובה (מקווה) מחכה לנו,ALL IN אין יותר חכמות,מי שמסיים יותר קדימה לא חשוב מה המיקום ינצח או.....

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
  • אהבתי 6
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סיכום מירוץ לפי אתר רשמי,עם תקשורת רדיו של הנהגים,וכמובן שכחתי לציין,לאכזבת חברי פורום רבים לפי תגובות שלהם מקס זכה "Driver of the day"  של מעריצים/צופים :D
https://mega.nz/file/H4QzzKKb#epxA22ab4RKuHDg0jWlz4LXwo0V2hUoPPs45IeSdNzo

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עונה מעולה.

מחזיקים במתח עד המרוץ האחרון,

מספיק למקס להגיע למגע עם לואיס ולהוציא את שניהם מהמרוץ בשביל לזכות בתואר (מקווה שזה לא יקרה).

אני רואה את המרוצים ב match בגלל פופוב ומעביר ל sky sports f1 בפרסומות וכל העניינים של לפני ואחרי המרוץ.

אבל האמת, אני מחכה כבר לטסטים של שנה הבאה שיהיו בסוף פברואר, אפילו יותר מאליפות ראשונה של מקס או שמינית של לואיס.

מאוד מעניין לראות איך הקבוצות פירשו את החוקים החדשים ומה כל אחד בנה לקראת העונה החדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה אפשר לצפות בשידור הישיר? אין את  5 גולד.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מותח,כי פתאום יש עניין,סוף סוף יש רכב שמסוגל לנצח את מרצדס,לא רק בפוקס במירוץ מסויים,אלה בצורה עקבית מירוץ אחרי מירוץ,מקס יריב מר,ואם לא היה לו DNF נוסף,פיצוץ של גלגל באזרבייג'ן,מי יודע איפה היינו.
מה שהיה יותר מעניין,זה הקטע של מסלולים,שנחשבו כאילו מתאים לקבוצה מסוימת בסוף זה היה אחרת
בתחילת דרכו עוד סימפטטי את המילטון,ללא ספק נהג מוכשר ברמות,שגם מנטלית מאוד מפוקס,כי בזה הרבה נהגים כשרוניים לא הצליחו,אבל בשנים האחרונות כבד לי,לא מתחבר לאישיות שלו,למה שמשדר מעבר לזה,ומה שהכי שונא בעונה הזאת כל המלחמה ובכיינות בין טוטו והורנר,וכמובן החוסר עקביות של השופטים ובכלל איך מאסי מנהל/מתחנן שהקבוצות יסכימו לדברים,פה מסכים עם הפה הגדול של התחום
https://www.motorsport.com/f1/news/villeneuve-jeddah-f1-battle-was-rental-karting/6859880/

ברור שמרצדס מצאו איזה פריצה בחוקים,ויש להם איזה יתרון אירודינמי,לא סתם מקס חיטת להם בכנף האחורי וחטף קנס של 50K אירו

 

 

אהבתי את הבדיחה של וטל אחר כך

 

 

 

משפט סיום,כי באמת נמאס כבר,על התאונה בסיבוב 37,תסתכלו את ה-Post conference של שלושתם ותשמעו את השאלות מצויינות מהקהל דרך זום,המילטון חשף את החוסר תמימות שלו:
לא הבנתי,לא ידעתי,לא הודיעו לי בקשר,בלם פתאום חזק,זה היה המסוכן,כאשר רואים איך בולם לפעמים יותר חזק אחריו הרי פרסמתי את הוידאו בתגובה הקודמת....ואז פולט שידע שיש בסוף קו DRS,לא בדיוק רצה לעקוף (בקיצור שניהם שיחקו את המטומטם) ובעצמו מזכיר לנו מה שחרוט לו בזיכרון ממירוץ SPA 2008.
בטח שידע שמקס חייב להחזיר לו את המקום,אחרי שעקף אותו מחוץ לקווים,הוא עשה את זה בלי בושה אחרי 100 מטר שנתן לריקונן,וזאת הסיבה שאחרי שמקס עשה לו שוב את זה,התבקש להחזיר בכל זאת,אפילו שקיבל 5 שניות,שלא יקבל אחרי סיום המירוץ 25 שניות עונש,ואז יתדרדר למקום שלישי !

 

 

מי יודע מה מחכה לנו במירוץ האחרון,פעם אחרונה היה מקרה כזה לפני 47 שנים,יותר מותח מזה לא יכול להיות,נקווה שמקס לא יזכה בגלל ניצחון אחד יותר!

