Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר 7 שנים ללא תקלות, גם הספייס סטאר רוצה להופיע בפורום הטכני.

 

הבעיה היא כזאת:

בהנעה לפעמים יש רעידות שנעלמות לאחר כמה שניות.

כאשר מעבירים לR/D לפעמים יש רעידות שנעלמות לאחר כמה שניות, שמתי לב כאשר עוזבים את הברקס ונותנים לרכב לנוע הרעידות נעלמות מהר יותר, אך כשלוחצים חזרה הרעידות חוזרות.

כאשר בולמים מעט חזק, יש צניחה קלה בסלד ויש רעידות שנעלמות גם לאחר כמה שניות.

 

בנסיעה עצמה אין שריקה מהגיר, אין איבוד כוח או רעידות, לא מופיעה תקלה בשום מצב.

 

היום הרכב היה במוסך, חיברו את הגיר למחשב ולא מצאו תקלות, התושבות תקינות, אמרו שכניראה הגיר זקוק להחלפה, כי זה כמו הגיר במייקרה. אמרו שאם הרעידות לא מפריעות אפשר להמשיך לנסוע.

 

יום שישי אגש למורשה יבואן לעוד חוות דעת.

 

אם מישהו נתקל בתקלה דומה אשמח לדעת או או רעיון לבעיה.

 

לרכב 134 אלף ק״מ.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הסלד יורד מעט ויש רעידות, לאחר שתי שניות הוא עולה והרעידות מפסיקות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בעמידה , בהילוך "D" או "R" לא משנה, כאשר אתה לוחץ על הברקס הטורים יציבים?

ובאותו מצב, הילוך משולב, כאשר הידית בלם מורמת, ללא לחיצה על הבלם, הטורים עולים טיפה?

אם זה מתקיים ככה הכל תקין לכאורה..

מה שכן, ברכבים הללו כאשר במצב הילוך משולב, בלחיצה על הבלם ,קיים מנגנון שלמעשה "מעביר" למצב "N" מבלי שתרגיש בכך.וכשאתה לוקח את רגל מהברקס, ההילוך משתלב חזרה והרכב מתקדם קדימה. 

יש מצב שהמנגנון\שסתום, מתחיל לזייף טיפה, ולפני עצירה מוחלטת יש רעידות עם טורים נמוכים, שנעלמים לאחר שניות.

הגירים של המייקרה ושל הספייס דומים, אך לא זהים. 

הם שייכים ל-JATCO ובזה למעשה מסתיים הדמיון.

העיקרון דומה, גיר רציף, אבל מכויילים בצורה שונה.

הגירים של הספייס\אטראגי, מתקלקלים בק"ם מכובד. מאוד.

קודם השריקה המעצבנת, אחר כך הססנות ורעידות קשות בהחלפת ההילוכים, ורק לאחר הרבה זמן שהרכב נוסע ככה, הגיר הולך לעולמו.

במיקרה התופעות שתיארתי קורות בחצי מהק"ם שהרכב שלך עבר.

אז שלא ייספרו לך סיפורים במוסך על החלפת גיר. 

 

פורסם (נערך)

אני עם מיקרה של 100000 קמ ומיקרה של 75000 קמ

אין שום תופעה של שריקות,רעידות,הססנות.

המיקרה והמיצובישי זה בדיוק אותו מכאניקה בגיר רק הכיול במחשב הגיר שונה,נסעתי על האטראז' לדעתי הכיול במיקרה טוב יותר.

אני הייתי מתחיל מפעולות פשוטות כמו בדיקת נזילות בגיר ובודק שוב את המפלס שמן לפי הפרוצדורה של היצרן.

עריכה אחרונה על ידי levy
פורסם

כאשר אני בהילוך ואין רעידות הטורים יציבים. 

כמו שציינתי אין נורית תקלה/שריקה או הססנות.

לפעמים יש רעידות חזקות לכמה שניות כאשר אני מעביר הילוך.

מפלס שמן תקין, לא ראיתי נזילות כאשר הרכב היה על הליפט, צבע השמן זהוב ולא שחור.

בנסיעה כאמור הכול מעולה.

 

יום שישי קבעתי תור ביבואן, ניראה מה יגידו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

תנסה להתחבר עם אפליקציה cvtz50 למחשב של הגיר עם מתאם obd ותיראה איך מתנהגים הפרמטרים ברעידות

עריכה אחרונה על ידי levy
פורסם

אישתי הייתה היום במוסך יבואן, הרכב נבדק במחשב, בוצעה נסיעת מבחן ארוכה, אבל לא מצאו שיש בעיה.

אולי דווקא אז הרעידות נחלשו.

בכול אופן לא אמרו שיש צורך בהחלפת גיר.

 

בנתיים אשאיר את המצב כמו שהוא, שכן זה לא מפריע לתפקוד הרכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם אתה מעוניין בחוות דעת נוספת ממליץ לפנות ליניב ממכון גירים אוטומטים שבפ״ת.

מנסיון הוא אלוף בגירים.

זה הטלפון שלו 

053-4561723

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

לפני כמה קילומטראז' החלפת שמן והאם שמו שמן מקורי?

מציע לך להתקין אפליקציה cvtz50 ויחד עם מתאם obd להסתכל ברעידות על הפרמטרים.

עריכה אחרונה על ידי levy
פורסם

ההחלפה בוצעה במורשה יבואן, כך שהשמן אמור להיות מקורי.

המוסך שאני מטפל בו פיספס את ההחלפה, במקום בשנת 2018 החלפתי בצורה יזומה ב 2020. סטיה של בערך 37-38 אלף ק״מ המועד שהוה צריך.

לא מעט.

 

בחשבונית רשום שעשו איפוס למחשב, עוד לא יצא לי לנסוע כך שניראה אם יש שיפור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 17.10.2021 בשעה 23:07, levy כתב:

תנסה להתחבר עם אפליקציה cvtz50 למחשב של הגיר עם מתאם obd ותיראה איך מתנהגים הפרמטרים ברעידות

Cvtz50 יעבוד גם על שברולט ספארק? מותקן שם אותו הגיר (cvt 7) אז הגיוני שיעבוד לא?

פורסם
לפני 46 דקות, levy כתב:

איך עשו איפוס מחשב לגיר?

במיקרה יש פרוצדורה ללא התחברות ל obd

לא יודע, לא הייתי במוסך יחד עם אישתי.

ראיתי בקבלה, מחר אבצע נסיעה ניראה אם יש שינוי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...