Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, 

 

ברשותי הונדה סיויק 2014 עם גיר ידני. במוסך אבחנו שנדרש להחליף את המצמד וניתן להשיג בארץ אך ורק מצמד מקורי בעלות 3,000 ש״ח לפני עבודה… (מוסך מורשה הונדה). השאלה שלי היא האם באמת לא ניתן להשיג מצמד תחליפי לצורך העניין לדגם הזה? והאם מדובר במחיר הגיוני? אשמח אם יש במקרה למישהו אפילו קישור למצמד להזמנה מחו״ל בסכום קצת יותר הגיוני

 

תודה רבה!

פורסם
לפני 2 דקות, רפי לין כתב:

1. מה הבעיה במצמד?

2. האם הרכב נוסע או שהוא "מאושפז" כעת במוסך?.

3. מהיכן אתה בארץ?

4. איזה מנוע במכוניתך?

בברכה  -  רפי לין

1. הרכב מגמגם ומתקשה להאיץ לאחר העברת הילוכים

2. כרגע הרכב לא בשימוש עקב הבעיה, אך הוא נמצא אצלי ולא במוסך

3. אזור נתניה

4. 1,800 

פורסם

חסרים פרטים מהותיים לגבי הבעיה שציינת,

 

ועל פניו נשמע  כי רפי לין צודק.

 

אם  היתה בעיה עם המצמד, היית  אמור לציין כי קודם כל  יש לך  קשיים לשלב  הילוכים  שהמצמד דרוך  עד הסוף, 

 

אבל  ההילוכים מתקשים "להכנס"..

 

ואם  כבר משולב הילוך, הוא  מחליק מדי פעם בזמן  הנסיעה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...