בקשר לשינויים האווירודינמיים של מכוניות 2022,שסוף סוף יהיה אפשר לעקוף,ולא תקועים לפעמים חסרי אונים במערבולת של האוויר המלוכלך של רכב שלפניהם או ש-DRS לא פרופורציונלי במסלולים מסוימים,או שלא עוזר בכלל,הרבה קבוצות כבר מזמן עובדים רק על הפיתוח של 2022,האס מתחילת שנה כבר ויתרו על פיתוח של 2021,מפוקסים רק לשנה הבאה,אחרי סיום מירוץ אחרון,ב"עונת המלפפונים" שמחכה לנו,אעלה קצת דברים טכניים,בנתיים תקציר.

Everything You Need To Know About The 2022 F1 Car

https://mega.nz/file/P9YniKKB#FL3JNmbreHbMyoXc_kE20sz7xc_tcTeaVGtg9a2Jx5s

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2021-12-11_21-54-53.thumb.png.8aeb994137cbbf547d0055f57899dfed.png

 

השנה המסלול עבר שינוי,ביטלו 5 פניות,הפכו אותו ליותר זורם,עם יותר אופציות לעקיפה,ויש הסכמה רחבה שהשינוי דווקא לטובת מרצדס.
שנה שעברה מאקס זכה,אבל המילטון בדיוק חזר אחרי החלמה מקורונה (וראסל הוכיח עד כמה חשובה מכונית טובה,והרבה נהגי F1 הם נהגים טובים).

אלו הנקודות במסלול שנגעו:

2021-12-11_21-53-38.thumb.png.09a0d51d0200cca5517bba6aeb530fdf.png 

 

בדיון אחר שאלתי איפה אנשים צופים במירוץ,ועל סמך מה הם מפרשנים את מה שראו שקורה על המסלול.
לצערי בארץ אין קהל מספיק גדול (מדינת כדורגל וכדורסל) ואין שום גוף שידור שמוכן להשקיע בסיקור מקצועי, זאת אומרת חלקם רק שיגידו תודה שרכשו זכויות שידור בארץ ושומעים 2 פרשנים בעברית באולפן.
אם אתה רוצה להבין באמת,אין מנוס מאשר לעקוב אחרי שידורים הבריטיים או מדינות עם ספורט מוטורי מפותח.
רוב האנשים חושבים שזה ספורט אינדיבידואלי,נהג מול נהג,טעות, זה הספורט הקבוצתי הכי גדול והכי יקר שקיים בעולם,קבוצות מובילות עם צוות של 700-1000 איש !
ברכב F1 ממוצע יש 200 סנסורים שמנטרים הכל,ממש הכל ומייצרים בסביבות 1500 דטה-פוינט כל שניה,שאחר כך אפשר לנתח ולהריץ חישובים,הדמיות בינה מלאכותית של סט-אפים וטקטיקות/תרחישים כדי למצוא כל אלפית מייה של יתרון.
אז מי שעוקב באמת אחרי סבב,מתחיל מיום שישי ושבת לנסות להבין את הפרטים הטכניים!
זה משחק שח-מט של הספורט המוטורי,בלי סוף טקטיקות,רבוי אמוציות,והנה סוף סוף יש קבוצה שמאיים על השליטה המוחלטת של מרצדס מאז שעברנו לעידן ההיברידי.

תקציר:
אחרי P1 לרוב זה סתם לצופה,אי אפשר להסיק כלום,סתם מריצים כל מני בדיקות בסיסיות,לכן בקבוצות חלשות אפילו נותנים לנהג 3 קצת להתאמן ,ב-P2 כבר מתחילים להריץ "תוכניות מירוץ" ואיזה תרכובת לבחור והכנת אסטרטגיות.
יש קצב להקפה,ויש קצב למירוץ שלם.
P1 זכה מאקס,ואז ב-P2 מרצדס נכנסו לתמונה ופתאום רד בול לא מצליח למצוא סט אפ נורמלי,התחילו לשחק עם כנף האחורי,עדיין ראו שמקס כל הזמן מתלונן על היגוי יתר,ובכלל ב-F1 יכולת שמירת צמיג בטווח  האופטימלי זה מושפע מהרבה גורמים,חלקם זה בגלל מבנה,וחלקם קשורים לטמפרטורה של המסלול.P3 כולנו חשבנו שאין סיכוי לרד בול,ואז באה מקצה דירוג.
רד בול החליטו להחליף לכנף אחורי נמוך,לוותר קצת על אחיזה אבל להרוויח מהירות בישורת,מקס המשיך עם נהיגה אגרסיבית,ב-Q2 נעל גלגל של תרכובת הצהובה שמבחינה טקטית היה נחשב למועדף לסיים את Q2 כי עם הגלגל הזה מזנקים ביום הראשון,ולא נשאר להם סט חדש (כל סוף שבוע הקבוצות בוחרים את הסוג והקצאה שווה לכל קבוצה) ,עברו לתרכובת אדומה.
מה שמקס עשה ב-Q3 זה המשך משבוע שעבר פשוט בלי טעות בפניה אחרונה !!
פשוט הקפה מהסרטים,שגם למרצדס נפל הלסט ואף אחד לא ציפה לזה,ורד בול אפילו ניסו קצת משחק קבוצתי,פרז חיכה למקס אחרי פניה 7 כדי לתת לו קצת סליפסטרים לפני פניה 9,אולי הוסיף פחות מ0.1 שניה,אבל מקס זכה בפול עם הפרש של 0.370 שניות בזכות נהיגה פנומנלית וסופר אגרסיבי,ההפתעה זה נוריס המוכשר,אכזבה בוטס מקום 6 בזינוק.
בקיצור המתח ממשיך עד הסוף,מי יודע איזה עוד טוויסטים עוד מחכה לנו.
טקטית מבחינת זינוק מקס ביתרון,מבחינת ניהול מרוץ שלהם אולי המילטון ביתרון,אבל יש לו לא מעט רכבים עם צמיג אדום סביבו,זה יכול להיות מאתגר,אפילו שנוריס במסיבת עיתונאים אמר שלא היה רוצה להתערב בקרב בין שני הראשונים...
אם יהיה צדק פואטי,אז לבוטס מאחל מה שקרה לפרז בזינוק שני שבוע שעבר,ואז אפילו ישאר עוד סיכוי לרד בול לזכות באליפות היצרנים,בקשר להמילטון ומקס,מאחל לנו למירוץ לפנתאום,לקרב Wheel to Wheel ,ולא דרך DNF או  עונש.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב; נשמח לקבל הכוונה היכן ניתן לצפות ברשת בשידורים חיים ? 

