Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, levy כתב:

רכב,שנתון,קילומטראז'?

איביזה fr 2008

192 ק״מ

ויש גז במערכת אין בריחות

המזגן עובד פיקס כשהאוטו מונע והוא עומד

פורסם

אני בטוח שיש גז במערכת. אחרת המזגן לא היה עובד בכלל.

השאלה הייתה לגבי כמות הגז שקיימת. לדוגמה, כמות גז גבוה מדי עלולה ליצור לחץ גבוה במערכת, ולגרום למדחס להתנתק. 

תנסה ללחוץ על הגז בעמידה, נניח 2000 סל"ד, ותנסה לשמוע במקביל האם המדחס עובד. או האם אתה מרגיש שלא מוציא קור, אלה סתם אוויר.

 

בנוסף יכולות להיות עוד סיבות לתקלה שקיימת. 

 

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, yossiaviel כתב:

אני בטוח שיש גז במערכת. אחרת המזגן לא היה עובד בכלל.

השאלה הייתה לגבי כמות הגז שקיימת. לדוגמה, כמות גז גבוה מדי עלולה ליצור לחץ גבוה במערכת, ולגרום למדחס להתנתק. 

תנסה ללחוץ על הגז בעמידה, נניח 2000 סל"ד, ותנסה לשמוע במקביל האם המדחס עובד. או האם אתה מרגיש שלא מוציא קור, אלה סתם אוויר.

 

בנוסף יכולות להיות עוד סיבות לתקלה שקיימת. 

 

הגיוני אבל שביום אחד פתאום תיהיה כמות גז גבוהה מידי שתגרום לחץ על המערכת ?

 

דרך אגב שאני מניע את האוטו הצג של המזגן מהבהב לי כמה פעמים ואז חוזר למצב רגיל זה בדרך כלל מעיד נראה לי על בעיה בחשמל או רכיב כלשהו שהלך

 

 

9AC43EFD-025A-4283-8AC8-F488121EF762.jpeg

עריכה אחרונה על ידי שוונץ
×
×
  • תוכן חדש...