תודה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Streameast.io
Overtakefans.com

Once you go sky, you never go back וכו'...😅

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

ב-Q2 נעל גלגל של תרכובת הצהובה שמבחינה טקטית היה נחשב למועדף לסיים את Q2 כי עם הגלגל הזה מזנקים ביום הראשון

די ברור שזה נעשה בכוונת מכוון. איך אומרים, אף אחד לא נועל גלגלים בפניה מס' 1 במסלול הזה. 

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהיה מעניין היום במיוחד באסטרטגיה שכל קבוצה תבחר.

הטמפרטורות הגבוהות של האספלט בהחלט ישפיעו על אורך החיים של הצמיגים , ועל האסטרטגיות השונות שכל קבוצה תבחר.

מקווה מאוד שלא נראה DNF של אחת מהמובילות.

אמנם אנחנו מדברים פה על כל הזמן על לואיס ומקס , אבל לא נשכח שזה המירוץ האחרון של קימי בפורמולה 1 , אם כבר באשכול הקודם דיברנו על נהגים מלוכלים או נקיים,

לדעתי על הגריד היום מדובר על הנהג הכי נקי שיש.

ג'יו שלאחרונה די מפציץ עם האלפא המקרטעת  יפרד גם הוא מפורמולה 1 ויעבור לפורמולה E.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, FlicK כתב:

אבל לא נשכח שזה המירוץ האחרון של קימי בפורמולה 1

קימי :(

 

 

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@bjlb בדיוק רציתי לכתוב את זה בהודעה הקודמת שלי.

המרצדס מזנקת יותר מהר מהרדבול וללואיס באופן עקבי יש זמן תגובה יותר טוב ממקס בזינוק.

לדעתי לואיס כבר יהיה בעמדה לקחת את הפול פוזישן בפנייה הראשונה , אבל מקס זה מקס  ויהיה מעניין.

 

עריכה אחרונה על ידי FlicK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:


אם יהיה צדק פואטי,אז לבוטס מאחל מה שקרה לפרז בזינוק שני שבוע שעבר

 

 

 

דווקא לבוטס אתה מאחל DNF? הוא האדם שעליו תמיד נופל המזל הרע בקבוצה הזאת. הלוואי וינצח במרוץ האחרון שלו עבור מרצדס, זה גם ככה לא ישפיע על מקס ולואיס, בשבילם חשוב רק מי לפני ומי אחרי ביניהם.

אני לא חושב שיש לרד בול סיכוי באליפות היצרנים אפילו אם בוטס בחוץ. צריך לסגור פער של 28 נקודות. אפילו אם מקס ופרס מקום 1 ו 2 ולואיס 3 - מגיעים לשיוויון (מעניין מה קורה במקרה הזה, סופרים ניצחונות? אז רד בול תנצח).

 

מעצבן שהמרוץ הכי חשוב בעונה מתחיל ב 15:00.

מזל שפורמולה 1 לא כזאת פופולרית בארץ ואפשר פשוט להגיע הביתה בערב ולראות את המרוץ ב VOD מבלי שמישהו יהרוס לך במהלך היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...